![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() ![]() Ach wat... ik laat u maar verder in uw dwaze onwetendheid. |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zeg de lul, heb je nog ergens van die slimme onbeschrijflijk grappige mopjes in je hemdsmouwsen zitten?
Ik lig nu al plat van het lachen, graag meer... Trouwens, voor jou is het Mijnheer Knorknor. En finally, "De Knut", wat voor een ongelooflijk lullige belachelijke debiele nick is me dat nu weer? Laat me raden, het betekent blindelings het VB triumviraat achterna lopende Vlaams Nationalist met latente racistische gedachtentrekjes.
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens.. latent is voor niets goed 8) |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementslid
|
![]() In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum.
Ik krijg de indruk dat deze topic niet echt evolueert volgens de bedoeling. Peter Johan |
![]() |