Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2003, 13:32   #121
rechtuit
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Gewoon goeie ouwe waarden voor een sterk beleid.
U bedoelt?

Citaat:
Klassieke waarden die hun waarde al lang bewezen hebben, in tegenstelling tot de fiascos van extreem links en rechts.
Oops, ik was te vlug. But then again: u bedoelt?

Citaat:
PNAC is trouwens slechts een middel om het doel te bereiken. Ik ben het niet eens met hun einddoel. Ge zou er nog van verschieten wat mijn ideaalbeeld is.
Sorry dat ik in herhaling val, maar, euh, u bedoelt?
Ik bedoel dat ik aanhanger ben van de meest kapitalistische strekking mogelijk. De PNAC dit niet echt, maar is wel de machtigste, en we hebben min of meer dezelfde doeleinden. Als we er het protectionisme en het monopolisme kunnen uitpraten en wat meer democratie kunnen bijvoegen, hebben we hetzelfde einddoel: Een ware kapitalistische, geglobaliseerde wereld zonder noemenswaardige grenzen.

Dit nobele doel heiligt de middelen. PNAC heeft trouwens ook een mooie kijk op de wereldorde en is zeer realistisch tov het bereiken daarvan.

Lees het zelf eens na: www.newamericancentury.org

Ge zult ervan ondersteboven zijn. Goede of slechte manier is nog iets anders
Kheb hun statement of principles gelezen:
hierin spreken ze van het versterken van de banden met europese democratieen maar in de praktijk lijkt dit toch maar neer te komen dat wij hier ofwel mooi ja mogen knikken ofwel bij wat tegenstand of discussie(dat is toch democratie nietwaar!)uitgescholden worden en er met sancties wordt gedreigd, kijk maar arrogantie tgo Frankrijk en Belgie.
In deze discussie was ik dus wel zeker niet akkoord met Chirac of Michel maar de arrogantie van de macht der Amerikanen stuit me echt tegen de borst en heel hun leugenachtig, in mooie woorden verpakt discours. Ik zou het meer op prijs stellen indien ze gewoon de waarheid zouden zeggen: ja wij willen alleenheersschappij over de wereld zonder tegenspraak.
Daarmee zou ik als europeaan natuurlijk niet onverdeeld gelukkig zijn maar dan wordt je tenminste niet behandeld als een debiel die verondersteld is dat geleuter over democratie en overleg te slikken.

Trouwens, bij die ondertekenaars hoeveel amerikaanse moslims: ik schat zo'n 0,0%
En hoeveel amerikaanse joden?
Of mag de waarheid weerom niet boven komen, is dit vaststellen ook al anti-semitisme?
rechtuit is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be