![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() jajaja duidelijk nog nooit moeten rondkomen met weinig , waar haalt iemand met een inkomen van 750 euro ineens zomaar eventjes 5000 euro vandaan en welke bank zal je geld lenen?
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs den ander kant is het zeepbelfenomeen der woningprijzen in vele landen (oa nederland, want het zijn niet de rijke nederlanders die in de grensstreek gewone woningen opkopen, maar wel modale nederlanders) nog een stuk groter dan in Belgie. Maar uiteindelijk, vrees ik, die we in de bouw kennis maken met, hetgeen we het failliet van onze welvaartstaat kunnen noemen. Als mijn baas 1000 befs voor mij betaald, dan krijg ik er 300 bef van. En betaal ik deze 300 bef aan een aannemer, dan kan hij er 100 bef van aan zijn metser betalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=4][/size] [size=4]Waar moeten wij op de duur nog kruipen ?[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 mei 2005 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Degene die onze belangen verdedigen zijn meestal mensen die nooit een boterham met choco hebben moeten eten om hun rekeningen te kunnen betalen.
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 mei 2005 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik veel respect voor limburgse leeuw,die geeft openlijk toe dat hij niet aktief wil deelnemen aan een politieke partij die nu het beleid uitmaken.En ook voor u natuurlijk die bezig is met een eigen "syndicaat" op te richten.
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 7 mei 2005 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 mei 2005 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En trouwens deze nederlanders zullen in Belgie toch wel onroerende voorheffing moeten betalen (het equivalent van vermogenbelasting). En dan komen we terug op onze modale nederlanders, waar het bovenstaande meer van toepassing is, en die in modale woningen in de grensstreek intrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel zal er van af hangen wat we rijk of modaal noemen. Maar de beweegredenen zijn in elk geval anders. Vroeger (rijk) enkel fiscaal (zoals Henin naar Monaco), nu (modaal) aangetrokken door de relatief lage prijzen van de woningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |