![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
U bent hysterisch en agressief. Als ik op uw plaats was , ga ik me nooit vergelijken met mensen die zonder papieren in België zijn. Zou ik me de ogen uit het hoofd schamen. Maar u bent achter de scherm daarom het zo gemakkelijk gaat, hoor. Weet U wat ONZE maatschappij gevaarlijk maakt? Mensen die rond u lopen met een “vriendelijke” glimlach , maar als je binnen kijkt , is die mentale handicap. Gisteren is mijn zoon van zijn school gekomen met een vraag: Mama, wat is mentaal gehandicapte mens?”Nu ben ik zeker hoe ik het moet vertellen.Uwe mening interesseert me gewoon niet meer. We zijn mensen met totaal verschillende visies. Dat België nooit in intelligente mensen geïnteresseerd was, is niet een wonder meer.We zijn inderdaad niet onder de criteria van Conventie van Genève om erkende vluchteling te worden , gewist. Dat zijn mensen die vluchten uit het land waarvan ze de nationaliteit bezitten omdat ze vrezen te worden vervolgd omwille van ras, godsdienst, politieke overtuiging, nationaliteit of het behoren tot een sociale groep.We zijn : · Gehandicapte mensen niet · Zonder ernstige ziektes · De politieke vluchtelingen -ook niet · Homo’s of lesbische gevoelen -ook niet · Religie is ook nooit een probleem gewist. Wij zijn jonge Russische gezien met een zekerheid in onze toekomst en onze kracht. Succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Tja, in België kan je integratie toch nog een probleem worden...
Als je een Moslim bent al helemaal.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Die gastarbeiders zijn toch ooit naar hier gekomen om te werken? Was dat dan ook 'onmenselijk'? Dus kunnen ze nu toch beter teruggaan met hun kroost om hun land te verrijken? Wat is daar nu verkeerd aan? België wil best helpen met een vliegtuigticket en nog een relokatiepremie erbovenop. Kost ons uiteindelijk minder dan het onderhouden van heler groepen criminelen en werkonwilligen. Bovendien is dan het probleem met het zgn. 'racisme' opgelost. En ook de islam zal voor de terugkeerders voluit te beleven zijn in hun islamland. Da's toch allemaal mooi, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal dus aan mijn mentale handicap liggen? nochtans schreef ik: Citaat:
Wat ik echter kwalijker vind is de persoonsbeschrijving die U meegeeft: Citaat:
We zijn ° geen gehandicapten (minder valide mensen bedoelt U vast) ° geen personen met ernstige ziekte ° geen holebis ° al of niet religieus. Blijkbaar heeft U er totaal geen weet van dat al deze criteria hier onderhevig zijn aan de anti-discriminatiewetgeving. Deze items als zogezegd "positief" willen meedelen is hier in dit land reeds strafbaar. (Rafke zal nog niet gezien hebben dat U holebi's bij "niet gewenst" heeft geklasseerd). Citaat:
Nog even en we moeten U dankbaar zijn omdat U door het gebrek aan de juiste criteria geen uitkeringen ontvangt. Bottom line: u bent zuiver economische vluchteling die onder het mom van asielzoekers hier bent toegestroomd. U bent niet aanvaard en nu bent U boos?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 11:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb me wellicht onduidelijk uitgedrukt, omdat ik de indruk krijg dat je denkt dat ik me vooral zorgen maak over het feit dat je geen belastingen betaalt. Dat is niet zo, ik wou gewoon illustreren dat je zonder papieren inderdaad niet van de financiële bijstand kunt genieten, maar ook niet moet bijdragen. Ik wou niet insinueren dat je zou profiteren van het feit dat je geen belastingen betaalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vraag is terecht: zonder papieren kan men uiteraard niet officieel werken: in dat geval betaalt men belastingen en SZ. Wat is dan haar functie als: "finance manager"? Bovendien: Citaat:
Citaat:
![]() Dan nog: een batchelor diploma halen met dié schabouwelijke taalkennis lijkt me helemaal niet geloofwaardig. Indien wèl dan worden de Vlaamse studenten gediscrimineerd. Geen enkele illegale asielzoeker krijgt nog OCMW uitkeringen: ze krijgen wel voedsel (van de voedselbanken) onderdak en kleding van liefdadigheidsinstellingen. Bottomline: mijnheer/mevrouw Zonderpaperen (ik denk dat dit Zonderpapieren moet zijn, maar kom) is hier op ongegronde basis komen aanwaaien omdat ZIJ vonden dat ZIJ daar zomaar het récht toe hadden. Nu kan ik me voorstellen dat na de val van het IJzeren gordijn de mensen ginder eindelijk het gevoel hadden dat ze zich vrij overal konden bewegen (wat ook het geval is, MITS rekening te houden met de geldende beperkingen), maar dat ze dus zelf vinden dat ze zich niet moeten houden aan de hier geldende beperkingen qua immigratie! Niet enkel vinden ze dat ZIJ dat rècht hebben, maar ondertussen vinden ze dus ook dat de autochtonen hier héél racistisch zijn en in mijn geval zelfs mentaal gehandicapt. Ze vinden het bovendien een pluspunt dat ze geen holebi zijn (in tegenstelling tot de hier wonende holebi's die blijkbaar - volgens zelfde poster - niet helemaal sporen....). Hetzelfde voor zieken en gehandicapten... Wat een verrijking zeg!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 11:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kan ze misschien zelf eens uitleggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar genoeg ben IK nu agressief omdat ik het schabouwelijk Nederlands niet van de eerste keer begreep. Blijft dus mijn eerste conclusie: ze kwamen niet in aanmerking voor asiel. PUNT.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is haar familie ondertussen geregulariseerd (maar zij zelf niet?), dus er moet daar toch wel één of andere reden voor geweest zijn. Haar huidige toestand is me nog steeds niet 100% klaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cynische toon is ontstaan omdat zonderpaperen zich blijkbaar gerechtigd voelt om zèlf te beslissen of ze/hij (ik denk een "ze") de Belgische immigratiewetten wenst te volgen of niet. Daarbij vond ze het blijkbaar al een hele prestatie dat ze zelf de schoolboeken kocht voor haar zoon die hier gratis onderwijs krijgt, terwijl ze hier helemaal niet horen te zijn! Citaat:
Zelfs indien ik met haar (zie eerste postings) best akkoord kan gaan dat de hier geldende wetten niet juist in mekaar zitten, want dat er inderdaad meer "ongeschikte" migranten worden binnengelaten dan mensen zoals zij die zich weldegelijk zouden wensen in te zetten. Echter dat laatste verhindert niet dat ik haar toon hoe langer hoe meer aanmatigend vind: haar asielaanvraag werd afgewezen. PUNT. Niet dat het me stoort dat ze me als mentaal gehandicapte wenst te beschouwen (who cares), maar dat ze dat lef heeft, hangt me de keel uit. Net zoals U probeer ik in de wirwar van haar schabouwelijk Nederlands (ZES JAAR hier!!!!) een poging te doen om de ware toedracht te vinden. De ene leugen volgt de andere op (waarschijnlijk een gevolg van de wirwar van de wetten waarbij asielzoekers alle mogelijke leugenachtige wegen proberen in te slaan), maar daarom/daarbij hoeft mevrouw hier geen mensen te komen beledigen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2007 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Graag zou ik dit topic nog eens onder de aandacht willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Waarom "humanitair"? Ze zijn toch tevoet over bergpassen, in camions in erbarmelijke omstandigheden, in gammele bootjes,... naar hier gekomen?
Laat ze zo ook terugkeren. Bende leugenaars, criminelen en crapuul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gooi al diegenen die hier rondlopen en veel eisen te stellen hebben maar na jaren nog niets anders verwezenlijkt hebben dan het platlopen van het ocmw voor veel steun en veel kindergeld terug naar af! Natuurlijk is dat niet leuk voor de betrokkenen maar voor de autochtonen is het ook niet leuk om voor het overgrote deel niets anders dan last, kosten, onveiligheid, agressie, werklozen enz rond zich te zien aangroeien als een soort niet te behandelen kanker! Rijkere landen moeten de minder rijke helpen in de mate van het mogelijke, ze moeten zich niet door hen onder de voet laten lopen want uiteindelijk zal het overal dan een ramp worden. Ik heb het dus niet over "diegenen die hier een bestaan hebben opgebouwd" op een normale aanvaardbare manier. Hier "geboren" worden moet toch ook geen recht op levenslang profitariaat + bijna ongestoord niets dan last verkopen recht geven! Diegenen die zich daaraan bezondigen moeten maar "als toerist" terug naar hun land van oorsprong. Allochtone ouders die doen wat ze moeten doen en hun kinderen een fatsoenlijke opvoeding geven die laten nadien meestal geen nutteloos gespuis op de maatschappij los maar mensen "die hier een fatsoenlijk bestaan kunnen opbouwen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een groot deel van hen hier de boel komt verzieken is ook niet "humanitair" tov de autochtonen. En voor diegenen die zichzelf graag wijsmaken dat de "multiculturele maatschappij" reeds een feit is, in '14-18 en '40-45 zaten de Duitsers hier en dat was ook een feit. En waar zijn ze nu? Dit was toen oorlog, maar dit is nu ook een soort moderne oorlog aan het worden. We laten ons onder de voet lopen of niet. Dat is de vraag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag hij nu bij jou aankloppen, in je zetel komen zitten en naar je tv kijken, en vragen om hoe laat het eten klaar is? Toch wel zijn recht zeker! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus Circe, je zal er niet zo ver naast zitten, ik vind het zo een typisch verhaal, ik had een echte deja-vu. Ik vind ook dat we deze mensen niet moeten opvangen, we moeten een krachtig signaal geven dat we hier geen plaats hebben voor hen (vliegtuig bvb), zodat we WEL plaats hebben als het ECHT nodig is. En dan bedoel ik echte oorlogsvluchtelingen, politieke vluchtelingen,... |
|
![]() |
![]() |