![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Burger
|
![]() het is volgende maand Rock Werchter en ik neem minstens 50 gram mee
![]() (nee, geen 3 gram, meneer Verwilghen! ![]() voor mij en m'n vrienden en ik zal heus niet de enige zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder leg ik u dit nog even uit: De hennepplant bestaat al meer dan 6500 jaar en wordt door de mens al eeuwen gebruikt. Het is dus nog maar relatief voor kort termijn verboden. Helaas heeft een dergelijk verbod geen enkele zin. Hoe hard u ook roept. En hoe harder u roept, hoe meer mensen zich hier geen bal meer van aan zullen trekken. Waarschijnlijk zullen uw toekomstige kinderen (als u volwassen wordt) hier ook mee beginnen als u zo hard blijft roepen. Ik weet dat u tegen deze drug bent en dat u graag anderen wilt vervelen met uw oninteressante mening. Gelukkig heb ik daar geen enkele last van en zal ik zeker niet aan u denken als ik er nog ene rook (kwestie van niet slecht te gaan ![]() Ik vind het dus ook leuk dat u zo de discussie beëindigt, met uw staart lekker tussen de benen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nou, dat was dus kort samengevat:
"Ik heb totaal geen argumenten meer, dus zal ik me maar effe arrogant gedragen, daar heeft ie mooi niet van terug!" Wat zit ik er mee in dat gij uw gezondheid naar de botten helpt op revolterende wijze? Dus smoorde gij maar zoveel wiet als uw longskens kunnen verdragen, daarmee komt de legalisatie geen stap dichterbij. Tot uw grote spijt waarschijnlijk, maar in de politiek moet je het winnen met argumenten.
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelegaliseerde wiet, we hebben onze lessen getrokken uit de leverciroses en longkankers:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Onder die voorwaarden mag men het voor mij invoeren. Veel smoorplezier.
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TomB schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Nog een voorstel:
Als u niet wenst te roken, dan is dat uw eigen recht. Ik zal niemand (!!!!) dwingen om ook te roken. Daarom hoeft u mij ook niet te dwingen in de richting die U wenst. M.a.w. Of u het nu slecht vind of goed, Ik kies wat ik wil en ik kies wat ik doe. Simpel, niet? Dus ik heb het volgende te zeggen op uw tussenkomst. Citaat:
Ik ben inderdaad van plan om te stoppen met wiet te roken. Er bestaan voldoende alternatieven om wiet te consumeren, wat dacht u van wietpralines? Dat is nog lekker ook!!! (en Belgisch ![]() Citaat:
Citaat:
By the way, mijn nonkel is verzekeringsagent. Het is dus fijn om vrienden en familie te hebben. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wietgebruik voor minderjarigen wil ik ook niet promoten. Dat mag gerust zo blijven. Citaat:
Ik weet dat dit onmogelijk is te bepalen als er geen duidelijke regeling is afgesproken. Maar dan gaan we al richting legalisatie, niet? Citaat:
Helaas heeft mijn autojte niet zo'n grote koffer om een container in te steken. En ga je een flik langs iedereen zetten wanneer die de wiet erin en eruit haalt? Lang leve de realiteit!!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
En voor die andere kwiebus die mij dit stuurde, Citaat:
Wat lees ik: ![]() en ![]() Meer moet ik niet kwijt. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar hoe dat allemaal controleren? We komen nu al blauw tekort. En nog iets anders moeten we dan wekelijks een plasje inleveren? Het zal in ieder geval goed zijn voor de werkgelegenheid. Waarom zet ge wietrokers dan nie het land uit eigenlijk als ze betrapt worden? ![]() ![]()
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn verlanglijstje voor werchter ![]() 1. Snow white 2. White widow 3. Superskunk 4. Afghan 5. Red hair Amai, ik denk dat er wat afgeblowd gaat worden op werchter.
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat de legalisatie nog eerder een feit zal zijn dan tomB aan de macht zal komen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Sinful, ik heb veel bewondering voor de ijver die je aan de dag legt om al de conservatieve rechtse hufters hier trachten van idee te doen veranderen. Een half jaar geleden liet ik me hiertoe ook nog verleiden, maar ondertussen ben ik het beu geworden. Het haalt namelijk niets uit. Ik zie dezelfde mensen( Rogier, Tantist,Tomb, etc.) van toen, steeds opnieuw hunzelfde argumenten bovenhalen. Of je ze nu éénmaal, driemaal, of achtmaal ontkracht, het helpt niet.
Dus, in zo'n mannen m'n tijd steken, dat doe ik niet meer. Dat betekent niet dat ik mijn strijd voor legalisering, die ik overigens al 11 jaar voer, heb stopgezet. Oh nee. Ik blijf provoceren. En dat is wat al die honderduizenden cannabisgebruikers eens wat meer zouden moeten doen. Ik rook OVERAL! M'n kleding is ALTIJD voorzien van één of andere cannabisteken. Ik rijd met een zéér opvallende chopper die is voorzien van een prachtig wietblad op de benzinetank. Op de zijfronten staat in sierletters MARIHUANA. ![]() We komen er wel Sinful. In Frankrijk, Nederland, Spanje, Duitsland, England, Belgie en Zwitserland is men zeer tolerant tav cannabis. Vier van bovengenoemden landen hebben al ieder jaar een Cannabisbeurs. Men kan legalisatie in de toekomst gewoon niet meer verhinderen. Alleen de VN, met die fuckin' Amerikanen erin, is nog een obstakel. Maar ook dat is enkel nog maar een tijdelijk probleem. MARIHUANA RULES !!!!!!!!!
![]() |
#131 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar Bracke en Crabbe; wie had durven dromen dat er die vraag: `mag een joint op werchter` bijna 50% ja zou stemmen. En het leukste van allemaal: ze, de tegenstanders, trappen er iedere keer weer in. Het is dus gewoon kwestie van het topic hoog in de lijst te houden, ik heb daar echt plezier in ![]() Bovendien is dit onderwerp quasi het enige dat mij intresseert van politiek. Het triestige van de zaak is dat ik er tien keer meer over praat dan ik smoor. ![]() Bovendien is het echt wel grappig soms, zoals TomB, met zijn voorstellen in welke omstandigheden het wel zou mogen. Totaal ONrealiseerbaar, misschien bedoelde hij het als grapje, alhoewel ik betwijfel het wel. Denk dat die apothekers in Belgie weinig zouden verkopen, en dan kan men zeggen: hier in Belgie wordt GEEN wiet gerookt, dankzij ons beleid. Lol. Overigens die amerikanen hebben na irak wel alle credibility verloren, dus daar moeten we ons weinig van aantrekken, da ze eerst maar `s het drugsprobleem in eigen land oplossen. Denk dat ik ook maar `s wat dingen ga kopen om wat `reclame` te maken voor de goede zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uit goede bron vernomen dat de drugscontroles zullen gehouden worden bij het verlaten van de weide.
Wie nog een restant over heeft wordt teruggestuurd en moet verder smoren tot de voorraad op is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinful schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, ik heb het zelf al ondervonden, als je wiet koopt van een vreemde op straat, wordt daar al bijna automatisch harddrugs bij aangeboden. Als je dan zwak genoeg bent, ben je er dus aan he. Plus loop je zelf een groot risico om bestolen te worden. Ik merk trouwens dat er onder Vlaams-nationalisten zelf ook een grote verdeeldheid is. Ben `s op forum geweest dat Guderian promoot via z`n signature. Daar was een ganse heisa of cannabis nu kon op de ijzerbedevaart of niet. Ken een vlaams blokker die zelf ook een zware smoker is.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Burgemeester
|
![]() Als alles goed gaat moet hier nu de foto staan waar het kibbelen allemaal om draait. Over een doodgewoon plantje.
![]() Je zou het niet eens weten als iemand het zei. En het groeit net zo goed in het wild. Ik zou maar opletten als je je kinderen nog `s laat buitenspelen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Burgemeester
|
![]() En hiervoor legt men het geld op tafel. De wiet dus;
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Damn, ik ben op het verkeerde tijdstip gestopt. Laat me niet watertanden ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinful schreef:
Citaat:
In geen tijd werd het opgevreten door rupsen en de rupsen waren in goede gezondheid. Zij smoren natuurlijk niet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |