![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
|
![]() Trabka Basia bracht volgend idée uit :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>> Die overbodige match in Marseille....Dat is voor de statistieken >>> GBA - Marseille 0-3 >> >> Ik zei je al dat je niks van voetbal kent, begin je het zelf ook te >> snappen? >> >> OM presteert als een ploeg die naar 2e klasse gaat tot nu toe in dit >> seizoen. Het zou me totaal niet verbazen dat Beerschot naar de poules gaat >> .... > > NA een wedstrijd je menig geven ...dat kunnen mijn dochtertjes van 4 jaar en > 7 maand ook OM heeft dezelfde bazen(niet op papier) als standard en is onderdeel vh adidas netwerk(alhoewel hun kledingsponsor tegenwoordig een andere firma is) Als ik in Frankrijk een ploeg in het oog houdt is het OM. GBA heeft tot nog toe vrij goed gepresteerd maar ik wou eerst de match afwachten om te kijken hoe slecht OM nu wel bezig is. Ik ga immers niet graag voort op de uitleg van journalisten. Het zou me ten stelligste verbazen als GBA niet scoort in OM , Dosumnu, Cavens en nog een paar leuke voetballers kunnen flitsen. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#122 |
|
![]() Trabka Basia <[email protected]> schreef:
> >>Lubie sex pod kazda postacia. > > der bestaan ook pools Ng's zunne ;-) > > > En zitten daar ook Vlamingen op? Ben je dan verkikkerd op Vlamingen? ;-) -- Vriendelijke GNUtjes, Pros Op http://users.skynet.be/ovo/Nieuw.html Pitthem. Dat een gevoelig en geleerd man, zooals Verbiest steeds bekend heeft gestaan, hier veel heeft genoten ... |
![]() |
#123 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, > [email protected] says... >> >> "Diva" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > On Thu, 15 Sep 2005 20:07:14 GMT, "Trabka Basia" >> > <[email protected]> wrote: >> > >> > >> >>>> > Jestes sliczna, az sie podniecilem i chcialbym sie znalezc przy >> >>>> > Tobie >> >>> aby >> >>>> > Cie zadowolic i spenetrowac moim wcale nie malym banankiem :-) >> >>>> > >> >>>> Dzieki czekam na propozycja >> >>> >> >>> Hahaha! Dat heb ik begrepen schat. >> >>> >> >> >> >>Lubie sex pod kazda postacia. >> >> >> > >> > der bestaan ook pools Ng's zunne ;-) >> > >> En zitten daar ook Vlamingen op? >> >> >> > > Ja en die replyen per NG-charter in het Pools. > > De hint is waarschijnlijk te moeilijk. > > Tom De Moor news:alt.pl.trojka -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#124 |
|
![]() On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> > >wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > >> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >wrote: > >> > > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > >> >> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in > >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> > >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >> >wrote: > >> >> > > >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 > >> >> >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in > >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> >> > >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: > >> >> >> > > >> >> >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> >> >> news:[email protected]... > >> >> >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit > >> >> >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in > >> >> >> >> geslaagd > >> >> >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden > >> >> >> >> > allemaal verloor. > >> >> >> >> > > >> >> >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de > >> >> >> >> "leeuwen" > >> >> >> >> > ? > >> >> >> >> > > >> >> >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > >> >> >> >> > > >> >> >> >> > Greetz. > >> >> >> >> > Basia > >> >> >> >> > > >> >> >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > >> >> >> >> > >> >> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > >> >> >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar > >> >> >> >> aan ons over! > >> >> >> >> > >> >> >> > > >> >> >> >Alle Macht aan de Metsers? > >> >> >> > > >> >> >> Aan de Vrijmetselaars... > >> >> > > >> >> >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. > >> >> > >> >> Van de Vlaamse soort? > >> >> > >> > > >> >"Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". > >> > >> Zou dat een Luikse Behanger zijn? > >> > > > >Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper > >Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. > > Zou het? > Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. > >> >> >En pas > >> >> >op, ik gun het hem van harte. > >> >> > >> >> Wat schattig, zeg! :-)) > >> > > >> >Zo ben ik. > >> > > >> Kijk uit: de vrouwen zijn op de loer! > >> > >> > > > >Ok, laat maar komen, ik heb speciale dispensatie van de H. Vader. > > Dispensatie? Om wat te kunnen en mogen doen? Al wat nodig is. Sargon |
![]() |
#125 |
|
![]() On Thu, 15 Sep 2005 20:58:00 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier > >>>>>>>>> nooit over klagen??) > > ssst, het VB heeft GBA opgericht om ook in het voetbal vertegenwoordigt > te zijn. Filip DeWinter wordt elke dag gebrieft over de stand van zaken > op de club. In het grootste geheim natuurlijk anders krijgt de > arbitrage de opdracht dat kost wat kost ... > > >>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. > >>>> > >>>> Van de Vlaamse soort? > >>>> > >>> > >>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". > > Vuil? > > >> > >> Zou dat een Luikse Behanger zijn? > >> > > > > Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper > > Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. > > > Ach Sargje, wat heb je nu het liefst iemand zonder geld met een > uitkering of iemand met meerdere huizen en inkomsten die een uitkering > opstrijkt? Het ging er niet om wat ik "graag" of "liever" heb. Sargon |
![]() |
#126 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > En zitten daar ook Vlamingen op? Als je de obsolete soort bedoelt: nee, die zit op bepol - een Belgische ng, waar die Vlaemsche koekoeken ala Tommy maar al te graag hun onooglijk kwakje kwijt willen. U's |
![]() |
#127 |
|
![]() Sargon bracht volgend idée uit :
> On Thu, 15 Sep 2005 20:58:00 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> >> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >>>>>>>>>>> nooit over klagen??) >> >> ssst, het VB heeft GBA opgericht om ook in het voetbal vertegenwoordigt >> te zijn. Filip DeWinter wordt elke dag gebrieft over de stand van zaken >> op de club. In het grootste geheim natuurlijk anders krijgt de >> arbitrage de opdracht dat kost wat kost ... >> >>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>>>>> >>>>>> Van de Vlaamse soort? >>>>>> >>>>> >>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >> >> Vuil? >> >>>> >>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >>>> >>> >>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >>> >> Ach Sargje, wat heb je nu het liefst iemand zonder geld met een >> uitkering of iemand met meerdere huizen en inkomsten die een uitkering >> opstrijkt? > > Het ging er niet om wat ik "graag" of "liever" heb. > > > > > > Sargon je staat met je mond vol tanden wil je zeggen? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#128 |
|
![]() > Trabka Basia drukte met precisie uit :
>> "666" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >>>> nooit >>>> over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >>> geslaagd >>>> een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >>>> wedstrijden >>>> allemaal verloor. >>>> >>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >>> "leeuwen" >>>> ? >>>> >>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>> >>>> Greetz. >>>> Basia >>>> >>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>> >>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >>> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles >>> maar >>> aan ons over! >>> >> >> Zelfs de cooch van Anderlecht kent nix van voetbal... >> Zijn doelman springt een gat in de lucht, zijn ploeg trapt geen bal tussen >> de palen. (Met moeite, een afgewijkte bal, op de paal) >> Anderlecht verliest, pakt dus geen punten, een pak minder geld... EN WAT >> ZEGT die cooch (naam al vergeten) " Ik ben ZEER tevreden... >> >> In Brussel zijn ze al tevreden dat ze verliezen.... Maar zijn ze mee >> bezig.... > > lomp, niet te beschrijven. > > Waarom gaat VdHaeghe niet in de muur staan? Nee, meneer moet per se in het > zicht van de keeper gaan staan ...(Waarschijnlijk zag hij een konijn op de > plein) Weten jullie, ik deze draad helemaal gelezen en ik ben tot de conclusie gekomen dat er veel geluld wordt over de inkomsten van een club. Een club haalt de inkomsten niet meer uit de ticket verkoop, maar uit en vooral uit merchandising en sponsoring, loge's en en andere seats. Voor de eerste klassers ook de tv gelden. De ticket verkoop brengt allang niets meer op en zeker niet om spelers mee te betalen. Want, op elk verkocht ticket moet er btw betaalt worden. Daarnaast moet de club PER verkocht ticket nog eens 6% bondstaks betalen. Veel blijft er voor de club dus niet over. En voor de seizoenskaarten is er nog een speciale regeling. Let op, dit is enkel voor België. En dat er in België geen enkel stadion te vinden met 30.000 zitplaatsen is ook al niet waar. Jan Breydel in Brugge 30.000, Sclessin in Luik 30.000, Mambour in Charleroi 30.000 (nu terug gebracht tot ongeveer 20.000), in deze drie stadions werd in 2000 het Europese kampioenschap gespeeld. En dan is er nog HKB-staion op de Heizel. Liefst 55.000 zitjes. En dat de clubs financieel niet mee kunnen is hun eigen fout. Spelers opleiden kost geld, maar kan ook veel geld opbrengen. De jeugdopleiding hier in België is om te huilen. Als je ziet dat de 11 spelers (die de match begonnen) van Bosnië meer meer techniek hebben dan alle Belgische spelers van eerste klasse samen, dan weet je het wel. Hier leren ze niet voetballen maar lopen en wroeten. Echt om ziek van te worden. Ik zou nog een tijdje kunnen doorgaan, maar ach wat baat het. Mvg Marc |
![]() |
#129 |
|
![]() Whoopi plaatste dit op zijn scherm :
>> Trabka Basia drukte met precisie uit : >>> "666" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >>>>> nooit >>>>> over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >>>> geslaagd >>>>> een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >>>>> wedstrijden >>>>> allemaal verloor. >>>>> >>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >>>> "leeuwen" >>>>> ? >>>>> >>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>>> >>>>> Greetz. >>>>> Basia >>>>> >>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>> >>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >>>> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles >>>> maar >>>> aan ons over! >>>> >>> >>> Zelfs de cooch van Anderlecht kent nix van voetbal... >>> Zijn doelman springt een gat in de lucht, zijn ploeg trapt geen bal tussen >>> de palen. (Met moeite, een afgewijkte bal, op de paal) >>> Anderlecht verliest, pakt dus geen punten, een pak minder geld... EN WAT >>> ZEGT die cooch (naam al vergeten) " Ik ben ZEER tevreden... >>> >>> In Brussel zijn ze al tevreden dat ze verliezen.... Maar zijn ze mee >>> bezig.... >> >> lomp, niet te beschrijven. >> >> Waarom gaat VdHaeghe niet in de muur staan? Nee, meneer moet per se in het >> zicht van de keeper gaan staan ...(Waarschijnlijk zag hij een konijn op de >> plein) > > Weten jullie, ik deze draad helemaal gelezen en ik ben tot de conclusie > gekomen dat er veel geluld wordt over de inkomsten van een club. Het was niet ik die beweerde dat clubs hun werking betalen door verkoop van tickets > Een club haalt de inkomsten niet meer uit de ticket verkoop, maar uit en > vooral uit merchandising en sponsoring, loge's en en andere seats. Voor de > eerste klassers ook de tv gelden. > De ticket verkoop brengt allang niets meer op en zeker niet om spelers mee te > betalen. Want, op elk verkocht ticket moet er btw betaalt worden. > Daarnaast moet de club PER verkocht ticket nog eens 6% bondstaks betalen. > Veel blijft er voor de club dus niet over. En voor de seizoenskaarten is er > nog een speciale regeling. Let op, dit is enkel voor België. Ik had het over de inkomsten vd staat op tickets BTW => 21% de bondstaks(die ook geld voor duiveltjeswedstrijden enz) was ik zelfs nog vergeten. Dat is dus 27% taks voor overheidsinstanties(de bond is niet meer dan een belastinginner die het geld in eigen builen steekt) En dan durven de dames hier beweren dat de clubs ook nog eens de politie moeten gaan betalen ... Melkkoe? > En dat er in België geen enkel stadion te vinden met 30.000 zitplaatsen is > ook al niet waar. Jan Breydel in Brugge 30.000, Sclessin in Luik 30.000, > Mambour in Charleroi 30.000 (nu terug gebracht tot ongeveer 20.000), in deze > drie stadions werd in 2000 het Europese kampioenschap gespeeld. En dan is er > nog HKB-staion op de Heizel. Liefst 55.000 zitjes. Beste, de officiele capaciteit van standard en Brugge ligt onder de 30.000. Twijfel er niet aan, het is zo. Bij het EK konden er idd 30.000 op maar dat is door de veiligheidsmaatregelen niet meer haalbaar. Het heizelstadion is van geen enkele club de thuisbasis. Zelfs niet vd nationale ploeg. > En dat de clubs financieel niet mee kunnen is hun eigen fout. Spelers > opleiden kost geld, maar kan ook veel geld opbrengen. De jeugdopleiding hier > in België is om te huilen. Als je ziet dat de 11 spelers (die de match > begonnen) van Bosnië meer meer techniek hebben dan alle Belgische spelers van > eerste klasse samen, dan weet je het wel. Hier leren ze niet voetballen maar > lopen en wroeten. Echt om ziek van te worden. > Ik zou nog een tijdje kunnen doorgaan, maar ach wat baat het. Dat durf ik sterk te betwijfelen van die techniek(techniek genoeg denk ik zo maar je moet niet telkens spelers selecteren die bij Anderlecht sjotten) de rest klopt grotendeels. Wat de jeugd betreft, in Luik gaan ze een jeugdcentrum bouwen ... De voetbalbond gaat al jaren een opleidingscentrum bouwen met de opbrengst v EURO2000 ... Heb jij dat centrum al gezien? > Mvg > Marc -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#130 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005
11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >wrote: >> > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >> >> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >wrote: >> >> > >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >> >> >> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >> >wrote: >> >> >> > >> >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 >> >> >> >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >> >> >> >> > >> >> >> >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >> >> >> news:[email protected]... >> >> >> >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit >> >> >> >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >> >> >> >> >> geslaagd >> >> >> >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden >> >> >> >> >> > allemaal verloor. >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >> >> >> >> >> "leeuwen" >> >> >> >> >> > ? >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> > Greetz. >> >> >> >> >> > Basia >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >> >> >> >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar >> >> >> >> >> aan ons over! >> >> >> >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >Alle Macht aan de Metsers? >> >> >> >> > >> >> >> >> Aan de Vrijmetselaars... >> >> >> > >> >> >> >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >> >> >> >> >> >> Van de Vlaamse soort? >> >> >> >> >> > >> >> >"Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >> >> >> >> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >> >> >> > >> >Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >> >Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >> >> Zou het? >> > >Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens >zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. >> >> >> >En pas >> >> >> >op, ik gun het hem van harte. >> >> >> >> >> >> Wat schattig, zeg! :-)) >> >> > >> >> >Zo ben ik. >> >> > >> >> Kijk uit: de vrouwen zijn op de loer! >> >> >> >> >> > >> >Ok, laat maar komen, ik heb speciale dispensatie van de H. Vader. >> >> Dispensatie? Om wat te kunnen en mogen doen? > >Al wat nodig is. > Da's niet zeer precies. > > > > >Sargon -- Fusti |
![]() |
#131 |
|
![]() On Fri, 16 Sep 2005 17:59:12 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon bracht volgend idée uit : > > On Thu, 15 Sep 2005 20:58:00 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> > >> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier > >>>>>>>>>>> nooit over klagen??) > >> > >> ssst, het VB heeft GBA opgericht om ook in het voetbal vertegenwoordigt > >> te zijn. Filip DeWinter wordt elke dag gebrieft over de stand van zaken > >> op de club. In het grootste geheim natuurlijk anders krijgt de > >> arbitrage de opdracht dat kost wat kost ... > >> > >>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. > >>>>>> > >>>>>> Van de Vlaamse soort? > >>>>>> > >>>>> > >>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". > >> > >> Vuil? > >> > >>>> > >>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? > >>>> > >>> > >>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper > >>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. > >>> > >> Ach Sargje, wat heb je nu het liefst iemand zonder geld met een > >> uitkering of iemand met meerdere huizen en inkomsten die een uitkering > >> opstrijkt? > > > > Het ging er niet om wat ik "graag" of "liever" heb. > > > > > > > > > > > > Sargon > > je staat met je mond vol tanden wil je zeggen? Neen, het ging alleen over het feit dat jij hier de Vuile Behanger uithangt, maar voor het overige alle kenmerken vertoont van een Waalse sos. Sargon |
![]() |
#132 |
|
![]() On Fri, 16 Sep 2005 22:22:55 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 > 11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> > >wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > >> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >wrote: > >> > > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > >> >> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> in > >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> > >> >> >On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >> >wrote: > >> >> > > >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > >> >> >> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in > >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> >> > >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> > >> >> >> >wrote: > >> >> >> > > >> >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 > >> >> >> >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in > >> >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >> >> >> > >> >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: > >> >> >> >> > > >> >> >> >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> >> >> >> news:[email protected]... > >> >> >> >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit > >> >> >> >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in > >> >> >> >> >> geslaagd > >> >> >> >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden > >> >> >> >> >> > allemaal verloor. > >> >> >> >> >> > > >> >> >> >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de > >> >> >> >> >> "leeuwen" > >> >> >> >> >> > ? > >> >> >> >> >> > > >> >> >> >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > >> >> >> >> >> > > >> >> >> >> >> > Greetz. > >> >> >> >> >> > Basia > >> >> >> >> >> > > >> >> >> >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > >> >> >> >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar > >> >> >> >> >> aan ons over! > >> >> >> >> >> > >> >> >> >> > > >> >> >> >> >Alle Macht aan de Metsers? > >> >> >> >> > > >> >> >> >> Aan de Vrijmetselaars... > >> >> >> > > >> >> >> >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. > >> >> >> > >> >> >> Van de Vlaamse soort? > >> >> >> > >> >> > > >> >> >"Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". > >> >> > >> >> Zou dat een Luikse Behanger zijn? > >> >> > >> > > >> >Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper > >> >Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. > >> > >> Zou het? > >> > > > >Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens > >zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. > > > Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. > De Lesj is dan ook een "grellige". > >> >> >> >En pas > >> >> >> >op, ik gun het hem van harte. > >> >> >> > >> >> >> Wat schattig, zeg! :-)) > >> >> > > >> >> >Zo ben ik. > >> >> > > >> >> Kijk uit: de vrouwen zijn op de loer! > >> >> > >> >> > >> > > >> >Ok, laat maar komen, ik heb speciale dispensatie van de H. Vader. > >> > >> Dispensatie? Om wat te kunnen en mogen doen? > > > >Al wat nodig is. > > > Da's niet zeer precies. > > Neen, maar ik sta voor veel open. Sargon |
![]() |
#133 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005
23:16:19 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Fri, 16 Sep 2005 22:22:55 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >> 11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >wrote: >> > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >> >> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >wrote: >> >> > >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >> >> >> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >> >wrote: >> >> >> > >> >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >> >> >> >> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >> >> >> >wrote: >> >> >> >> > >> >> >> >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 >> >> >> >> >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> >> >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >> >> >> >> news:[email protected]... >> >> >> >> >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit >> >> >> >> >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >> >> >> >> >> >> geslaagd >> >> >> >> >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden >> >> >> >> >> >> > allemaal verloor. >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >> >> >> >> >> >> "leeuwen" >> >> >> >> >> >> > ? >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> >> > Greetz. >> >> >> >> >> >> > Basia >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >> >> >> >> >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar >> >> >> >> >> >> aan ons over! >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> >Alle Macht aan de Metsers? >> >> >> >> >> > >> >> >> >> >> Aan de Vrijmetselaars... >> >> >> >> > >> >> >> >> >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >> >> >> >> >> >> >> >> Van de Vlaamse soort? >> >> >> >> >> >> >> > >> >> >> >"Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >> >> >> >> >> >> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >> >> >> >> >> > >> >> >Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >> >> >Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >> >> >> >> Zou het? >> >> >> > >> >Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens >> >zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. >> >> >> Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. >> > >De Lesj is dan ook een "grellige". Dat heb ik ook al vernomen, inderdaad :-)) > >> >> >> >> >En pas >> >> >> >> >op, ik gun het hem van harte. >> >> >> >> >> >> >> >> Wat schattig, zeg! :-)) >> >> >> > >> >> >> >Zo ben ik. >> >> >> > >> >> >> Kijk uit: de vrouwen zijn op de loer! >> >> >> >> >> >> >> >> > >> >> >Ok, laat maar komen, ik heb speciale dispensatie van de H. Vader. >> >> >> >> Dispensatie? Om wat te kunnen en mogen doen? >> > >> >Al wat nodig is. >> > >> Da's niet zeer precies. >> > > >Neen, maar ik sta voor veel open. > Jammer dat je geen leuke vrouw bent! :-)))))))) > > >Sargon -- Fusti |
![]() |
#134 |
|
![]() > Whoopi plaatste dit op zijn scherm :
>>> Trabka Basia drukte met precisie uit : >>>> "666" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >>>>>> nooit >>>>>> over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >>>>> geslaagd >>>>>> een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >>>>>> wedstrijden >>>>>> allemaal verloor. >>>>>> >>>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >>>>> "leeuwen" >>>>>> ? >>>>>> >>>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>>>> >>>>>> Greetz. >>>>>> Basia >>>>>> >>>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>>> >>>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >>>>> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles >>>>> maar >>>>> aan ons over! >>>>> >>>> >>>> Zelfs de cooch van Anderlecht kent nix van voetbal... >>>> Zijn doelman springt een gat in de lucht, zijn ploeg trapt geen bal >>>> tussen de palen. (Met moeite, een afgewijkte bal, op de paal) >>>> Anderlecht verliest, pakt dus geen punten, een pak minder geld... EN WAT >>>> ZEGT die cooch (naam al vergeten) " Ik ben ZEER tevreden... >>>> >>>> In Brussel zijn ze al tevreden dat ze verliezen.... Maar zijn ze mee >>>> bezig.... >>> >>> lomp, niet te beschrijven. >>> >>> Waarom gaat VdHaeghe niet in de muur staan? Nee, meneer moet per se in het >>> zicht van de keeper gaan staan ...(Waarschijnlijk zag hij een konijn op de >>> plein) >> >> Weten jullie, ik deze draad helemaal gelezen en ik ben tot de conclusie >> gekomen dat er veel geluld wordt over de inkomsten van een club. > > Het was niet ik die beweerde dat clubs hun werking betalen door verkoop van > tickets Ik weet het, Lesjk. >> Een club haalt de inkomsten niet meer uit de ticket verkoop, maar uit en >> vooral uit merchandising en sponsoring, loge's en en andere seats. Voor de >> eerste klassers ook de tv gelden. >> De ticket verkoop brengt allang niets meer op en zeker niet om spelers mee >> te betalen. Want, op elk verkocht ticket moet er btw betaalt worden. >> Daarnaast moet de club PER verkocht ticket nog eens 6% bondstaks betalen. >> Veel blijft er voor de club dus niet over. En voor de seizoenskaarten is er >> nog een speciale regeling. Let op, dit is enkel voor België. > > Ik had het over de inkomsten vd staat op tickets BTW => 21% > de bondstaks(die ook geld voor duiveltjeswedstrijden enz) was ik zelfs nog > vergeten. > Dat is dus 27% taks voor overheidsinstanties(de bond is niet meer dan een > belastinginner die het geld in eigen builen steekt) > > En dan durven de dames hier beweren dat de clubs ook nog eens de politie > moeten gaan betalen ... > Melkkoe? De clubs zijn de melkkoeien van de bond. Voor alles en nog wat moet er geld op tafel komen. bv de bond richt een competitie in en de clubs moeten de scheidsrechters betalen (ze krijgen dat geld wel terug van de bond) als de rekeningen aangezuiverd worden.), ook de wedstrijdbladen moeten betaalt worden, enfin de hele administratieve winkel. Daar komt nog eens bovenop: boetes als er iets niet in orde is krijgen de clubs een boete. Zelfs op de inkomsten van de kantine moet de bond zijn deeltje hebben. >> En dat er in België geen enkel stadion te vinden met 30.000 zitplaatsen is >> ook al niet waar. Jan Breydel in Brugge 30.000, Sclessin in Luik 30.000, >> Mambour in Charleroi 30.000 (nu terug gebracht tot ongeveer 20.000), in >> deze drie stadions werd in 2000 het Europese kampioenschap gespeeld. En dan >> is er nog HKB-staion op de Heizel. Liefst 55.000 zitjes. > > Beste, de officiele capaciteit van standard en Brugge ligt onder de 30.000. > Twijfel er niet aan, het is zo. Bij het EK konden er idd 30.000 op maar dat > is door de veiligheidsmaatregelen niet meer haalbaar. > Het heizelstadion is van geen enkele club de thuisbasis. Zelfs niet vd > nationale ploeg. Toch betwijfel ik het, hoor. Een paar seizoenen geleden kwam Barca op bezoek in Brugge: 30.000 zitjes bezet. Als het voor de UEFA is dan kan het wel. >> En dat de clubs financieel niet mee kunnen is hun eigen fout. Spelers >> opleiden kost geld, maar kan ook veel geld opbrengen. De jeugdopleiding >> hier in België is om te huilen. Als je ziet dat de 11 spelers (die de match >> begonnen) van Bosnië meer meer techniek hebben dan alle Belgische spelers >> van eerste klasse samen, dan weet je het wel. Hier leren ze niet voetballen >> maar lopen en wroeten. Echt om ziek van te worden. >> Ik zou nog een tijdje kunnen doorgaan, maar ach wat baat het. > > Dat durf ik sterk te betwijfelen van die techniek(techniek genoeg denk ik zo > maar je moet niet telkens spelers selecteren die bij Anderlecht sjotten) de > rest klopt grotendeels. Wat de jeugd betreft, in Luik gaan ze een > jeugdcentrum bouwen ... > De voetbalbond gaat al jaren een opleidingscentrum bouwen met de opbrengst v > EURO2000 ... Heb jij dat centrum al gezien? Euh, neen. Maar heel misschien dat Michel Preudhomme er eentje laat neerzetten Bwa, de techniek laat hier in België te wensen over. Er is hier volgens mij geen enkele speler bekwaam om een bal op deftige wijze te stoppen. Telkens springt de bal bij aanname een paar meter weg. Kijk eens naar het buitenland bv Nederland daar neemt iedere speler de bal aan en die ligt vlak voor hem stil. Zelfs de Engelsen hebben meer techniek. Om een ander voorbeeld te geven over de opleiding: ik heb een een training bijgewoond van de plaatselijke knapen (kadetten zijn meisjesploegen in dezelfde leeftijdscategorie). Wat ik daar 2uur lang gezien heb tart iedere verbeelding. Puur fysieke training, en dat op het einde van het seizoen, hé. Enfin................. Mvg Marc (die niet te spreken is over de jeugdopleiding in het voetbal) |
![]() |
#135 |
|
![]() Sargon schreef :
> On Fri, 16 Sep 2005 17:59:12 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Sargon bracht volgend idée uit : >>> On Thu, 15 Sep 2005 20:58:00 GMT, "lesjkajski" >>> <frits&[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >>>>>>>>>>>>> nooit over klagen??) >>>> >>>> ssst, het VB heeft GBA opgericht om ook in het voetbal vertegenwoordigt >>>> te zijn. Filip DeWinter wordt elke dag gebrieft over de stand van zaken >>>> op de club. In het grootste geheim natuurlijk anders krijgt de >>>> arbitrage de opdracht dat kost wat kost ... >>>> >>>>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>>>>>>> >>>>>>>> Van de Vlaamse soort? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >>>> >>>> Vuil? >>>> >>>>>> >>>>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >>>>>> >>>>> >>>>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >>>>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >>>>> >>>> Ach Sargje, wat heb je nu het liefst iemand zonder geld met een >>>> uitkering of iemand met meerdere huizen en inkomsten die een uitkering >>>> opstrijkt? >>> >>> Het ging er niet om wat ik "graag" of "liever" heb. >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> je staat met je mond vol tanden wil je zeggen? > > Neen, het ging alleen over het feit dat jij hier de Vuile Behanger > uithangt, maar voor het overige alle kenmerken vertoont van een Waalse > sos. > > > > > Sargon de Waalse kleuren die ik verdedig bevatten onder andere het rood ja. Maar dan hebben we het niet over politiek -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#136 |
|
![]() Fustigator drukte met precisie uit :
> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 > 23:16:19 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> On Fri, 16 Sep 2005 22:22:55 +0200, Fustigator <[email protected]> >> wrote: >> >>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>> 11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> in >>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> in >>>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>> >>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>>>> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator >>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep >>>>>>>>>>> 2005 17:31:36 GMT, in littera >>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB >>>>>>>>>>>>>> hier nooit over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is >>>>>>>>>>>>>> Anderlecht er toch in geslaagd een nieuw record te vestigen, met >>>>>>>>>>>>>> name dat het de laatste 8 CL wedstrijden allemaal verloor. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor >>>>>>>>>>>>>> de "leeuwen" ? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Greetz. >>>>>>>>>>>>>> Basia >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met >>>>>>>>>>>>> de politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, >>>>>>>>>>>>> laat alles maar aan ons over! >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Alle Macht aan de Metsers? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Aan de Vrijmetselaars... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Van de Vlaamse soort? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >>>>>>> >>>>>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >>>>>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >>>>> >>>>> Zou het? >>>>> >>>> >>>> Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens >>>> zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. >>> >>> >>> Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. >>> >> >> De Lesj is dan ook een "grellige". > > > Dat heb ik ook al vernomen, inderdaad :-)) Is mijn privacy geschend bij het verkrijgen van deze gegevens?(en dan praten we niet over wat foto's) -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#137 |
|
![]() Whoopi heeft ons zojuist aangekondigd :
>> Whoopi plaatste dit op zijn scherm : >>>> Trabka Basia drukte met precisie uit : >>>>> "666" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >>>>>>> nooit >>>>>>> over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >>>>>> geslaagd >>>>>>> een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >>>>>>> wedstrijden >>>>>>> allemaal verloor. >>>>>>> >>>>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >>>>>> "leeuwen" >>>>>>> ? >>>>>>> >>>>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>>>>> >>>>>>> Greetz. >>>>>>> Basia >>>>>>> >>>>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>>>> >>>>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >>>>>> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles >>>>>> maar >>>>>> aan ons over! >>>>>> >>>>> >>>>> Zelfs de cooch van Anderlecht kent nix van voetbal... >>>>> Zijn doelman springt een gat in de lucht, zijn ploeg trapt geen bal >>>>> tussen de palen. (Met moeite, een afgewijkte bal, op de paal) >>>>> Anderlecht verliest, pakt dus geen punten, een pak minder geld... EN WAT >>>>> ZEGT die cooch (naam al vergeten) " Ik ben ZEER tevreden... >>>>> >>>>> In Brussel zijn ze al tevreden dat ze verliezen.... Maar zijn ze mee >>>>> bezig.... >>>> >>>> lomp, niet te beschrijven. >>>> >>>> Waarom gaat VdHaeghe niet in de muur staan? Nee, meneer moet per se in >>>> het zicht van de keeper gaan staan ...(Waarschijnlijk zag hij een konijn >>>> op de plein) >>> >>> Weten jullie, ik deze draad helemaal gelezen en ik ben tot de conclusie >>> gekomen dat er veel geluld wordt over de inkomsten van een club. >> >> Het was niet ik die beweerde dat clubs hun werking betalen door verkoop van >> tickets > > Ik weet het, Lesjk. > >>> Een club haalt de inkomsten niet meer uit de ticket verkoop, maar uit en >>> vooral uit merchandising en sponsoring, loge's en en andere seats. Voor de >>> eerste klassers ook de tv gelden. >>> De ticket verkoop brengt allang niets meer op en zeker niet om spelers mee >>> te betalen. Want, op elk verkocht ticket moet er btw betaalt worden. >>> Daarnaast moet de club PER verkocht ticket nog eens 6% bondstaks betalen. >>> Veel blijft er voor de club dus niet over. En voor de seizoenskaarten is >>> er nog een speciale regeling. Let op, dit is enkel voor België. >> >> Ik had het over de inkomsten vd staat op tickets BTW => 21% >> de bondstaks(die ook geld voor duiveltjeswedstrijden enz) was ik zelfs nog >> vergeten. >> Dat is dus 27% taks voor overheidsinstanties(de bond is niet meer dan een >> belastinginner die het geld in eigen builen steekt) >> >> En dan durven de dames hier beweren dat de clubs ook nog eens de politie >> moeten gaan betalen ... >> Melkkoe? > > De clubs zijn de melkkoeien van de bond. Voor alles en nog wat moet er geld > op tafel komen. bv de bond richt een competitie in en de clubs moeten de > scheidsrechters betalen (ze krijgen dat geld wel terug van de bond) als de > rekeningen aangezuiverd worden.), ook de wedstrijdbladen moeten betaalt > worden, enfin de hele administratieve winkel. Daar komt nog eens bovenop: > boetes als er iets niet in orde is krijgen de clubs een boete. Zelfs op de > inkomsten van de kantine moet de bond zijn deeltje hebben. >>> En dat er in België geen enkel stadion te vinden met 30.000 zitplaatsen is >>> ook al niet waar. Jan Breydel in Brugge 30.000, Sclessin in Luik 30.000, >>> Mambour in Charleroi 30.000 (nu terug gebracht tot ongeveer 20.000), in >>> deze drie stadions werd in 2000 het Europese kampioenschap gespeeld. En >>> dan is er nog HKB-staion op de Heizel. Liefst 55.000 zitjes. >> >> Beste, de officiele capaciteit van standard en Brugge ligt onder de 30.000. >> Twijfel er niet aan, het is zo. Bij het EK konden er idd 30.000 op maar dat >> is door de veiligheidsmaatregelen niet meer haalbaar. >> Het heizelstadion is van geen enkele club de thuisbasis. Zelfs niet vd >> nationale ploeg. > > Toch betwijfel ik het, hoor. Een paar seizoenen geleden kwam Barca op bezoek > in Brugge: 30.000 zitjes bezet. Als het voor de UEFA is dan kan het wel. Daar geloof ik niks van >>> En dat de clubs financieel niet mee kunnen is hun eigen fout. Spelers >>> opleiden kost geld, maar kan ook veel geld opbrengen. De jeugdopleiding >>> hier in België is om te huilen. Als je ziet dat de 11 spelers (die de >>> match begonnen) van Bosnië meer meer techniek hebben dan alle Belgische >>> spelers van eerste klasse samen, dan weet je het wel. Hier leren ze niet >>> voetballen maar lopen en wroeten. Echt om ziek van te worden. >>> Ik zou nog een tijdje kunnen doorgaan, maar ach wat baat het. >> >> Dat durf ik sterk te betwijfelen van die techniek(techniek genoeg denk ik >> zo maar je moet niet telkens spelers selecteren die bij Anderlecht sjotten) >> de rest klopt grotendeels. Wat de jeugd betreft, in Luik gaan ze een >> jeugdcentrum bouwen ... >> De voetbalbond gaat al jaren een opleidingscentrum bouwen met de opbrengst >> v EURO2000 ... Heb jij dat centrum al gezien? > > Euh, neen. Maar heel misschien dat Michel Preudhomme er eentje laat > neerzetten de grote baas van adidas doet dat voor Michelleke(gelukkig maar, we zouden iets te zien krijgen als MPH dat zou doen) > Bwa, de techniek laat hier in België te wensen over. Er is hier volgens mij > geen enkele speler bekwaam om een bal op deftige wijze te stoppen. Telkens > springt de bal bij aanname een paar meter weg. Kijk eens naar het buitenland > bv Nederland daar neemt iedere speler de bal aan en die ligt vlak voor hem > stil. Zelfs de Engelsen hebben meer techniek. Techniek genoeg, maar men doet er geen beroep op. > Om een ander voorbeeld te geven over de opleiding: ik heb een een training > bijgewoond van de plaatselijke knapen (kadetten zijn meisjesploegen in > dezelfde leeftijdscategorie). Wat ik daar 2uur lang gezien heb tart iedere > verbeelding. Puur fysieke training, en dat op het einde van het seizoen, hé. > Enfin................. Fysiek is de basis van alles en zou in sommige gevallen nog meer aandacht moeten krijgen. Als je fysiek sterker staat is je koppie en je handelingen ook sterker. Zo kan je in de 90e minuut nog perfect een bal aannemen en kijken waar je ploegmaats staan tegelijk. Zonder fysiek springt die bal van je voet als je moe wordt. Als je goede voetballers wil moeten ze leren dat fysiek de hoofdzaak is. Hoe je die fysiek aanleert is een ander paar mouwen. Je kan je ploeg laten sprinten en lopen zo veel je wil maar als je dit zonder bal doet heeft het maar beperkte voordelen. Met bal aan de voet lopen(of sprintjes) is ook een stuk zwaarder dan simpel wat rondjes zonder bal afwerken. Je moet dan namelijk ook je kopje erbij houden. Maar vaak is het belangrijker mee aan de toog te gaan hangen dan met je spelers bezig te zijn. Je moet zorgen dat je in de smaak valt bij het bestuur en ouders en je moet van hen alles pikken. Dat is de dood voor mensen die zich serieux bezig houden. Ooit meegemaakt dat een beloftevol speler die een categorie lager speelde goed bezig was en vrij goed speelde. Met een c-ploeg tegen een a-ploeg is niet makkelijk. Komt daar den bompa aan en die roept 'ja xx , ga maar mee naar voor jom" . Gevolg binnen de minuut 2 goalen op zen kap wegens weg van positie. En bompa maar stoefen hoe goed zijne kleine kan sjotten ... Trainers en vooral ouders en supporters moeten leren dat de jeugdploegen tijdens de match hun eigen spel moeten ontwikkelen. Door hen steeds te zeggen wat ze moeten doen doen ze gewoon wat jij zegt en lossen ze zelf niks op. Door te roepen en te brullen met zen allen raken de jongens gewoon in de war. Op training moet de trainer zijn mond opendoen en werken aan wat hij gezien heeft naast het globaal trainingsplan vh seizoen om de speler te ontwikkelen en niet de resultaten. Daar kunnen de ouders van de spelers vaak niet mee leven ... Voetbal is een ploegsport en de meesten denken dat dit niet zo is ... Als je standard traint is dit niet zo, maar he, je speelt niet altijd met toppers als conceicao, tchite, oneywu, walasiak, moreira, wamberto, ....(ik noem enkel de huidige op want ik kan ook nog over van buyten, prosinecki en zoveel meer beginnen) Die maken het verschil wel individueel maar spelen dan ook geen kampioen ... > Mvg > Marc (die niet te spreken is over de jeugdopleiding in het voetbal) De besten worden altijd weggejaagd of gooien de handdoek. Er zijn jeugdtrainers genoeg die goed kunnen trainen. Maar men houd enkel de gatlekkers zodat het bestuur zen eigen zin(vooral pinten pakken) kan doen ten allen tijden. Een Belgische ziekte? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#138 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun,
18 Sep 2005 10:28:30 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator drukte met precisie uit : >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >> 23:16:19 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> On Fri, 16 Sep 2005 22:22:55 +0200, Fustigator <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>>> 11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> in >>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> in >>>>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> >>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>>> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>> >>>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>>>>> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator >>>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep >>>>>>>>>>>> 2005 17:31:36 GMT, in littera >>>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB >>>>>>>>>>>>>>> hier nooit over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is >>>>>>>>>>>>>>> Anderlecht er toch in geslaagd een nieuw record te vestigen, met >>>>>>>>>>>>>>> name dat het de laatste 8 CL wedstrijden allemaal verloor. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor >>>>>>>>>>>>>>> de "leeuwen" ? >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Greetz. >>>>>>>>>>>>>>> Basia >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met >>>>>>>>>>>>>> de politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, >>>>>>>>>>>>>> laat alles maar aan ons over! >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Alle Macht aan de Metsers? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Aan de Vrijmetselaars... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Van de Vlaamse soort? >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >>>>>>>> >>>>>>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >>>>>>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >>>>>> >>>>>> Zou het? >>>>>> >>>>> >>>>> Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens >>>>> zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. >>>> >>>> >>>> Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. >>>> >>> >>> De Lesj is dan ook een "grellige". >> >> >> Dat heb ik ook al vernomen, inderdaad :-)) > >Is mijn privacy geschend bij het verkrijgen van deze gegevens?(en dan >praten we niet over wat foto's) C'est la question-jambon. -- Fusti |
![]() |
#139 |
|
![]() Fustigator drukte met precisie uit :
> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun, > 18 Sep 2005 10:28:30 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator drukte met precisie uit : >>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>> 23:16:19 GMT, in littera <[email protected]> in >>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> On Fri, 16 Sep 2005 22:22:55 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>>>> 11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> in >>>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>> wrote: >>>>>> >>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>> >>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>>>> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator >>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep >>>>>>>>>>> 2005 10:15:53 GMT, in littera >>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator >>>>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep >>>>>>>>>>>>> 2005 17:31:36 GMT, in littera >>>>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het >>>>>>>>>>>>>>>> VB hier nooit over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is >>>>>>>>>>>>>>>> Anderlecht er toch in geslaagd een nieuw record te vestigen, >>>>>>>>>>>>>>>> met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden allemaal >>>>>>>>>>>>>>>> verloor. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers >>>>>>>>>>>>>>>> voor de "leeuwen" ? >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Greetz. >>>>>>>>>>>>>>>> Basia >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet >>>>>>>>>>>>>>> met de politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover >>>>>>>>>>>>>>> nadenk, laat alles maar aan ons over! >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Alle Macht aan de Metsers? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Aan de Vrijmetselaars... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Van de Vlaamse soort? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >>>>>>>>> >>>>>>>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >>>>>>>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >>>>>>> >>>>>>> Zou het? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens >>>>>> zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. >>>>> >>>>> >>>>> Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. >>>>> >>>> >>>> De Lesj is dan ook een "grellige". >>> >>> >>> Dat heb ik ook al vernomen, inderdaad :-)) >> >> Is mijn privacy geschend bij het verkrijgen van deze gegevens?(en dan >> praten we niet over wat foto's) > > C'est la question-jambon. pas vraiment, je pense que je sais le repond(ist just geschreven ?) :D -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#140 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Mon,
19 Sep 2005 09:09:19 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator drukte met precisie uit : >> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die Sun, >> 18 Sep 2005 10:28:30 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator drukte met precisie uit : >>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>>> 23:16:19 GMT, in littera <[email protected]> in >>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> On Fri, 16 Sep 2005 22:22:55 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Fri, 16 Sep 2005 >>>>>> 11:14:25 GMT, in littera <[email protected]> in >>>>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> >>>>>>> On Fri, 16 Sep 2005 11:38:40 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>>> 18:27:14 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>> >>>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 16:59:03 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >>>>>>>>>> 14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator >>>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep >>>>>>>>>>>> 2005 10:15:53 GMT, in littera >>>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator >>>>>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep >>>>>>>>>>>>>> 2005 17:31:36 GMT, in littera >>>>>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>>>>>>>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>>>>> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het >>>>>>>>>>>>>>>>> VB hier nooit over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is >>>>>>>>>>>>>>>>> Anderlecht er toch in geslaagd een nieuw record te vestigen, >>>>>>>>>>>>>>>>> met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden allemaal >>>>>>>>>>>>>>>>> verloor. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers >>>>>>>>>>>>>>>>> voor de "leeuwen" ? >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Greetz. >>>>>>>>>>>>>>>>> Basia >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet >>>>>>>>>>>>>>>> met de politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover >>>>>>>>>>>>>>>> nadenk, laat alles maar aan ons over! >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Alle Macht aan de Metsers? >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Aan de Vrijmetselaars... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Van de Vlaamse soort? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Zou dat een Luikse Behanger zijn? >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Hij voert niks uit, leeft van een uitkering, schrijft amper >>>>>>>>> Nederlands, volgens zijn eigen maten moet hij dus wel een Waal zijn. >>>>>>>> >>>>>>>> Zou het? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Ik weet het niet, want ik ken de jongen niet persoonlijk, maar volgens >>>>>>> zijn behangersmaten moet hij wel een Waal zijn. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Luiks en Behanger lijkt me niet zomaar voor de hand. >>>>>> >>>>> >>>>> De Lesj is dan ook een "grellige". >>>> >>>> >>>> Dat heb ik ook al vernomen, inderdaad :-)) >>> >>> Is mijn privacy geschend bij het verkrijgen van deze gegevens?(en dan >>> praten we niet over wat foto's) >> >> C'est la question-jambon. > >pas vraiment, je pense que je sais le repond(ist just geschreven ?) :D Nee 't is nie juuste, mo k'ènt verstoân -- Fusti |