Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 29 januari 2005, 13:28   #121
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Inderdaad. Tekenend is bv dat in Nederland tijdens de bezetting er meer dan 5.500 Duitsers nodig waren om de binnenlandse orde te handhaven. In België nog geen 800. De hulpvaardigheid van Vlaams-nationalistische (en ook Franstalige/Waalse) collaborateurs werd alom geprezen in het Derde Rijk.
Ik denk dat je je eigen geschriften wat tegenspreekt (franstalige en waalse collabo's waren gemakkelijker omkoopbaar dan de vlaamse administratie!). zie wat ik hierboven aanhaal uit je site en door Maxime Steinberg opnieuw bevestigd in zijn laatste boek.
Oud 29 januari 2005, 13:45   #122
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Doe niet zo onnozel dokter, je weet best dat voorpost (organisatie die St. DC huldigde) een sattelietorganisatie is van het VB.
Ik zou er geen problemen mee hebben dat Staf De Clercq officieel gehuldigd wordt op een Vlaams Belang congres, of gelijk welke andere Vlaams-Nationale manifestatie ! Deze grote Vlaamse leider verdient onze eerbied en niet al de loze beschudigingen van links en sommige burgerlijk rechtsen, dat hij meegeholpen heeft aan de Holocaust-massamoord (die ik trouwens veroordeel), want dat zijn grove leugens !
obiwan is offline  
Oud 29 januari 2005, 13:49   #123
Vlaanderen Über Alles
Vreemdeling

Vlaanderen Über Alles's schermafbeelding

Standaard

Mag ik de slinkse heren waarheidsverdraaiers effe wijzen op hetgeen waar het voor het Vlaams Belang om gaat?
Sta mij toe:

"Gisteren werd in Polen de bevrijding van het Duitse concentratiekamp in Auschwitz herdacht. Politieke leiders uit heel Europa waren naar de plaats afgezakt om stil te staan bij de gruwelijke nazi-terreur. In het Europese Parlement werd een resolutie goedgekeurd die niet alleen de holocaust veroordeelt, maar die in één adem waarschuwt voor “de opkomst van extremistische en xenofobe partijen en de groeiende acceptatie van hun opvattingen door de publieke opinie

Wie zouden ze bedoelen.

Ondermeer die link was er teveel aan en voor het Vlaams Belang de reden om zich te onthouden bij de stemming. (...........)

Net als het pleidooi voor het nog verder terugdringen van de vrije meningsuiting, de verplichting om op school lessen te geven over ‘extreem-rechts’ en de weigering om het allochtone anti-joods geweld in Europa te veroordelen.

1) het NOG! verder terugdringen van de vrije meningsuiting staat LIJNRECHT tegen over de opvattingen van het Vlaams Belang, dus is het ni meer dan logisch da ze daar ni mee akkoord gaat

2) de verplichte lessen over extreem-rechts: vermits het Vlaams Belang onterecht wordt beschouwd als een extreem-rechtse partij, zou dit ook enkel in het nadeel van het Vlaams Belang zijn want hier in Vlaanderen zou dus overal het Vlaams Belang worden zwartgemaakt (ontken dit niet want iedereen weet da da zo zou zijn)..

3) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Extreem rechts bestaat ni bij moslims ofwa, da wordt gewoon genegeerd?!

Houzee,
[/size]
Vlaanderen Über Alles is offline  
Oud 29 januari 2005, 13:57   #124
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Zo is dat. Piano zit hier dingen te zeggen zonder enige vorm van bewijs !
Maar let maar eens op als je niet blindelings zijn leugens overneemt hé Obiwan.
Dan krijg je geheid opmerkingen �* la:
Citaat:
Quote Triangel:Onze locale neonazi van dienst pakt weer uit.
Oud 29 januari 2005, 14:03   #125
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Doe niet zo onnozel dokter, je weet best dat voorpost (organisatie die St. DC huldigde) een sattelietorganisatie is van het VB.
A/ Ik ben arts en geen dokter P., maar jij mag mij gerust dokter noemen hoor!8)
B/ Sateliet? bull shit! maar indien wel...so wath? Het honderdduizendste bewijs dat het Vlaams Belang de meest pluralistische volkspartij is van België?
Oud 29 januari 2005, 14:11   #126
obiwan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Maar let maar eens op als je niet blindelings zijn leugens overneemt hé Obiwan.
Dan krijg je geheid opmerkingen �* la:
Waar heb ik Piano gelijkgegeven ??? Nergens heb ik toch gezegd dat het VNV en Staf De Clercq mee verantwoordelijk zijn voor de holocaust ! Dat zijn Piano's leugens...
obiwan is offline  
Oud 29 januari 2005, 14:15   #127
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Waar heb ik Piano gelijkgegeven ??? Nergens heb ik toch gezegd dat het VNV en Staf De Clercq mee verantwoordelijk zijn voor de holocaust ! Dat zijn Piano's leugens...
Awel, 't is nu net daarom dt hij je zal blijven labelen als neonazi, fascist, dommekloot, racist, achterlijke, krapuul, negationist, revisionist en dergelijke meer...wacht maar af...
Oud 29 januari 2005, 14:18   #128
obiwan
Banneling

Standaard

Nu krijg ik al schrik hoor !

Onze Piano heeft zelfs al Heil Obiwan geroepen. En Sieg Heil ! (zie topic Vlaamse Jongeren Westland) Dat hij maar ziet dat hij geen problemen krijgt met zijn censuurwetten, als hij op dit forum Sieg Heil schrijft!

Laatst gewijzigd door obiwan : 29 januari 2005 om 14:24.
obiwan is offline  
Oud 29 januari 2005, 14:30   #129
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik snap trouwens totaal niet waarom ze een resolutie in het EP moeten maken omtrent de holocaust Dat is verdomme 60 jaar geleden ! Weten ze echt vandaag de dag geen onmenselijke regime's te vinden die ze moeten veroordelen ? Wat een schaamteloze emocratie. Wat een papieren tijger.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be