![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 7 maart 2005 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Yann schreef o.a. :
Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." Laatst gewijzigd door Lesane : 7 maart 2005 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het communautaire beheerst de belgische politiek alweer, zoals steeds... Jij en je vijf marginale meelopers kunnen daar niks aan veranderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hadden we maar een paar van die rode vuilniszakken aangetrokken, dan was onze betoging waarschijnlijk noodzakelijk,sympathiek en ludiek geweest.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door N-VA : 7 maart 2005 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En ja, de berichtgeving is niet objectief en dhr Pauli al zeker niet. De Morgen eens lezen, ik kan het elke niet-linkse Vlaming aanbevelen. Waarom? De Morgen biedt goede artikels, vooral over cultuur. Het is 1 van de weinige kranten die daarenboven niet zo een schreeuwlelijke lay out heeft. Ze hebben voor hun lay out een award gekregen, imho terecht. btw: In de week lees ik de Tijd, dat blijft voor mij de beste krant wat betreft politiek en economie. EDIT: typfout Laatst gewijzigd door Blazer : 7 maart 2005 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() In de Morgen inderdaad fantastisch editoriaal inzake Linkebeek: de ene betoging was al extremistischer en belachelijker dan de andere. En dat was op het VB-NVA bedoeld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bent u echt de voorzitter van een politieke partij? Zoja, dan vind ik dat u met de inhoud van uw antwoord in de verste verte het intellectueel niveau van ALLE Belgische partijen benaderd. Het kan zijn dat u zich aanpast aan het publiek aan dit forum, maar dan nog; zelfs voor een 6de leerjaar zie ik Yves Leterme nog niet op deze manier antwoorden. Ik zou vereerd zijn met een antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() De betoging van het comité 6 maart was ten zeerste geslaagd. Ruime persaandacht, veel volk voor een zondagmorgen, geen problemen. Ben zelf meegegaan met de VJW die overigens met een vrij grote groep vanuit West-Vlaanderen was afgezakt.
Enkele FDF'ers waren zo dom om te komen provoceren en met hun vlaggen door de Vlaamse actievoerders te lopen. Het gevolg laat zich raden: een pak slaag en hun vlaggen kwijt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 8 maart 2005 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik had dit reeds vorige week voorspeld (I'm good! ![]() ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 maart 2005 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |