![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Keurt u de gewelddaden van zondag goed? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 42,86% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
32 | 57,14% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opmerkelijk is dat Nepalfreak John Stufflebeam de gewelddaden goedkeurt. Ik veronderstel dat hij het dan ook niet erg vindt als hij met geweld benaderd wordt, wanneer hij zijn zoveelste haat spuit over ons land?
John Stufflebeam, een man om te herinneren. ![]()
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog zo'n Vlaming die de gewelddaden goedkeurt, Rik Verwaest aka Zorroaster:
![]()
![]() |
#124 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 augustus 2005 om 09:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() sorry maar ik begrijp het niet. wat is de BUB? (of is het nu Blub?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 24 augustus 2005 om 11:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij bent veel te goed voor deze wereld. Waarom? Dat je zelfs de moeite neemt om op dergelijke posts van 'Ayne Rand' te reageren. Al heeft een mens 'geen nagel ......' , dan nog, is hij 10 keer meer waard als mens dan zo'n figuur als Ayne Rand. Dit is echt te zielig voor woorden. Om misselijk van te worden! Verlaag je niet, Knuppel, door met zo'n heerschap in discussie te gaan.
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik heb t al eerder gezegd in dit topic, de hele zaak is een pure win-win-situatie voor Ijzerwake én BUB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt uiteraard ook recht op vrije meningsuiting al gaat het om een mening die een sprookjesboek nastreeft maar dat geheel terzijde. Luister eens hier mijn zoon, u heeft op duizend en één manieren het recht om uw mening te uiten, zelfs op een IJzerwake waar een 5000-tal Vlaams Nationalisten rondlopen. U kan daar uw recht op vrije mening uiten door met ons aan de toog een discussie te voeren. U kan aan de ingang komen discuteren,...er zijn zoveel plaatsen die geschikt zijn om uw mening te uiten! Maar... Wanneer een presentator bezig is met het uitoefenen van zijn functie, namelijk het presenteren van de IJzerwake van op het podium dan is het NIET de moment om eveneens het podium te bespringen en op revolutionaire manier uw sprookjesboek te komen voorlezen! Als u dan tegen enkele vuisten loopt van een paar mensen die uw sprookjesboek tot in de grond van hun hart haten omdat hun ouders en grootouders door de belgische staat moegetergd zijn geweest dan is dat uw probleem en dan heeft dit niets meer te maken met het recht op vrije meningsuiting! Tot zover mijn betoog. Waarvoor dank! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() Om op de vraag te antwoorden: ja maar...
Ja, maar ze hadden er harder op moeten kloppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beste Jampie, Extremisme, racisme en nog meer van dat fraais : dat werkt niet meer. Ik ga dan daar ook niet meer verder op in. Hoe harder U blijft roepen dat deze partij en zijn kiezers enkel maar 'racisten' zijn, hoe sneller deze groep groter zal worden. Neem de tijd om even het programma van het Vlaams Belang door te nemen, in plaats van steeds terug te komen op de afrekening van het Belgische establishment van een partij, die het einde van datzelfde land als programmapunt 1 heeft. Meer hoef je er niet achter te zoeken !
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=257 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jampie, als we het er al over eens zijn dat het programma aanvaardbaar is, zijn we al een stuk op goede weg. Wat er zich in de hoofden van FDM en PDW afspeelt, is louter gissing. Toch moest ik heden morgen even terug denken aan de woorden van FDM : 'de islam kan niet democratisch zijn'. Hier in Limburg blijft een Marokkaanse vrouw, uit naam van de islam, haar burka dragen, niettegenstaande dit niet toegelaten is (democratische wet) In de naam van de islam, stelt ze zich boven de wetten van een volk, dat haar een verblijfsvergunning EN een inkomen geeft. (Ocmw uitkering, bijgevolg wordt boete ook door de gemeenschap betaald!) In die optiek kan ik de zinsnede van FDM maar al te goed begrijpen. Indien allochtonen, zich hier boven de wet stellen; omdat de islam dit hun opdraagt, wel dan zijn de islam en westerse democratie niet compatibel. As simple as that.
![]() |