![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
U bent blijkbaar vergeten dat de NYT en de WP publiekelijk hun excuses hebben aangeboden voor hun "povere" berichtgeving tijdens de aanloop naar de oorlog in Irak. De groep "ongeinformeerden" zou wel eens een stuk groter kunnen zijn dan je denkt.Om naar te zwijgen over de groep gedesinformeerden. Citaat:
Of denk jij nu echt dat zij hun oorlog aan het Amerikaanse publiek op dezelfde manier trachten te verkopen als aan de VN?? Dan vrees ik dat je weinig kijk hebt op de Amerikaanse samenleving én media. Het enige waar Bush echt om maalt is om het Amerikaanse volk achter z'n oorlog te krijgen. "Fuck the UN!!" En daarvoor gebruikt hij alle mogelijke middellen. Vertel mij eens hoe het mogelijk is dat een poll, 2 maanden vòòr de oorlog, uitwees dat meer dan 60% geloofde dat Saddam was betrokken bij 9/11. ![]() ![]() ![]() Zegt dat niet genoeg over de invloed/macht van de Amerikaanse media? Ik ben zeker dat dezelfde poll in Europa nog geen 1% zou hebben gehaald. Maar zie je. Bush mag liegen. Er is immers niemand die 'm kan/durft ter verantwoording roepen, eenmaal de leugen is ontmaskerd. (dat filmpje met die AP journalist nog niet gezien? Zal het eens terug opzoeken.) Bush staat vandaag in de VS boven de grondwet! En dat is geen conspiracytheorie ![]() Heeft er hier eigenlijk ook maar eentje een idee aan hoeveel 'legal obligations' Bush heeft verzaakt sinds 11 sept. 2001? Weet je, ik heb de laatse 4 jaar bijna constant contact met enkele Amerikaanse journalisten en burgers (waaronder 3 weduwen van brandweerlui) en ik me vraag me geregeld af; wat zitten die Greet de Keysers en Suzy Henderycksen daar in hemelsnaam de hele dag uit te vreten????? En dan hoor je hier sommigen nog uitkramen dat "onze rode staatszender" steeds te kritisch is op de VS. ![]() ![]() WAKE UP FOLKS!!!!!!!!!!!!!!!!, denk ik dan steeds.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan fouten begaan. Wanneer een kwaliteitskrant fouten begaat komt hij daar open voor uit. Conspiracy-sites, waar jij je 'informatie' haalt, excuseren zich nooit voor al de onzin die ze op hun site zetten, hoe vals het ook blijkt te zijn. Jij trouwens ook niet. ![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toen zat Bush al lang in Irak. Maw, de job was done. De vraag die iemand die nadenkt zichzelf stelt,(niet iemand die slaafs de "officiele" versies slikt, dat weet ik ook wel ![]() is hoe groot het percentage steun voor de oorlog zou zijn geweest indie de media wel hun morele plicht hadden vervuld? Metname, het publiek INFORMEREN!! En weet je, jij ziet in zoiets weer niet meer dan "een foutje". Doet me denken aan de officials van Norad, FAA, FBI, etc... Telkens ze worden geconfronteerd met nieuwe revelaties aangaande hun falen, is het van "Oeps. Foutje." En zand erover. Weet je wat wat een journalistiek "foutje" is? Iets verkeerds melden. Wat in het heetst van de strijd al wel eens gebeurd.(zie Madrid) Iets wat het volk aanbelangd opzettelijk NIET MELDEN, is van een andere orde dan "een foutje".
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 18 april 2005 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Komt er bij dat Fox nog veel verder ging dan de berichtgeving van NYT & WP en dat zij nog geen verontschuldigingen de wereld hebben ingestuurd. In tegendeel, tijdens de verkiezingscampagne hebben ze er nog een flinke schep bovenop gedaan.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 april 2005 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
1) zelf nooit zonder komen te zitten 2) de eventuele overschot tegen een eerlijke vrije marktprijs kunnen verkopen aan andere landen, waar vrije meningsuiting en democratie heersen uiteraard, maar die wel braaf doen wat de VS hun opleggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Die Bolton is echt wel de meest aangename medemens op deze wereld ...
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 20 april 2005 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() 't Begint stilaan te stotteren ...
Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat hoe meer bedrijven verdienen ze ook meer belastingen betalen. |
|
![]() |
![]() |