Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 1 november 2003, 20:22   #121
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ward
En jij lapt het telkens wéér piano, om de oude koeien op te halen en te proberen koppelen aan nu.
Philipe Dewinter:
"Wie de tsjador draagt, tekent een contract voor de terugkeer".
"Tot driemaal toe hebben we in Europa een invasie van de islam moeten trotseren. We laten geen nieuwe islaminvasie toe. De islam hoort in Europa niet thuis".
(Uit het Antwerps Nieuws. Jaargang 10 Nr3; oktober 2003. Verant. Uitg. Filipe Dewinter)

Maw: De bloemkool etende, Duvel drinkende, perfect Nederlands pratende islamiet vliegt er onheroepelijk uit bij het extreem rechtse Vlaams Blok.
Da's assimilatie, iets anders dan racisme.
Verhofstadthater is offline  
Oud 1 november 2003, 20:53   #122
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Als enige politieke partij werpt het VB met dit plan een dam op tegen de gevaarlijke mundialistische en multi-raciale utopieën van de pro-immigratielobby." (ii) "De integratie- en assimilatiepolitiek gevoerd door de overheid leidt onvermijdelijk naar een multi-raciale en pluriculturele maatschappij." (iii) "Door de integratie van de niet-Europese vreemdelingen af te wijzen, vermijden we dat Vlaanderen en uiteindelijk heel West-Europa een multi-raciaal en pluricultureel gebied wordt." (iv) "De mundialistische en multi-raciale opvoeding in de scholen (moet men) afschaffen." (v) "Via het onderwijs probeert men ook de Vlaamse jeugd de nieuwe multi-raciale en mundialistische waarden aan te praten

Als dit geen racisme is, wat dan wel?
Iemand een poging?
Dat is racisme. Is dat nu zo moeilijk om toe te geven?

En mijn beste, in welk jaar werd dit nu geschreven?
Veel van deze ideeën vindt men nochthans wel terug bij de zogenaamde "nieuwe Belgen" die in grote getalen hele wijken of scholen bevolken in ons Vlaanderenland.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 1 november 2003, 21:34   #123
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als enige politieke partij werpt het VB met dit plan een dam op tegen de gevaarlijke mundialistische en multi-raciale utopieën van de pro-immigratielobby." (ii) "De integratie- en assimilatiepolitiek gevoerd door de overheid leidt onvermijdelijk naar een multi-raciale en pluriculturele maatschappij." (iii) "Door de integratie van de niet-Europese vreemdelingen af te wijzen, vermijden we dat Vlaanderen en uiteindelijk heel West-Europa een multi-raciaal en pluricultureel gebied wordt." (iv) "De mundialistische en multi-raciale opvoeding in de scholen (moet men) afschaffen." (v) "Via het onderwijs probeert men ook de Vlaamse jeugd de nieuwe multi-raciale en mundialistische waarden aan te praten

Iemand een poging?

Veel van deze ideeën vindt men nochthans wel terug bij de zogenaamde "nieuwe Belgen" die in grote getalen hele wijken of scholen bevolken in ons Vlaanderenland.
Klopt.
Verhofstadthater is offline  
Oud 1 november 2003, 23:48   #124
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Iemand een poging?

Klopt.
En het is dit gegeven dat mij er toe aanzet om een strenger integratie beleid voor te staan. Vanuit progressieve hoek vindt men dit standpunt misschien racistisch, bekrompen of ik weet niet wat, maar ik bekijk, evenals Darwin hier, de situatie heel realistisch. De wet mag immers nog stellen dat bepaalde zaken niet kunnen of dat dat persoon X bepaalde rechten heeft, indien een bepaalde bevolkingsgroep zo groot wordt, dan kan zij gerust de wet overtreden zonder dat men daadwerkelijk en efficiënt kan ingrijpen. ( ik denk bijv aan het sluierincident in een Brusselse school waar men op een bepaald moment de sluier verboden heeft om intimidaties te vermijden. ) . We moeten onze Westerse waarden verdedigen. Ras en cultuur gaan immers nog steeds in eerste instantie zeer vaak samen, niet omdat er een onverbrekelijke inherente band is, maar omdat iemand die in eerste generatie naar ons land kwam, eigenlijk groot gebracht is in een andere cultuur, en een nederlander heeft nog altijd meer gemeen met onze westerse cultuur dan een chinees. Indien men verder dan nog in eigen kring huwt en leeft en er waarden op na houdt die sterk afwijken van de onze, dan is van gettovorming heel vlug sprake en sta ik zeer afkerig vanvolwaardige opname van deze mensen in onze maatschappij. Met volwaardige opname bedoel ik naast een volledige politieke deelname eveneens een door de overheid opgedrongen zogenaamd "gelijkekansen beleid" en multiculturaliteit waarbij men te veel respect betoont voor de "culturele" eigenheid van de andere en zomaar alles toestaat in het kader van "godsdienstvrijheid" en dergelijke. Eigen volk eerst, baas in eigen land.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 2 november 2003, 12:44   #125
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ward
En jij lapt het telkens wéér piano, om de oude koeien op te halen en te proberen koppelen aan nu. Die oude punten zijn nog van de tijd dat ge er zelf bij waart! Leer nu GVD eens dat er een groot verschil is tussen een zweep-partij, wat het vlaams blok in de opkomst was, en een serieuze partij, die klaar staat om de maatschappij te besturen. ELKE partij die een coalietie wil sluiten om te regeren MOET compromissen sluiten. Ook het vlaams blok. Het valt WEL op dat, punten waarvan vroeger bij hoog en bij laag werdt beweerd dat ze van een racistische partij kwamen, nu door de regerings partijen al zijn gerealiseerd. Leef eens in het heden!!!!
Ik kan niet anders als Ward gelijk geven.
Oud 3 november 2003, 15:20   #126
DE Leeuw Van Vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Hallo beste mensen

Hier is De Leeuw van Vlaanderen laten we eens en altijd het juiste feit voor ogen houden en dat is dat iedereen zoals alle andere politieke partijen en de rechten van de mens en organisaties zoals integratie voor vreemdelingen en al zitten moord en roof te roepen alsook te roepen dat het vlaams blok racistisch is.Maar laten we even aan al deze organisaties onder andere gelijke rechten en kansen eens vragen of en hoe en wat zij kunnen ondernemen wat er echt gebeurt met de vreemdelingen : Laten we deze vragen stellen Waarom kan een moslim man zijn kinderen kidnappen en meenemen naar zijn arabisch land waar zijn europese vrouw geen rechten heeft over haar eigen kinderen???Wat over de rechten dat een moslim vader de moslim meisjes en vrouwen verbied van te trouwen met een belg vlaming of franstalige als hij zich niet keert naar de moslim relegie??Waarom moeten wij ons integreren aan hun levenswijze het is wel andersom dat zij zich moeten integreren.
Als ik naar school ging moest ik ook mijn pet afzetten in de klas maar nu dat deze dames hun hoofddoek moeten afdoen nu roepen ze moord en racisme???Wie moet er zich hier aan passen wij of zij???Als men een meisje ziet van moslim afkomst en een relatie wenst dan wordt me hard aangepakt door de familieleden broers envrienden enz//wie is hier dan de racisten en kunnen niet geintegreerd worden in onze maatschappij??
Alsook zij kunnen geen nederlands of frans spreken enkel een paaruitzonderingen.Alsook ik heb 5 lange jaren moeten studeren om mijn diploma's te behalen en bedrijfsbeheer diploma maar alle vreemden die binnenkomen die kunnen wel direct een zaak beginnen.Nu de vraag hebben deze mensen wel een bedrijfsbeheer diploma om hun zaak te kunnen uitbuiten in europa en belgie en waar halen zij het geld vandaan en waarom zijn er bij deze geen controles??Is het misschien dan dat we ook worden uitgescholden voor racisten??
Waarom moet ik een heelboel geld eerst op mijn rekening hebben om een eigen zaak te kunnen beginnen en de vreemdelingen niet???
EEn paar jaar geleden toen in de nieuwstraat in brussel alle winkels werden stukgeslagen en geplunderd waarvan al de alochtonen te zien waren op tv camera's en veiligheidscamera's maar waar blijven de arrestaties en veroordelingen??Niets op tv niets in de kranten of magazines erover maar wel dat de vlamingen en belgen en het vlaams blok racisten zijn.
Laten wij eens allemaal rechtop en rechtuit gaan staan tegen de politiekers en vreemdelingen en zeggen tenminste als iedereen het lef heeft iedereen gelijk voor de wet en als dat niet zo is wel dan terug naar eigen land.Ze willen geen nederlands of frans leren,geem schoolles volgen zich niet integreren aan ons en niet andersom dan gewoonweg al hun voorrechten afnemen.Simpel.Als wij Belgie zouden ontvluchten en naar hun land alles gaan doen wat zij in belgie uitspoken maar dan worden wij ter dood veroordeeld in hun land en het zwijgen opgelegd.Dat is een feit en de waarheid.
Nu dit is mijn roep laat men De Leeuw van Vlaanderen nogmaals opstaan en zijn klauwen laten gaan vragen naar vriend en schild en als dan de politiekers dit niet doorhebben dan is het tijd om vlaanderen terug te laten rijzen en een nieuwe guldensporenslag te voeren maar op moderne wijze dan.
Laat Vlaanderen terug gaan en laade de vlaamse leeuw terug herrijzen daar zal men hem niet temmen.
Tot later iedereen en als jullie denken dat ik racistisch ben dan hebben jullieniets begrepen want geschiedenis herhaald zich en wat er op komst is is dat wij nog eens zullen vecten tegen alle moslims de rest van de wereld tegen de moslims jjaja lag maar maar kijk naar de feiten en kijk naar de geschiedenis er zijn genoeg voorbeelden.
Groetjes aan iedereen en lang leve de leeuw van vlaanderen lang leve vlaanderen en lang leven De familie Bouman Numine Et Arcu.
Oud 3 november 2003, 17:35   #127
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DE Leeuw Van Vlaanderen
Hallo beste mensen

Hier is De Leeuw van Vlaanderen laten we eens en altijd het juiste feit voor ogen houden en dat is dat iedereen zoals alle andere politieke partijen en de rechten van de mens en organisaties zoals integratie voor vreemdelingen en al zitten moord en roof te roepen alsook te roepen dat het vlaams blok racistisch is.
Ik heb alleen maar dit gequoot, omdat het vervolg ervan de overbekende tirade is tegen vreemdelingen, die jij allemaal op één hoopje gooit want die 1,5 miljoen allochtonen in ons land dat zijn: ALLEMAAL moslims, die zich allemaal niet willen aanpassen en allemaal geen Vloms willen leren spreken. Kortom: alle sterotiepe vooroordelen op een rijtje, zonder de minste nuancering.

Maar naast je klassieke tirade tegen de vreemdelingen en de moslims, heb je nog niet uitgelegd waarom volgens jou het Blok NIET racistisch zou zijn. D�*t hebben we dan nog te goed van je.
Oud 3 november 2003, 17:37   #128
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Nog steeds geen deftig commentaar van een vlaams blokker op het essay van Vermeersch, te lezen op:

http://www.liberales.be/cgi-bin/show...meerschracisme
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  
Oud 3 november 2003, 17:42   #129
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Nog steeds geen deftig commentaar van een vlaams blokker op het essay van Vermeersch, te lezen op:

Ik heb dat essay van Vermeersch ondertussen op mijn website gezet.
http://www.thepiano.tk

Ik vond het zo goed, dat ik het integraal heb overgenomen en enkel mijn persoonlijke layout en documentatie heb toegevoegd. Bedankt voor de tip 'S' want ik wist tot dit weekeinde niet eens van het bestaan ervan.
Oud 3 november 2003, 18:39   #130
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Ik vond het zo goed, dat ik het integraal heb overgenomen en enkel mijn persoonlijke layout en documentatie heb toegevoegd. Bedankt voor de tip 'S' want ik wist tot dit weekeinde niet eens van het bestaan ervan.
Wie geeft er nu aandacht aan de essays van een gefrustreerde bejaarde die bij elk debat lijkt open te spatten...
Quicky is offline  
Oud 3 november 2003, 19:15   #131
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Citaat:

Wie geeft er nu aandacht aan de essays van een gefrustreerde bejaarde die bij elk debat lijkt open te spatten...
Ik denk bvb aan die mensen die meer geïnteresseerd zijn aan inhoudelijke debatten dan aan platvloerse bokkesprongen van een of andere puber?

Voor het overige merk ik dat je tot nog toe geen enkel weerwerk hebt kunnen leveren aan wat Vermeersch heeft bijgedragen aan de discussie. Waaruit ik kan besluiten dat je het eens bent met de stelling dat het Vlaams Blok een racistische partij is.

Want het is hier wel echt kompleet stilgevallen van de kant van de Bloksympathisanten
Oud 3 november 2003, 19:38   #132
DE Leeuw Van Vlaanderen
Vreemdeling

Standaard

Hello jongen toch Hier is De Leeuw Van Vlaanderen Terug

Om natuurlijk jou een antwword te geven op jouw vraaag van het vlaams blok dit is wat ik antwoord uiteindelijk is er een partij gekomen van andersdenkende mensen die genoeg hebben van de moslims en vreemdelingen die zich niet kunnen gedragen en adopteren en integreren in ons land.Dan is er ook nog de politici die dan een cordon sanitair oprichten om in de hoop het vllams blok stuk te krijgen of te verbannen maar live mensen toch wat is er gebeurt deze muur is ontploft in jawel in de politici die deze muur creeerden en als zij nog niet luisteren naar de mensen hun vragen en aandacht en naar wat er moet gebeuren met de vreemdelingen en de politici die hun beloftes niet kunnen waarmaken dan stemmen deze mensen jawel voor wie het vlaams blok.Het blok is niet racistisch het blok is realistisch en zeggen hun gedachten wat andere mensen ook hun stem uiten met het blok daar zij het beu zijn van de gewone politici.
Ook jongen een kleine les geshiedenis Toen hitler begon op te komen waren ook de politici tegen extreem rechts en niemand wou horen en luisteren en wat gebeurde er jawel hij kwam aan de macht en langs een kant is het spijtig dat hij zo dom gehandeld heeft dat hij rusland en uk niet heeft met rust gelaten anders zaten wij nu niet opgezadeld met al die vreemdelingen en moslims in ons land en dat is een feit jongen.Maar ja hij heeft dom gespeeld.Nu als men zich niet kan integreren en de politici wil niet luisteren naar de bevolking en toch hun zinnen drijven en als de allochtonen dan toch zich niet willen of wensen te integreren wel ja dan stemt de mens op wat jawel het blok die niet racistisch is maar wel de stemmen uitbrengt van de mensen die ervoor stemmen.
ook niet te vergeten het is al jaren en dagen dat het blok zit te zagen van integratie enz en dat de allochtonen nederlands enz moeten aan leren maar de politici waren ertegen maar wat blijkt nu is dat dezelfde politici de zelfde zaken voorschotelen maar in een ander kleedje gegoten aan de mensen met en voor de verkiezingen te behalen.En wat dan de politici nemen gewoonweg bepaalde standpunten over van het blok in een ander kleedje gegoten en dat is een feit mijne heren.
Wie niet luisteren wil moet op een keer het gaan voelen en mijn voorspelling voor de volgende verkiezingen zal zijn dat het blok nog meer stemmen zullen halen en dan op een bepaald punt zal de politici geen coalities meer kunnen vormen en toch verplicht zijn om rond de tafel te gaan zitten met het blok.
Gewoon een vraag waarom niet het blok de kans geven en met hen rond de tafel gaan zitten en proberen bepaalde punten uit te werken die van het blok komen en dan toch een andere vorm te geven door de invloed van de andere politici kan dat of zou dat niet kunnen werken ik denk het wel maar daarvoor zijn de oude bokken van de politici te oerstom om dat in te zien tot er op een bepaald ogenblik een echte Vlaamse Leeuw zich zal oprichten en dat er een revolutie zal ontstaan in belgie en waar het dan te laat zal zijn.
en dat mijne lieve jongen dat zijn feiten en feiten komen uit het verleden bewezen zwart op wit maar de politici die steken hun koppen in hun achterste of de grond in tot het blok stemmen haalt en sterker wordt.
Dus dit zijnde gezegde het blok zijn geen racisten maar brengt de stemmen van de burgers uit die er genoeg van hebben vanalles wat er gebeurt met de vreemdelingen.Mocht men strenger optreden in belgie maar dan komen ze gewoonweg niet meer naar Belgie.
Oh ja nog een vraagske mocht ik uw zus ontmoeten die heel sexy en knap is en verliefd wordt op mij en wij beslissen van te trouwen op de katholieke manier of boudhistische manier en niet op de moslimse wijze wat gebeurt er dan??Zal zij niet vermoord worden door de vader of wggestuurd worden naar haar land van herkomst waar zij wordt direct uitgehuwlijkt aan eeen moslim???Of komen misschien een bende van de familie op mij af om mij een moslim lesje te leren en met mijn handen af te houden van uw zus??Vertel eens hoe zou dat te werk gaan??
Of bestaat dat misschien niet.
Antwoord hier eens op en leer geschiedenis mijn jongen.
Hopelijk is dit het antwoord dat je zocht.
Het vlaams blok is niet racistisch weant zij brengt de stemmen uit van de kiezers die andere politiek willen en serieuse veranderingen en ingrepen.
Als de vreeemdelingen zich integreren bij ons en doen zoals het moet en zich gedragen dan kunnen wij ons aanpassen aan de vreemdelingen maar het is niet aan ons zich aan te passen aan de vreemdelingen.
Als wij op verlof gaan naar de arabische wereld dan moeten wij ons aanpassen en ons gedragen zoals het moet want jullie zullen zich niet aanpassen aan ons nietwaar en dat is ook een feit of is dat nietwaar???
we in elk geval nog een prettige avond verder en totlater dit is een genoegen om met jou erover te praten.
Lang Leve De Leeuw Van Vlaanderen.
Oud 3 november 2003, 19:44   #133
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Hello jongen toch Hier is De Leeuw Van Vlaanderen Terug

Om natuurlijk jou een antwword te geven op jouw vraaag van het vlaams blok dit is wat ik antwoord uiteindelijk is er een partij gekomen van andersdenkende mensen die genoeg hebben van de moslims en vreemdelingen die zich niet kunnen gedragen en adopteren en integreren in ons land.Dan is er ook nog de politici die dan een cordon sanitair oprichten om in de hoop het vllams blok stuk te krijgen of te verbannen maar live mensen toch wat is er gebeurt deze muur is ontploft in jawel in de politici die deze muur creeerden en als zij nog niet luisteren naar de mensen hun vragen en aandacht en naar wat er moet gebeuren met de vreemdelingen en de politici die hun beloftes niet kunnen waarmaken dan stemmen deze mensen jawel voor wie het vlaams blok.Het blok is niet racistisch het blok is realistisch en zeggen hun gedachten wat andere mensen ook hun stem uiten met het blok daar zij het beu zijn van de gewone politici.
Ook jongen een kleine les geshiedenis Toen hitler begon op te komen waren ook de politici tegen extreem rechts en niemand wou horen en luisteren en wat gebeurde er jawel hij kwam aan de macht en langs een kant is het spijtig dat hij zo dom gehandeld heeft dat hij rusland en uk niet heeft met rust gelaten anders zaten wij nu niet opgezadeld met al die vreemdelingen en moslims in ons land en dat is een feit jongen.Maar ja hij heeft dom gespeeld.Nu als men zich niet kan integreren en de politici wil niet luisteren naar de bevolking en toch hun zinnen drijven en als de allochtonen dan toch zich niet willen of wensen te integreren wel ja dan stemt de mens op wat jawel het blok die niet racistisch is maar wel de stemmen uitbrengt van de mensen die ervoor stemmen.
ook niet te vergeten het is al jaren en dagen dat het blok zit te zagen van integratie enz en dat de allochtonen nederlands enz moeten aan leren maar de politici waren ertegen maar wat blijkt nu is dat dezelfde politici de zelfde zaken voorschotelen maar in een ander kleedje gegoten aan de mensen met en voor de verkiezingen te behalen.En wat dan de politici nemen gewoonweg bepaalde standpunten over van het blok in een ander kleedje gegoten en dat is een feit mijne heren.
Wie niet luisteren wil moet op een keer het gaan voelen en mijn voorspelling voor de volgende verkiezingen zal zijn dat het blok nog meer stemmen zullen halen en dan op een bepaald punt zal de politici geen coalities meer kunnen vormen en toch verplicht zijn om rond de tafel te gaan zitten met het blok.
Gewoon een vraag waarom niet het blok de kans geven en met hen rond de tafel gaan zitten en proberen bepaalde punten uit te werken die van het blok komen en dan toch een andere vorm te geven door de invloed van de andere politici kan dat of zou dat niet kunnen werken ik denk het wel maar daarvoor zijn de oude bokken van de politici te oerstom om dat in te zien tot er op een bepaald ogenblik een echte Vlaamse Leeuw zich zal oprichten en dat er een revolutie zal ontstaan in belgie en waar het dan te laat zal zijn.
en dat mijne lieve jongen dat zijn feiten en feiten komen uit het verleden bewezen zwart op wit maar de politici die steken hun koppen in hun achterste of de grond in tot het blok stemmen haalt en sterker wordt.
Dus dit zijnde gezegde het blok zijn geen racisten maar brengt de stemmen van de burgers uit die er genoeg van hebben vanalles wat er gebeurt met de vreemdelingen.Mocht men strenger optreden in belgie maar dan komen ze gewoonweg niet meer naar Belgie.
Oh ja nog een vraagske mocht ik uw zus ontmoeten die heel sexy en knap is en verliefd wordt op mij en wij beslissen van te trouwen op de katholieke manier of boudhistische manier en niet op de moslimse wijze wat gebeurt er dan??Zal zij niet vermoord worden door de vader of wggestuurd worden naar haar land van herkomst waar zij wordt direct uitgehuwlijkt aan eeen moslim???Of komen misschien een bende van de familie op mij af om mij een moslim lesje te leren en met mijn handen af te houden van uw zus??Vertel eens hoe zou dat te werk gaan??
Of bestaat dat misschien niet.
Antwoord hier eens op en leer geschiedenis mijn jongen.
Hopelijk is dit het antwoord dat je zocht.
Het vlaams blok is niet racistisch weant zij brengt de stemmen uit van de kiezers die andere politiek willen en serieuse veranderingen en ingrepen.
Als de vreeemdelingen zich integreren bij ons en doen zoals het moet en zich gedragen dan kunnen wij ons aanpassen aan de vreemdelingen maar het is niet aan ons zich aan te passen aan de vreemdelingen.
Als wij op verlof gaan naar de arabische wereld dan moeten wij ons aanpassen en ons gedragen zoals het moet want jullie zullen zich niet aanpassen aan ons nietwaar en dat is ook een feit of is dat nietwaar???
we in elk geval nog een prettige avond verder en totlater dit is een genoegen om met jou erover te praten.
Lang Leve De Leeuw Van Vlaanderen.
zegventjeikwordtduizeligvanzoeen teksten, kundegijgeenserieuzezinnenschrijvezn, deesisveeltevermoeiendzenne.
dejohan is offline  
Oud 3 november 2003, 19:54   #134
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Gezond verstand is de mentor van het Vlaams Blok in zijn vreemdelingenstandpunt, niet een of andere vorm van "Bloed en Bodem". Wanneer het Vlaams Blok medio 1992 zijn 70-puntenplan voor de begeleide terugkeer van de niet-geintegreerde vreemdelingen voorstelde, schreeuwden de professionelen van het anti-racisme moord en brand, meer uit gewoonte dan uit overtuiging, meer uit haat dan uit politiek meningsverschil. Bij gebrek aan beredeneerde alternatieven schilderden zij voor u schrikwekkende taferelen van pogroms en raciale vervolging.
Ook nadat het 70-puntenplan werd geactualiseerd (ten dele omdat sommige punten door de verschillende regeringen werden uitgevoerd!) wordt hierin een bevestiging gezien van het rascistische karakter van het Vlaams Blok!

Bewust onderhouden vooroordeel

De meest gehoorde beschuldiging aan het adres van het Vlaams Blok is het racisme. Dit vooroordeel wordt ook zorgvuldig gecultiveerd. Onze tegenstanders proberen het volk te laten geloven dat het Vlaams blok in verschillende van zijn standpunten steunt op een rassentheorie.
Dit klopt niet, ook niet wat het vreemdelingenstandpunt van het Vlaams blok betreft!
-het Vlaams Blok verzet zich tegen de multiculturele maatschappij, zonder raciale beschouwingen;
-het Vlaams Blok pleit niet voor een raszuivere maatschappij, maar voor de begeleide terugkeer van de niet-geïntegreerde niet-Europese vreemdelingen. Het is er ons om te doen dit land te besparen van toestanden a la Los Angeles, Rwanda, New York,...;
-huidskleur of raciale afstamming spelen geen enkele rol in de onderscheiden die door het Vlaams Blok worden gemaakt. Ik daag Piano en consoorten een verwijzing naar ras te vinden in welk programmapunt dan ook!

Wat is racisme

Het begrip wordt trouwens bewust nooit gedefineerd door degenen die het hanteren. wat is racisme? Racisme is de haat of de minachting voor een ander volk. Deze gevoelens zijn ons totaal vreemd.Hoe zouden wij, die trouwens opkomen voor het recht van alle Vlamingen om zichzelf te zijn, dat recht aan anderen ontzeggen? Wij zijn nationalisten, wat betekend dat wij de wereld in het meervoud zien en dat voor ons dit meervoud een verrijking van de wereld is, geen verarming. het moderne nationalisme heeft evenveel te maken met het racisme als de moderen sociaal-democratie met het stalinisme!
Vreemdelingenhaat is, moreel en ethisch gezien, verwerpelijk. Maar het is verkeerd nationalisme in het algemeen, en Vlaams Nationalisme in het bijzonder, te verwarren of gelijk te schakelen met racisme. Want terwijl voor ons racisme en xenofobie afkeurenwaardig zijn, is de verhoogde liefde voor zijn eigen volk, zeker wanneer dat in nood verkeert, dat niet. De voorkeur voor het eigen volk is zo natuurlijk en diepmenselijk als de voorkeur voor zijn eigen gezin of familie tegenover buitenstaanders, de voorkeur voor zijn eigen vrienden tegenover mensen die men niet persoonlijk kent, de voorkeur voor zijn eigen cultuur tegenover vreemde culturen. Slechts wanneer de politiek met dat gegeven rekening houdt, kunnen echt racisme en de uitwassen daarvan vermeden worden.

De zondeboktheorie

belangrijk daarbij is te onthouden dat het Vlaams Blok zich nog nooit schuldig gemaakt heeft aan de veel gebruikte en misbruikte zondeboktheorie. Meningmaal moeten wij horen dat het Vlaams Blok en gelijkgezinden de vreemdelingen tot zondebok zouden maken, dat wij hen de schuld zouden geven van vele zaken die in dit land fout gaan.
Dit zijn klinkklare nonsens. Het Vlaams Blok heeft de "de vreemdelingen" als groep beschuldigd van de mistoestanden, wel degenen van ons eigen volk die eerst de gastarbeid hebben aangemoedigd en georganiseerd en onze politieke leiders die op dit ogenblik niet bereid zijn tot een waterdichte immigratiestop te komen en over te gaan tot geleidelijke, begeleide terugkeer van de niet-geïntegreerde vreemdelingen. Wij stellen degenen in beschuldiging die, uit ideologisch dogmatisme of gebrek aan moed, met hun multicultureel experiment de toekomst van land en volk op spel zetten. De schuld ligt niet bij de vreemdelingen, integendeel, het valt vanuit hun positie goed te begrijpen dat zij liever in West-Europa blijven wonen.
We vermelden in de rand van de houding van het Vlaams Blok tegenover criminaliteit van de vreemdelingen: het Vlaams Blok heeft nooit beweerd dat Noord-Afrikanen in se crimineler zouden zijn dan Europeanen. wel stellen we vast (en niet wij allen; Rapport Van San) dat hun aandeel in de criminaliteit in ons land proportioneel veel hoger ligt dan dat van ons eigen volk. De oorzaken hiervoor hebben niets, maar dan ook niets te maken met raciale beschouwingen: 500.000 vreemdelingen verblijven hier illegaal. De stap van illegaliteit naar criminaliteit is klein;
- vooral vreemdelingen van de 2de en 3de generatie zijn cultureel ontwordeld. Zij vallen tussen wal en schip: hun oorspronkelijke cultuur en die van het land dat zij bewonen. Sociaal gezien leiden de twijfels en het gebrek aan houvast, die met deze ontworteling gepaard gaan, gemakkelijker tot crimineel gedrag;
* veel vreemdelingen zijn moslim. Islamieten erkennen in principe geen wetgeving-en sommige van hun leiders zeggen dat zelfs luidop- die niet in overeenstemming is met de Koran.
*de vreemdelingen die naar hier komen behoren meestal niet de bovenlaag van hun volk. Zo is België het paradijs voor leden van buitenlandse terrorischtische organisaties.
Het Vlaams Blok staat trouwens niet alleen in dat standpunt (Voorhamme, Leduc,...)

Hier willen wij onze schouders onder steken.
Oud 3 november 2003, 20:18   #135
thePiano

Standaard

Citaat:
Ook jongen een kleine les geshiedenis Toen hitler begon op te komen waren ook de politici tegen extreem rechts en niemand wou horen en luisteren en wat gebeurde er jawel hij kwam aan de macht en langs een kant is het spijtig dat hij zo dom gehandeld heeft dat hij rusland en uk niet heeft met rust gelaten anders zaten wij nu niet opgezadeld met al die vreemdelingen en moslims in ons land en dat is een feit jongen.Maar ja hij heeft dom gespeeld.
Bedankt voor de les geschiedenis

Dat onbelangrijk stukje over de moord op 6 miljoen joden, en de moord op enkele miljoenen zigeuners, homo's, Jehova's Getuigen, Polen, Russen, chinezen, zwarten, andersdenkenden en andere 'ondermensen' .. kan je blijkbaar geen barst schelen.

"Hitler heeft het dom gespeeld", zeg je, als Hitler de oorlog had gewonnen hadden jij en ik hier in het Duits aan 't typen geweest, tenminste, als we lid van de Partaai zouden zijn, want vrije meningsuiting zoals nu kan je gelijk vergeten.

De rest van je gewauwel is niet eens de moeite om te lezen.
Oud 3 november 2003, 20:22   #136
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ook jongen een kleine les geshiedenis Toen hitler begon op te komen waren ook de politici tegen extreem rechts en niemand wou horen en luisteren en wat gebeurde er jawel hij kwam aan de macht en langs een kant is het spijtig dat hij zo dom gehandeld heeft dat hij rusland en uk niet heeft met rust gelaten anders zaten wij nu niet opgezadeld met al die vreemdelingen en moslims in ons land en dat is een feit jongen.Maar ja hij heeft dom gespeeld.

Dat onbelangrijk stukje over de moord op 6 miljoen joden, en de moord op enkele miljoenen zigeuners, homo's, Jehova's Getuigen, Polen, Russen, chinezen, zwarten, andersdenkenden en andere 'ondermensen' .. kan je blijkbaar geen barst schelen.

"Hitler heeft het dom gespeeld", zeg je, als Hitler de oorlog had gewonnen hadden jij en ik hier in het Duits aan 't typen geweest, tenminste, als we lid van de Partaai zouden zijn, want vrije meningsuiting zoals nu kan je gelijk vergeten.

Bedoel je de vrije meningsuiting die de Heer SStevaert ons aan het opdringen is?
Renilde is offline  
Oud 3 november 2003, 20:26   #137
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Citaat:

Bedoel je de vrije meningsuiting die de Heer SStevaert ons aan het opdringen is?
Het feit dat zelfs JIJ kan deelnemen aan het debat, zegt genoeg over het bijzondere gehalte van de demokratische waarden van ons systeem dat jij zo vol minachting uitspuugt. Als ooit jouw partij aan de macht komt, zal ik hier niet meer mogen typen maar jij ook niet....
Oud 3 november 2003, 20:35   #138
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Citaat:

Het feit dat zelfs JIJ kan deelnemen aan het debat, zegt genoeg over het bijzondere gehalte van de demokratische waarden van ons systeem dat jij zo vol minachting uitspuugt. Als ooit jouw partij aan de macht komt, zal ik hier niet meer mogen typen maar jij ook niet....

Kan je het echt niet laten, Pianist?
Oud 3 november 2003, 20:38   #139
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vlaams Collectief
Citaat:

Kan je het echt niet laten, Pianist?
Als je me op de kast wilt jagen zal je toch iets langere zinnen moeten typen, anders is dit de laatste waar ik op geantwoord heb
Oud 3 november 2003, 20:40   #140
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Het is geschreven door een professor... of is er toch een God in Vlaanderen ?

Ik heb die man al eens bezig gezien op TV , zo'n mensen hebben de waarheid in petto, maar rustig debatteren zit er met die man niet in... wel roepen en tieren... door zo te handelen heb je meestal geen gelijk !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be