![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en jaja, keuterboerkes die in de logtink scharrelden om rond te komen waren echt wel terroristen hoor. hebde dan nie door dat ze niet wilden naar duitsland gaan omdat gdvd anders hun vrouw en kinders dood zouden gaan vande honger? |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik sta al jaren in het VB en vind niets terug van al je hersenspinsels. De meesten die ik er ontmoet zijn redelijke, gematigde en goedmenende mensen. En helemaal niet zo rabiaat en bezeten door een vijandbeeld waarmee jij zit. Je zou beter die obsessie over feiten van meer dan een halve eeuw geleden die vandaag compleet irrelevant zijn van je af zetten. Dat wens ik je toe in alle eerlijkheid en gemoedsrust. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar praat dat het VB goed? Tis niet omdat een andere partij een lollie pikt dat iedereen lollies mag gaan pikken he |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U kan zich echt niet uitlaten over collaboratie No Pasaran aangezien u erzelf niet bij was!!
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bovendien, wie bepaalt wie het aan het juiste eind heeft mbt het 'volksbelang'. Wie zegt dat uw strijd de juiste is in het belang van het volk?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Meia noite : 3 juni 2005 om 21:01. |
|||||
![]() |
![]() |
#136 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Voor zover ik me kan herinneren was de laatste VB-betoging in Antwerpen enkele jaren geleden. Door het stadsbestuur werd opgelegd om door overwegend migrantenbuurten te trekken dus duidelijk met de hoop op rellen. Nadien werd het VB verweten in migrantenbuurten te betogen. Als er een bijeenkomst is met 2000 man en één ziet er uit als een halve garen, dan wordt die man door TV in beeld gebracht. Resultaat van al dat bedrog: 1.000.000 kiezers voor het VB |
|
![]() |
![]() |
#138 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Overigens kan het wel zijn dat ze heden worden geweerd uit de partij, ik blijf het beangstigend vinden dat de wortels van die partij zich bij zulk soort mensen bevinden[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Meia noite : 3 juni 2005 om 22:20. |
|||||
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Jongen toch, moest gy evenveel van de geschiedenis van het Vb kennen als mij moogt ge spreken. Ge zyt waarschijnlijk een puberjongetje dat te jong is om dat allemaal te weten, maar het VB heeft een strontbruin verleden dat ze in sneltempo proberen te verdoezelen. Maar ga uwe gang, stem er maar op en khoop voor u dat ze de absolute meerderheid krijgen. Binnen dit en een jaar ben ik toch weg uit dit kutland en kan het mij geen zak meer schelen. Maar wees gerust dat ik heel hard zal lachen als ge merkt met welke strontbruin Vlaanderen ge opgescheept gaat zitten eenmaal het VB aan de macht is. Leuke vooruitzichten hoor, internationale isolatie, incompetente ministers,...ge zult smeken om de traditionele partijen terug te krijgen. Bon, domme kiezers krijgen de politici die ze verdienen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Meia noite : 4 juni 2005 om 01:11. |
|||||||
![]() |