![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw stelling zou, in Zwitserland bijvoorbeeld, overeenkomen met een gedwongen terugkeer van het nieuwe kanton Jura naar het kanton Bern waar het eens van deel uitmaakte. Omwille van taalkundige en politieke redenen werd Jura afgesplitst en werd uiteindelijk een eigen, zelfstandig kanton. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, Waregem (voor ik u 'kende' nooit van gehoord, maar soit) is op z'n eentje de motor van de Belgische, wat zeg ik, Europese economie te noemen! Brussel verzinkt in vergelijking met deze mastodont in het niet!
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dag 2: algemene volksopstand Dag 3: uitroepen van Vlaamse en Waalse staat Doe zo verder, Blub! |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar hebben we dat nog gezien? Ach ja... ![]()
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Hahahaha... Zo kennen we hem weer, onze Raf. Als het niet in zijn kraampje past, gewoon staalhard ontkennen...
Waar hebben we dat nog gezien? Ach ja... ![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet trouwens niet dat er na die uitspraak werd aangekondigd om klacht neer te leggen en een vervolgingsprocedure te starten. Uiteindelijk is er niets van in huis gekomen. Als het echt om een bedreiging ging, dan was Annemans al voor de rechter gesleept. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arlon-Aarlen Waremme-Borgworm Huy-Hoei ??? eens zien of alle belgen gelijk zijn voor de wet !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies verafstoot...
DHL daar konden we niets aan doen ! Ford Genk ook al niet... BHV... de belgen liggen daar niet wakker van ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sorry maar ik heb een nogal levendige verbeelding.... Ik stel mij rafje voor en zijn... tja hoe zeg je zoiets...allez je weet wel... En die zegt nadat ze...tja hoe zeg je zoiets...allez je weet wel... tegen straf Rafke..."uw naam staat voor altijd in het geheugen van deze man gegrift"...baf patat wegens bedreiging...doek valt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |