![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eendracht maakt macht! Linkebeek is en blijft Vlaams! FDF-franskiljons buiten! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 24 februari 2005 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoek eens een andere slogan! ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
Burgemeester
|
![]() Samen sterk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Aalst maak je zelfs kans op een echte gouden ajuin inplaats van een tweede keus Spaanse sinaasappel in Binche.
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman]In 2005 werd Wallonië geteisterd door steeds hogere solidariteits-tsunami's vanuit Vlaanderen. Enkelen richtten hun blikken naar Brussel voor een behulpzame hand toen die, jaren durende, vloedgolven in vraag werden gesteld. "Dat de Franstaligen Nederlands leren", was het antwoord, "dan kunnen zij in Vlaanderen hun kost verdienen als knecht en meid. Zolang zij geen Nederlands kennen geven wij hen geen frank meer". [/font][font=Times New Roman] [/font]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 februari 2005 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar wordt er afgesproken?
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op 10 maart al een afspraak lopen in Overijse.
![]() |
#136 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[font=DomDiagonalBT-Bold][/font] [font=DomDiagonalBT-Bold]Inschrijven voor de bussen is verplicht![/font] [font=DomDiagonalBT-Bold]Inschrijvingen voor de bussen: [email protected] [/font] [font=DomDiagonalBT-Bold]Antwerpen: [/font][font=DomDiagonalBT-Regular]Antwerpen (8.30u, Berchem kerk) - Mechelen (8.50u, Rode Kruisplein)[/font] [font=DomDiagonalBT-Bold]West-Vlaanderen: [/font][font=DomDiagonalBT-Regular]Roeselare (7.30u, Stationsplein - De Gezelle) - Brugge (8.00u, Magdalenaparking)[/font] [font=DomDiagonalBT-Bold]Oost-Vlaanderen: [/font][font=DomDiagonalBT-Regular]St-Niklaas (8.15u, Hotel Serwir) - Gent (8.45u, Kramersplein) - Aalst (9.15u, Den IJzer, Vlaanderenstraat)[/font] [font=DomDiagonalBT-Bold]Limburg: [/font][font=DomDiagonalBT-Regular]Hasselt (8.15u, Parking kol. Dusartplein)[/font] [font=DomDiagonalBT-Bold]Vlaams-Brabant: [/font][font=DomDiagonalBT-Regular]Vilvoorde (9.10u, Kerk Portaelsplein) - Affl igem (9.30u, carpoolparking E40) - Leuven (9.00u, Parking[/font] [font=DomDiagonalBT-Regular]Bodart) - Ruisbroek AC restaurant (10.00u, E19 Ring Oost, richting Bergen)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Willen we de FDF-franskiljons echt een "warm" onthaal bezorgen, dan is het belangrijk dat er ook door Vlaams Belang en NVA daadwerkelijk gemobiliseerd wordt.
Ik roep hierbij de VB-ers en de NVA-ers op dit forum op om hun kopstukken aan te spreken en hun aan te zetten om massaal te mobiliseren voor de tegenbetoging van 6 maart. Iedereen die zich Vlaams nationalist noemt en die voldoende fit is moet op 6 maart paraat staan. Tegen de verfransing van Vlaams Brabant! ![]() Laatst gewijzigd door johan : 25 februari 2005 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |