![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry voor de dubbele post. Het forum hapert blijkbaar een beetje...
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal het argument van Chrisis nog maar eens herhalen voor de slechte verstaanders: De jobs liggen voor het rapen! Loop naar een interimkantoor of de VDAB en je hebt direct werk (als je tenminste WIL werken). Ik spreek hier trouwens uit ervaring... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() AL 10 JAAR WORDT IK HEEN EN WEER BESPEELT OMDAT IK BIJ MENSEN THUIS GRAAG WERK ZO OOK MET KINDEREN.
Dus voor mij ist héél simpel en DIT imago is de schuld van huidige regering in ruime zin van het woord of er nu sociaal;christelijk of liberale gelijke kansen decreten bieden het IS & BLIJFT 1 pot NAT. Gelieve dan ook EIGEN volk werk te geven en WAARHEID te spreken op media. Er werken niet slechts een PAAR polen of andere hier in Antwerpen maar duizenden in horeca/bouw/sociale sector... . Gezien we kei graag mé imago en waarheden en andere ethieken werkt doe ik dat ook en waar ik werk zijn ze content van mij en heeft men mij graag; alléén JAMMER dat ik bemerk dat Antwerpen en hun beleid liegt enz... . Men spreekt over jammerlijke politie diensten en simple burgers enz...dat men is EERST LEERT SOCIAAL ZIJN TGO EIGEN VOLK. En komt de eerste 5 jaar ni af mé NOGIS nieuwe politieke ethieken en andere oude lectuurlijke reflecties . Het recht op werk BESTAAT al lang NIET meer men maakt liever de mensen wat wijzer door te melden waarom jong volwassene & andere zo moeilijk werk vinden. Jammere is dat deze wijsheden van hogere geleerde aard zijn vermengd met belangen rond media en politiek maar NIET met de sociale of gewone mede mens. Alle politieke partijen ontslaan en korte SIMPEL bijscholing volgen dat ze mij mor eens komen uitnodigen en bezoeken . Maar dan wel met GEEN ACHTERKLAP bij diensten gelijk vdab/rva/nep buurt centra ....enz Gegroet http://www.freewebs.com/duncan-calanman |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan de burger zelf job-creërend aan de slag. Reken maar dat er zich nu mensen laten afschrikken om zelfstandig aan de slag te gaan: oneindig papier-labyrinth, teveel administratieve kosten voor je een bal kan verdienen, te hoge lasten op de winst om gemotiveerd officiëel (bij) te verdienen..........
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WIL WERKEN ???? MAN MAN MAN NOG ZO EENTJE - lees men site dan maar is goe ![]() http://www.freewebs.com/duncan-calanman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Er vallen trouwens een ontzettend interessante bomen op te zetten over dit onderwerp. Zo bijvoorbeeld over het belang dat politici én vakbonden erbij hebben om de werkmensen afhankelijk te houden van een patroon. Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 26 oktober 2005 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarom zou een werkmens afhankelijk moeten worden van een patroon,kunt u me dit eens duidelijker uitleggen?
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Misschien brengt het al wat duidelijkheid als ik de vraag omdraai. Waarom zou een werkmens niet onafhankelijk mogen worden van een patroon? De meeste werkmensen beschouwen het als een onontkoombaar lot dat ze van de wieg tot het graf afhankelijk zijn van een patroon. Vakbonden bevestigen die ideologie door hun zwart-wit indeling van de wereld: werkmensen en patroons, goeden en slechten, machtelozen en machtigen. Elke eis die aan een patroon gesteld wordt, is een bevestiging van de onderworpen positie van de werkmens die ze stelt. Zijn werkmensen wel zo wezenlijk afhankelijk? Kan het niet anders? Bij de syndicaten moet je niet zijn om antwoord op die vragen te krijgen. Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 26 oktober 2005 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Olé Pistolé" Laatst gewijzigd door pistoléke : 26 oktober 2005 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind dat het een taak is van een echte vakbond om werkmensen fierheid te geven, in plaats van ze als bedelaars naar de poort van de Grote Patroon te sturen. Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |