![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
[/size]Dat kan men lezen als men de onderstaande link aanklikt... [size=4]De val van Rajneeshpuram[/size][size=4] [/size] ![]() Meestal is het zijn anders dan de schijn... Hier ook? [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 oktober 2005 om 22:57. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() ne keer leuk om zien dat er hier op dit forum soms toch iets van menselijkheid en meeleven bestaat. Armoede dat moet toch deugd doen, weten dat ge hiertoe de aanzet gegeven hebt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat om de boeken dat hij geschreven heeft CHIPIE.Hij heeft een paar prachtige boeken geschreven vlak na dat zijn grootvader was overleden.Ik heb het hier duidelijk niet over de sekte die heeft opgericht in de jaren 80.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 2 oktober 2005 om 23:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Trouwen CHIPIE,de kerk heeft altijd veel schrik gehad van de invloed uit India en Tibet.Lees maar eens een boek van Anagarika Govinda.
![]() |
#125 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Burger
|
![]() Citaat:
We zijn wat dat betreft toch allemaal gelijk We zijn allemaal maar mens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Moet eerlijk bekennen dat ik fier op U ben,dat ge dit zo openlijk durft zeggen,ben er op die manier meer en meer van overtuigd dat ge een sterk persoon bent en dat ge ook uiteindelijk zult zegevieren En nogmaals mijn steun hebt ge |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit zoveel persoonlijke wijsheid mogen lezen als in boeken afkomstig uit India en Tibet.Deze mensen zijn veel meer bezig met leven,dood en ziekte dan de westerse mens. De commune van Baghwan is idd ontspoort,daar heeft CHIPIE gelijk,maar voor hij naar het westen kwam heeft hij mooie stukjes lektuur geschreven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 2 oktober 2005 om 23:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En om de tv er even bij te betrekken: op dat gebied was het programma 'de Supernanny' op VTM dan nog wel ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit dus niet anders op dan u weerbaarder op te stellen en af en toe eens van u af te bijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Heb hetzelf al meegemaakt Hoop enkel dat je door blijft vechten en een sterk persoon zult blijven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zult U enorm veel massa's mensen zien, die leven tegen de honderdood, die ziek zijn, melaats enz. Die leven in krotten, tentzeilen, houten planken... Telkenjare enorme miserie, veroorzaakt door natuurrampen (meestal hitte, overstromingen)... Maar natuurlijk, in de Boeddhistische paleizen, gekleed in een mooie 'jurk' is het leven veel rooskleuriger... Meestal zijn het, net als hier de monniken, die imho enkel met zichzelf bezig zijn... en niets ontberen... Maar ik kan me vergissen... Ik ben er nochtans minsten twintig maal geweest... o.a. onder de echte sukkelaars... Mijn zuster, die gehuwd is met een commiesossie, is er ook tweemaal geweest en vindt India een schitterend land... zelfs het mooiste ter wereld... Ik kan ze het niet kwalijk nemen... De commissossies leven nu eenmaal in een andere wereld...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 2 oktober 2005 om 23:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ge kunt dus eigenlijk alleen nog maar sterker worden,met al deze gevoelige mensen achter U |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kzal ene opstarten.
![]() |
![]() |
#139 | |