![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 |
Vreemdeling
|
![]() Mag ik de slinkse heren waarheidsverdraaiers effe wijzen op hetgeen waar het voor het Vlaams Belang om gaat?
![]() Sta mij toe: "Gisteren werd in Polen de bevrijding van het Duitse concentratiekamp in Auschwitz herdacht. Politieke leiders uit heel Europa waren naar de plaats afgezakt om stil te staan bij de gruwelijke nazi-terreur. In het Europese Parlement werd een resolutie goedgekeurd die niet alleen de holocaust veroordeelt, maar die in één adem waarschuwt voor “de opkomst van extremistische en xenofobe partijen en de groeiende acceptatie van hun opvattingen door de publieke opinie” Wie zouden ze bedoelen. ![]() Ondermeer die link was er teveel aan en voor het Vlaams Belang de reden om zich te onthouden bij de stemming. (...........) Net als het pleidooi voor het nog verder terugdringen van de vrije meningsuiting, de verplichting om op school lessen te geven over ‘extreem-rechts’ en de weigering om het allochtone anti-joods geweld in Europa te veroordelen. 1) het NOG! verder terugdringen van de vrije meningsuiting staat LIJNRECHT tegen over de opvattingen van het Vlaams Belang, dus is het ni meer dan logisch da ze daar ni mee akkoord gaat 2) de verplichte lessen over extreem-rechts: vermits het Vlaams Belang onterecht wordt beschouwd als een extreem-rechtse partij, zou dit ook enkel in het nadeel van het Vlaams Belang zijn want hier in Vlaanderen zou dus overal het Vlaams Belang worden zwartgemaakt (ontken dit niet want iedereen weet da da zo zou zijn).. 3) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
#124 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan krijg je geheid opmerkingen �* la: Citaat:
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
B/ Sateliet? bull shit! maar indien wel...so wath? Het honderdduizendste bewijs dat het Vlaams Belang de meest pluralistische volkspartij is van België?
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Nu krijg ik al schrik hoor
![]() ![]() Onze Piano heeft zelfs al Heil Obiwan geroepen. En Sieg Heil ! (zie topic Vlaamse Jongeren Westland) Dat hij maar ziet dat hij geen problemen krijgt met zijn censuurwetten, als hij op dit forum Sieg Heil schrijft! ![]() Laatst gewijzigd door obiwan : 29 januari 2005 om 14:24. |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap trouwens totaal niet waarom ze een resolutie in het EP moeten maken omtrent de holocaust
![]() |
![]() |