![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: bent u voor migranten stemrecht of tegen | |||
voor |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,51% |
tegen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 75,61% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,88% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Alsof ik zou gaan vechten voor België (of Vlaanderen)...
[size=1]voor Vlaanderen72 daarentegen, rrrr![/size]
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen dit is geen nieuwe regel
EEN FIKTIEF VOORBEELD maar stel hier zitten vb duizenden morakenen gewoon een bevolkingsgroep uitgekozen omdat er hier van die mensen zijn en door een of andere reden vb een of ander politieker vb de mechil doet weer een of andere uitspraak en we geraken in oorlog met vb de MIERLANDERS ( ik weet ook niet wie ze zijn maar we hebben er oorlog tegen) Bij de belgen zijn er een deel tegen de mierlanders vb 85% De overblijvende belgen zijn voor de mierlanders 15% De morakenen zijn allemaal voor de mierlanders en zijn vb25% van het totaal van de belgen >>>> wat zal er dan gebeuren ??Iets dat van lange duur zal zijn en bloedig. En een oorlog is in deze moderne tijd niet uit te sluiten vb vlaanderen tegen wallonie . |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Nou, ik snap er geen zak van.
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Troost u Numarx u bent niet allleen.
En dan denk je dat je kennis bezit wanneer je gestudeerd hebt ........Ik wil mijn geld terug!!! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En vindt u het trouwens ook niet wat ridicuul om te beweren dat een oorlog tussen Vlaanderen en Wallonie in deze moderne tijden niet uit te sluiten is??? Buiten Vl72 is er geen enkele Vlaming die op punt staat "ten strijde" te trekken hoor!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang leve IQ72, de Ramba van Politics.be!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Staatssecretaris
|
![]() Om duidelijker te maken de realiteit
Hoe is het in Kosovo? De inlandse bevolking is er "verdreven" door albanezen dacht ik verbeter me maar indien ik fout ben. Hoe bloedig is het ginder geweest en hoe is de sfeer er nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part mogen alle migranten stemrecht hebben:
De Marrokkanen mogen stemrecht hebben in Marrokko De Turken mogen stemrecht hebben in Turkije En alle andere allochtonen mogen stemrecht hebben in hun eigen land. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() neen antoon
ik rook niet ik heb mijn ogen open zie maar eens in kosovo >> dat is vergelijkbaar met mijn voorbeeld>> wat dan ook een zak over de vrouwen hunne kop en wij als mannen op de hoek thee liggen zuipen en liggen lullen over van alles en nog wat en de tijd 100 jaar terug zetten want er is geen economie meer geen auto's maar kamelen en ezels enz.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Da's een even manke & foute redenering zoals daar zijn "Awel, da zoude nu ne keer ginder (bvb Marokko) moeten proberen, se!!! ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaan stemmen heeft niet alleen invloed op wat er met geld gebeurt het heeft invloed op de volledige samenleving. Als migranten de Belgische nationaliteit niet willen aannemen dan is dat toch een teken dat ze zich nog niet thuis voelen of willen voelen in de Belgische samenleving, waarom moeten zij dan stemrecht krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En trouwens je betaalt niet enkel belastingen voor de sociale zekerheid dus dat snap ik al helemaal niet wat daarmee bedoelt wordt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |