![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel meerdere zaken geconcludeerd in mijn post maar blijkbaar heeft u dat niet gelezen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 16 augustus 2005 om 06:56. |
|||||
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar leest U mijn postings vrij oppervlakkig? Wat trouwens het VB en de N-VA aangaat, ik dacht niet dat dat enigszins relevant was bij mijn posting? |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zelkritiek en ernst betreft, ik denk niet dat u goed geplaatst bent om ons dat te verwijten. Altijd eerst in eigen boezem kijken vooraleer kritiek te uiten op anderen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 16 augustus 2005 om 08:49. |
|||||||
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was dan ook geen kritiek die ik uitte, maar eerder een analyse van het imagoprobleem waarmee de BUB kampt. En wat ernst betreft, denk ik wel ietsje ernstiger over te komen dan de BUB, maar ik kan me vergissen... Zou trouwens een goede vraag zijn naar de lezers van dit forum toe, niet? |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() BUB : ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 16 augustus 2005 om 09:19. |
|||||
![]() |
![]() |
#128 |
Staatssecretaris
|
![]() Op café is Rudy ernstig, zo ernstig als je op café moet zijn toch
![]() (no hard feelings Rudy ![]()
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op café ben ik zo ernstig als dat je op café moet zijn, net zoals ik op dit forum zo ernstig ben als dat ik hier moet zijn. Uiteindelijk zit hier redelijk wat volk dat zich een idee vormt over partijen en partijtjes en daarover ook met mensen buiten het forum praat. Dus als je hier al niet ernstig bent, wat moet je dan hierbuiten nog ernstig genomen worden? |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft echter het feit dat er in je partij ook al een en ander gebeurde voor ze werd wat ze vandaag is. Veel samenhorigheid en eendracht straalde ze nooit uit tot nu toe dus, hoe wil je die in Belgique bereiken?
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan U verzekeren dat op het vlak van samenhorigheid en eendracht binnen onze partij reeds veel vooruitgang is geboekt. Het is nog niet allemaal perfect en dat zal het nooit worden, maar het is werkbaar. Hoe we dat in Belgie willen bereiken, kan U lezen in ons partijprogramma (http://www.nationaleunie.be/programma.htm) |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En daarom scheert iedereen de BUB over dezelfde kam... |
|
![]() |
![]() |
#134 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ernst BuB: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 16 augustus 2005 om 10:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Enfin, ik bekijk het hier maar wat. Belgische partijen zijn toch gedoemd...
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja ik ben geen belgicist dus ik kan me momenteel moeilijk mengen in jullie debatten hé.
|
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Zijn de discussies hier ernstig?
Soms wel, soms helemaal niet. Het moet niet altijd ernstig zijn, hè. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sommige discussies zijn ernstig, de anderen niet. Het lijkt me de zaak van uit te maken wanneer men ernstig moet zijn en wanneer niet. Een goede aanpak is van mee te doen met die discussies die U het beste liggen. Wil U niet ernstig zijn, onthoudt U dan van ernstige discussies. Als U die strategie consequent volgt, dan komen er geen imagoproblemen, of wel? |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Ik heb helemaal geen last van een imagoprobleem.
![]() Dat zou ook moeilijk kunnen aangezien we niet eens deftig in de media mogen komen, wegens te subversief waarschijnlijk (want nieuwswaarde hebben we zeer zeker). ![]() |
![]() |