![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent degene die een probleem lijkt te hebben (met de Islam en we zullen maar niet vragen met wat nog allemaal ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 oktober 2005 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
46. En twist met de mensen van het Boek slechts op de goede wijze; doch zeg tegen de onrechtvaardigen: "Wij geloven in hetgeen ons is geopenbaard en hetgeen u is geopenbaard; en onze God en uw God is Eén; en aan Hem onderwerpen wij ons." Als je een boek wil citeren, citeer dan goed... Laatst gewijzigd door filosoof : 26 oktober 2005 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon een gecomplexeerd puberventje... dat is zo te merken aan zijn taalgebruik en zijn onzin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Ik ben een voorstander van Vlamerikaans, niet van Vlamarabisch.
En het eerste dan nog alleen omdat ik het zo grappig vind. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2005 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarenboven geloof ik niet in een soort erfschuld. Ik ben enkel verantwoordelijk voor mijn eigen daden... Ik ben tegen de Islam omdat ik het een achterlijke godsdienst vindt die langzaamaan overal zijn wil is aan het doordrukken. hier nog een 'grappig' voorbeeldje. Spaarvarkens: offensive to muslims dus weg ermee! http://www.brusselsjournal.com/node/396 |
|
![]() |
![]() |