![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat ik denk dat het niet zou kunnen hoor. Zoals ik al zei, ik haal een zeer bescheiden niveau. Citaat:
Ze is gewonnen.(of doelde je op m'n schaakpartij, want die ben ik verloren. ![]() En Groentje, ik ben een Belg die veel in Turkije zit. 8)[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 september 2005 om 03:07. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder dan mij voor dom verklaren omdat ik hun onzin niet slik komen democratsteve, /\lcazar en co niet. Zegt echt meer over hen dan over mij. democratsteve moest gisteren zowaar toegeven dat hij in verband met Hoffman's "analyse" gelogen had. Toch probeerde hij twee dagen lang de indruk te wekken dat ik mij belachelijk had gemaakt in dat verhaal. Noem het gerust "ingemaakt", ik kan met dit soort "inmaken" best leven. ![]() Dat believers het onderscheid tussen een BEWERING en een ARGUMENT irrelevant vinden zegt ook veel over hun modus-operandi. Roddels, ongefundeerde beweringen, verzinsels, alles is voor believers aanvaardbaar, als het maar "in de goede richting gaat". Hun extase over TWEE ex-ministers is aandoenlijk. Alsof dat het ultieme bewijs zou zijn. Al de andere ex-ministers (om hun terminologie maar eens te gebruiken) tellen niet meer mee. TWEE ex-ministers hebben de believers naar de mond gepraat, en wie deze twee niet respectvol gelooft is iemand die niet kan nadenken (dixit zelfverklaard genie /\lcazar).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 september 2005 om 10:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien liegt u wederom, u hebt vermeld dat de nos talrijke 'debunking' docu's heeft uitgezonden waar de 'samenzwerings'theorie van tafel werd geveegd, ik zeg: flagrante leugen, het enige wat mainstream vooral heeft gedaan, is erover gezwegen, dat is wel iets heel anders. ik ben geen zelfverklaard genie, laat staan genie, maar ik ben ook geen supervakiodioot die denkt dat de regeltjes van de eigen discipline toepasbaar zijn op de complexe realiteit, met de nadruk op complex, die er ook geen schrik van heeft toe te geven dat de realiteit gemaakt worden zonder dat hij er vat op heeft, dat er complotten zijn op hoog politiek niveau ( de geschiedenis bulkt ervan ). uw argumentatie is zo zwak, zo infantiel, zelfs als bush zou verklaren dat ze het zelf opgezet zouden hebben, zo u komen verklaren dat hij niet te vetrouwen is en het aan zijn antidepressiva ligt. goed zo meid, in het computerlab is alles peis en vree... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke 'andere ex ministers' hebben het grondig geanalyseerd ? Welke 'andere ex ministers' hebben opgemerkt dat het 9/11 rapport slechts in het eerste hoofdstuk zinvolle info bevat, terwijl het gros van het verslag vermeldingen maakt naar wat moet veranderen ? Slechts diegene die zoek,vindt hoor. Maar dat is moeilijk uit te leggen aan mensen die houden van de pulp cultuur. Als je goed zag naar die 2 heerschappen op de docu, dan zag je iets in hun ogen, er ontbrak dofheid in hun ogen, ze waren erg gefocused, gevaarlijke eigenschap is dat tegenwoordig, in een wereld die draait om escapisme, zij aanvaardden het en waren al zover erover te reflecteren, voor het merendeel der slachtvee is die opdracht zelfs onmogelijk, omdat het het eigen referentiekader om zeep helpt, de eigen basis ridiculiseert, de evidenties verwerpt... voorwaar zen meesters in wording ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu als je daar plezier aan beleeft, mij niet gelaten. Discussiëren binnen de sekte is uiteraard prettiger dan met domme lemmings die maar niet het licht willen zien. Toch grappig dat jullie steeds maar doen alsof ik een unicum zou zijn omdat ik in jullie onzin niet geloof. De meeste mensen doen dat niet, hoor, met mij heeft het weinig te maken. Ik ben gewoon één der weinige lemmings die tenminste nog op jullie onzin reageert, en dat stoort jullie zo ontzettend, vandaar de eindeloze stroom idiote beledigingen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 september 2005 om 12:06. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Die meeste mensen waar jij naar refereert hebben geen weet van alle 9/11 feiten. Zoals Alcazar zegt, enkel wie zoekt die vind. Jij krijgt ze hier op een presenteerblaadje aangeboden en nog...
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jullie nooit feiten kunnen brengen, alléén maar roddels, verzinsels en citaten heeft uiteraard geen betekenis. Dat jullie geregeld op flagrante onwaarheden worden betrapt ook niet. Dat sommige believers aan de lopende band moeten beledigen is ook zonder betekenis. Al wat telt is de WAARHEID, en die staat vast, omdat ... ze vaststaat.
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Wat we krijgen te zien elke dag is een verwaterde versie van de realiteit in al haar pracht en lelijkheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() op de vraagstelling hier wat hoger in de thread over wat de vrt nieuwsdienst zou brengen op de 9/11 verjaardag ...
13.00 u - 13.10 u eindeloos labliel geleuter over tennis ( who gives a shit ) 13.10 u - 13.15 u overstromingskes, oa van het klara festival ( who gives a shit ) 13.15 u - 13.18 u we zagen de vliegtuigjes in de torens vliegen end of story, want de rest was uiteraard weer niet om aan te zien. dit even terzijde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat ons ook zeggen dat het gros der mensen hier niet over reflecteert, 99 % van de vlaminken heeft nog nooit over een alternatieve versie van 9/11 gehoord. het stoort mij niet dat u reageert, in tegendeel, ik heb u al gezegd dat ik het vermakelijk vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Toch nog eens proberen.
Citaat: Oorspronkelijk bericht door Firestone Dat, democratsteve, is heel wat anders dat wat jij beweerde! Waaruit blijkt dat je mij totaal ten onrechte van leugens hebt beschuldigd. (En niet voor de eerste keer.) Antwoord Steve; En waaruit blijkt (vorige post) dat ik geen probleem heb om dit toe te geven en recht te zetten. (heb ik ook al aangetoond in de Pentagoncrasch) Wil jij nu eventueel antwoorden op m'n vraag ivm Meacher?
![]() |
#132 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het absolute toppunt van idiotie: Citaat:
Wees tenminste consistent en stel je vragen aan ernstige, intelligente, niet verdachte mensen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 september 2005 om 15:41. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga er dan nu maar van uit dat je weer geen zinnig antwoord hebt daarop, en bijgevolg de vraag negeert. (iets waar je mij steeds opnieuw van beschuldigd, alhoewel ik wél inga op je vragen en insinuaties, en zelfs de moed heb om recht te zetten waar ik fout was. 't Is toch straf hé. Jij hebt hier zowat duizend keer naar de officiele rapporten verwezen, telkens vergezeld van de opmerking, "toon we waar de officiele rapporten fout ziten". En nu in deze reportage geeft Meacher zijn view op het OR en ik vraag simpel, "Wat vind je van zijn beweringen?" en jij wringt je weer in allerlei bochten om toch maar niet te moeten antwoorden. (zelfde bij Hoffman) Zeer zwak Stone.
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Het is veelzeggend dat velen plots veel openener staan tegen het onderwerp terwijl die uitzending nog geen 10% van het bewijsmateriaal aanrijkt dat bv in Martial Law wordt gepresenteerd. Een filmpje dat alle disbelievers vertikt hebben van te bekijken.
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zodanig gereageerd op Hoffman's "analyse" dat jij zelfs in je "repliek" toevlucht hebt moeten nemen tot leugens, wat je nadien hier hebt toegegeven. Voor de rest verwijs ik naar de citaten hierboven, met alle beledigingen die je de laatste dagen over mij hebt gespuid. Niemand hoeft dit soort taal te nemen, hoor, democratsteve. Wees consistent en stel je vragen aan mensen waar je respect voor hebt, niet aan iemand die je beledigt, van leugens beschuldigt, enz...[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 september 2005 om 16:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb Stone weeral een paar keer gevraagd naar een reactie op Meacher's commentaar op het Officieel Rapport. Iedereen heeft weer eens kunnen lezen hoe ze erom heen fietst, en blijft ouwe koeien uit de gracht halen als excuus om niet te moeten antwoorden. Ze doet alof ik haar steeds beledig, terwijl het net zij is die (weliswaar in meer verdoken termen) niets anders doet dan persoonlijke aanvallen posten. Toppunt is dan nog dat ze het bestaat iemand anders te melden dat voor haar de inhoud steeds belangrijker is, en niet de persoon, terwijl haar posts bulken van de verwijten aan de boodschappers en je zelden tot nooit haar ziet ingaan op de INHOUD van wat die mensen vertellen. Net zoals ze nu weer weigert in te gaan op de inhoud van wat Meacher verteld over het officieel rapport. Tja.
![]() |
![]() |
#137 | |||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
*KNIP* dat je bent!!!! JIJ zit hier weer te liegen, niet IK! Je reactie was op MIJN verkeerde interpretatie, NIET op wat Hoffman zegt. NERGENS ben je ingegaan op de INHOUD van Hoffman. Je kwam weeral niet verder dan het verwijt aan Hoffman's adres dat hij te dom is om de rapporten fatsoenlijk te interpreteren. Net zoals je nu opnieuw NERGENS wil ingaan op de INHOUD van wat Meacher over uw Heilig Officieel Rapport te vertellen heeft. Hij is waarschijnlijk ook weer te stom om de dingen in z'n juiste context te plaatsen zekers? En dan maar anderen beschuldigen dat ze haar woorden verdraaien, terwijl dat net jou specialiteit is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Peter Johan : 11 september 2005 om 22:39. Reden: Belediging geknipt op vraag van de geviseerde |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |