![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Schepen
|
![]() Citaat:
hierin spreken ze van het versterken van de banden met europese democratieen maar in de praktijk lijkt dit toch maar neer te komen dat wij hier ofwel mooi ja mogen knikken ofwel bij wat tegenstand of discussie(dat is toch democratie nietwaar!)uitgescholden worden en er met sancties wordt gedreigd, kijk maar arrogantie tgo Frankrijk en Belgie. In deze discussie was ik dus wel zeker niet akkoord met Chirac of Michel maar de arrogantie van de macht der Amerikanen stuit me echt tegen de borst en heel hun leugenachtig, in mooie woorden verpakt discours. Ik zou het meer op prijs stellen indien ze gewoon de waarheid zouden zeggen: ja wij willen alleenheersschappij over de wereld zonder tegenspraak. Daarmee zou ik als europeaan natuurlijk niet onverdeeld gelukkig zijn maar dan wordt je tenminste niet behandeld als een debiel die verondersteld is dat geleuter over democratie en overleg te slikken. Trouwens, bij die ondertekenaars hoeveel amerikaanse moslims: ik schat zo'n 0,0% En hoeveel amerikaanse joden? Of mag de waarheid weerom niet boven komen, is dit vaststellen ook al anti-semitisme? |
|||||
![]() |
![]() |