![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze vindt dat wel hoor maar dan moet ze dat ook nog kunnen uitleggen aan zo'n leek als ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In zowat al uw posts loopt U te slingeren met de termen 'officieel' en 'rapport' Hebt U één afwijking gevonden? De uitz..... bevestigt de re....
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Is het niet de tunnel van foucault ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 15 februari 2005 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Praha
Nu ben ik helemaal in de war ! De slinger van Foucault, moet je dan ook geen natuurkunde voor begrijpen eer hij je kan overtuigen ?
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik ben even gaan kijken wat er de bewuste 614 stond awel ik blijf toch bij mijn stelling stel ik zeg dat er wat anders in het pentagon moet gevlogen zonder meer, ik hoef er zelfs geen enkele reden voor te geven dat is perfect coherent met zowat alle feiten op die van de officiele statements na die zeiden dat het ook een gekaapte lijnvlucht was waarom zou ik zoiets stellen ? heel simpel ik zie niets dat op een vliegtuig kan lijken in heel dat rapport en vind het hoogst verdacht dat zelfs die beveiligingscamera waarvan de beeldfrequentie toch moet toelaten dat vlekje dat op een vliegtuig moet lijken een paar frames later weer te geven opdat het duidelijk herkenbaar zou zijn ( onder voorbehoud ik heb nog niet alles gelzen en gezien ) wat is hier bewijsbaar dat dit verhaal niet parallel overeind blijft naast het andere ? tenzij de verklaring van het rapport dat het inderdaad dat gekaapt vliegtuig zou wezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Main Entry: tunnel vision
Function: noun 1 : constriction of the visual field resulting in loss of peripheral vision 2 : extreme narrowness of viewpoint : NARROWMINDEDNESS; also : single-minded concentration on one objective - tun·nel-vi·sioned /-'vi-zh&nd/ adjective |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al heel wat natuurkunde die niet zomaar voor de eerste beste leek weggelegd is de meesten hun inzichten zijn beperkt tot : zaken vallen naar beneden, een kracht kan wat doen met een lichaam, energie is één of ander vaag begrip dat ik niet goed begrijp maar weet dat het de potentie is om wat te doen ... etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() iets waar er ook veel last van hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat (een verhaal geven) is precies wat de believers niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"ik ben er zeker van"... als je eens wist hoe echt idioot je daarmee overkomt ![]() maar dat is dus niets verwonderlijk als men andere van je posts leest. Hier geef je even het onweerlegbare bewijs ervan ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toon het maar es aan en zelfs al heb je de 'tools' omdat te doen moet je me eerst volledig inwijden in die 'tools' begrijp je ? ik refereer naar personen die bv menen dat kernexplosies zoiets moeten zijn als een paddestoel met veel stof, wolken, radioactiviteit , ja zelfs electro magnetic pulse effect omdat ze het zo 'geslikt' hebben vanop tv |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mag nu vragen : wat precies ( want je spreekt hier zowel over de draaiing als de ronding ) je vaststelt/aantoont/barekend met wat ? en hoe ga jij mij dat dan wijsmaken nadine, ik ben een leek weet je wel alle ga nog maar wat opzoeken ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() Ga een op het Internet zoeken. Er bestaan goede fysika cursussen (cursi) en als je kunt betalen dan kan ik je er wel geven
![]()
Laatst gewijzigd door nadine : 15 februari 2005 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is geen verhaal het is slechts een stompzinnig alleenstaande veronderstelling ik geef je zelfs geen beweegreden/motief maar 't gaat 'm erover dat als ik je zeg dat het bv een raket is dat ik dat nooit zal kunnen aantonen omdat in 't officiele rapport uiteraard geen brokstukken gevonden zijn van een raket |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
leg me eens uit hoe je in een isoleercel de kromming van de aarde aantoont, want blijkbaar kan dat volgens jou |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @btw noem eens een post waar ik dat zeg en het blijkt achteraf onzin te zijn ?
|
![]() |
![]() |