Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2005, 23:48   #121
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
En gelijk heeft hij: dat "complot" gaat ervoor zorgen dat de anti-democratische machthebbers van hun troon gestoten gaan worden...en een democratie ge-installeerd gaat worden. Ziet ge het, El Turco ziet zijn eigen machtsbasis helemaal verdwijnen...vandaar die paranoïa en die fachistische "stuiptrekkingen van een stervende hond".
hiep hiep hoera voor Washington en zijn 'groot Midden-Oosten project'.

Alleen dan kunnen die 6 koerdische kinderen het leven krijgen dat ze verdienen...een menswaardige leven
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 23:51   #122
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:

Alleen dan kunnen die 6 koerdische kinderen het leven krijgen dat ze verdienen...een menswaardige leven
Het kan ook anders, zonder geweld en oorlog.
EU toetreding.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 25 maart 2005 om 23:51.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 23:52   #123
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En gelijk heeft hij: dat "complot" gaat ervoor zorgen dat de anti-democratische machthebbers van hun troon gestoten gaan worden...en een democratie ge-installeerd gaat worden. Ziet ge het, El Turco ziet zijn eigen machtsbasis helemaal verdwijnen...vandaar die paranoïa en die fachistische "stuiptrekkingen van een stervende hond".
Grijze Wolven sterven nooit, knoop dat goed in je oren.

Welke macht hebben die nu in Turkije? Het land wordt gecontroleerd door mensen die voor Zionisme werken. De Amerikanen spelen zo maar met onze voeten. Wanneer gaan ze acties ondernemen tegen PKK? Hoe langer Tayyip aan de macht blijft hoe meer er chaos zou ontstaan. Hoe meer slachtoffers er zullen vallen bij het strijd tegen terrorisme.

Democratie kan alleen geïnstalleerd worden als er een mens aan de macht komt die geen afkeer heeft van zijn Turks/moslims achtergrond.

Stylo, wat vind je van AKP-regering?
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 23:54   #124
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:

Jij bent wel straf. Je reageert op je eigen berichten
Oud 25 maart 2005, 23:54   #125
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
EU toetreding.
gelijk heb je...maar je vergeet iets: die anti-democratische elite van Turkije, geruggesteund door het leger...zij laten Turkije niet zomaar democratiseren. Desnoods komt er nog een staatsgreep (zoals El Turco het wil) en wordt Turkije plotsklaps terug een middeleeuws land.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 maart 2005 om 23:57.
Oud 25 maart 2005, 23:56   #126
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Jij bent wel straf. Je reageert op je eigen berichten
Ik reageer niet op mijn eigen berichten, ik bouw stapsgewijs een redenering op.
Oud 25 maart 2005, 23:58   #127
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
gelijk heb je...maar je vergeet iets: die anti-democratische elite van Turkije, geruggesteund door het leger...zij laten Turkije niet zomaar democratiseren. Desnoods komt er nog een staatsgreep (zoals El Turco het wil) en wordt Turkije plotklaps terug een middeleeuws land.
Als er zoeits geburt dan stopt Europa per direct met de onderhandelingen.
Ik vind de EU toetreding de beste oplossing. Binnen 15 jaar zal het toch wel lukken.
Oud 26 maart 2005, 00:06   #128
sinan123
Banneling

Standaard

Nu we het toch over paranoïde theorieën hebben,
Er zijn velen op dit forum die beweren dat Amerika Turkije lid van de EU wil maken, zodat de EU ineeentort.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 26 maart 2005 om 00:09.
Oud 26 maart 2005, 00:16   #129
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Grijze Wolven sterven nooit, knoop dat goed in je oren.

Dit is zo, ideologiën sterven nooit uit. Kijk maar naar Europa: extreem rechts maakt terug opgang.

Welke macht hebben die nu in Turkije? Het land wordt gecontroleerd door mensen die voor Zionisme werken. De Amerikanen spelen zo maar met onze voeten. Wanneer gaan ze acties ondernemen tegen PKK? Hoe langer Tayyip aan de macht blijft hoe meer er chaos zou ontstaan. Hoe meer slachtoffers er zullen vallen bij het strijd tegen terrorisme.

Je prijst de Turkse generaals aan als de grote redders van Turkije. Echter je vergeet iets: al die Turkse generaals staan ten dienste van Washington. Zij zijn dus zelf onderdeel van dat 'complot' tegen Turkije...en jij ziet in hen de grote redders? Chapeau, hier moet je El Turco voor heten!!! Btw, je weet toch dat bijna alle generaals hun opleiding in de VS (fort Bragg) gekregen hebben in het kader van de 'contra-guerillia'. Die Turkse generaals zijn net zoals Saddam destijds een pion van Washington.

Democratie kan alleen geïnstalleerd worden als er een mens aan de macht komt die geen afkeer heeft van zijn Turks/moslims achtergrond.

Stylo, wat vind je van AKP-regering?

Tayip is een harlekijn, als je de touwtjes volgt, kom je uit in Washinton...nog geen 3 dagen na de verkiezingen in Turkije zat hij in Washington. Zo snel...zoiets is nog nooit gezien in de wereld. De Ak-partij deels ook maar hier voel ik de noodzaak mijn eigen te nuanceren.
Oud 26 maart 2005, 00:29   #130
JusticeLover
Banneling

Standaard

Dit is zo, ideologiën sterven nooit uit. Kijk maar naar Europa: extreem rechts maakt terug opgang.

Onze ideologie is niet extreem-rechts. Over een decennia gaat er niets overblijven van Turkse cultuur. Mensen spreken tegenwoordig nog niet eens deftig Turks, tarzaans(Engelse) woorden worden steeds meer gebruikt in het openbaar. Schuld van de media. In Turkije kijkt men minimum 4u per dag naar onnozele programmas die 0,00% nuttig zijn. Men wordt brainwashed. Moeders die naar zulke programmas kijken gaan geen Fatihs op aarde brengen hoor.

Je prijst de Turkse generaals aan als de grote redders van Turkije. Echter je vergeet iets: al die Turkse generaals staan ten dienste van Washington. Zij zijn dus zelf onderdeel van dat 'complot' tegen Turkije...en jij ziet in hen de grote redders? Chapeau, hier moet je El Turco voor heten!!! Btw, je weet toch dat bijna alle generaals hun opleiding in de VS (fort Bragg) gekregen hebben in het kader van de 'contra-guerillia'. Die Turkse generaals zijn net zoals Saddam destijds een pion van Washington

Dat is niet waar. Özkok(generaal) weegt geen gram meer als Tayyip. Dat is juist het probleem. Hoofd van het leger is zionistisch daarmee worden "grijze wolven" gebruikt als voor hun ideologie. Er zijn generaals die dagelijks Israel bezoeken met hun f-16, hun overkomt niets. Hoeveel Mehmetciks (koene soldaten) hebben we al kwijt geraakt bij crashen (casa's,f-16,...).Die moeten goedkope, oude spullen gebruiken bij barre weeromstandigheden zeker..

Staatsgrep moet gebeuren door iemand die geen afkeer heeft van Turks/islamitisch achtergrond zoals ik al eerder zei.

Ik raad je aan om dit te lezen.

Tayip is een harlekijn, als je de touwtjes volgt, kom je uit in Washinton...nog geen 3 dagen na de verkiezingen in Turkije zat hij in Washington. Zo snel...zoiets is nog nooit gezien in de wereld. De Ak-partij deels ook maar hier voel ik de noodzaak mijn eigen te nuanceren.
Ergste van allemaal, ik had vertrouwen in hem

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 26 maart 2005 om 00:31.
Oud 26 maart 2005, 00:35   #131
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik raad je aan om dit te lezen.
Spijtig, Turks kan ik niet. Ik zal roenekes een vertaling vragen. Maar dit morgen, nu wil ik echt door. Nog een goeie nacht verder.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 maart 2005 om 00:36.
Oud 26 maart 2005, 00:38   #132
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog een goeie nacht verder.
Ik wens u hetzelfde
Oud 26 maart 2005, 06:59   #133
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oplossing=EU
waarom geef jij telkens als antwoord EU?
Kunnen de turken zelf niets oplossen????????????
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 07:07   #134
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik probeer niks goed te praten, maar die jongens zijn gearresteerd omdat ze de vlag wilden verbranden.
Ach waarom moeten ze toch zo overdreven reageren...hadden ze die 2 kinderen nu gewoon eens een draai rond hun oren gegeven (figuurlijk) en gezegd hadden dat ze hun manieren moesten houden . Maar nee. De economie, gaat onlangs alle positieve berichten vanuit de regeringshoek, weer de verkeerde kant uit. Er is al een paar maand een tekort aan financien. Zowel voor de regering als voor de groot- en kleinhandel... met andere woorden iedereen zit zonder geld. Vlug een afleidingsmaneuver............. die smerige kinderen toch....echte terroristen
Oud 26 maart 2005, 07:12   #135
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
EU toetreding.
Ach waarom zou de EU de turkse rotzooi oplossen?
Oud 26 maart 2005, 07:16   #136
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
en wordt Turkije plotsklaps terug een middeleeuws land.
Terug? Volgens mij zijn grote delen van Turkije nog nooit uit de middeleeuwen geraakt. (delen van Istanboel, Ankara en de westkust dus uitgezonderd)
Oud 26 maart 2005, 07:20   #137
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Als er zoeits geburt dan stopt Europa per direct met de onderhandelingen.
Ik vind de EU toetreding de beste oplossing. Binnen 15 jaar zal het toch wel lukken.
Laat ons hopen dat Europa niet toegeefd aan de multinationals die in Turkije een afzetmarkt zien en zowieso stopt met onderhandelingen die toch geen enkel ander nut hebben.
oplossing binnen 15 jaar???*. Ik werk al meer dan 10 jaar met Turkije en om eerlijk te zijn materieel is er wel vooruitgang maar op andere gebieden geen...
Oud 26 maart 2005, 07:31   #138
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Spijtig, Turks kan ik niet. Ik zal roenekes een vertaling vragen. Maar dit morgen, nu wil ik echt door. Nog een goeie nacht verder.
Het is iets te lang om te vertalen. Trouwens het gaat gewoon over de Mason- groepering in Turkije... laatste tijd is het weer mode om daar op te kakken
Zoals je weet is er een nieuwe golf van nationalisme aan de gang in Turkije en allles war niet puur Turks is wordt "aangepakt".
Aan de dingen die El Turco allemaal verteld moet je niet te veel belang hechten. Die is nog altijd gefrustreerd door antieke landkaarten e.d..................
Groetjes aan jou en aan El Turco (doe even serieus man)
Oud 26 maart 2005, 07:33   #139
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de roenekes
Ik werk al meer dan 10 jaar met Turkije en om eerlijk te zijn materieel is er wel vooruitgang maar op andere gebieden geen...
Dat is nog allemaal niets,maar ben eens benieuwd wanneer Turkse vrouwen GELIJK mee met de mannen mogen deelnemen aan het vrijdag-gebed.

Of wanneer Turkse vrouwen die hier wonen en verliefd worden op een Vlaamse blanke man,ze daar ook daadwerkelijk mee mogen trouwen.

Ze hebben nog veel werk aan de winkel om toe te treden tot de EU.Al ben ik bang dat dat fundamentalistische gevoel nooit zal verdwijnen.Zit in de genen ingebakken en heeft milleniums nodig om via de evolutietheorie te verdwijnen.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2005, 11:58   #140
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Terug? Volgens mij zijn grote delen van Turkije nog nooit uit de middeleeuwen geraakt. (delen van Istanboel, Ankara en de westkust dus uitgezonderd)
Kayser, Konya, Trabzon, Erzururm, ongeveer elke hoofdstad van een provincie is zeer modern.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be