Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2006, 15:39   #121
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk bericht
Zeg gebruik uwen google is. Slikken is gewoon minder goed. Maagzuur breekt het af. Het is zelfs gevaarlijk voor uw darmen.

Enfin, nogmaals we kunnen hier filosoferen over wat nu het beste en gezondste. 't is allemaal slecht voor u en als ge da niet beseft dan zijde een klein kind die niet met zijn neus op de feiten wil gedrukt worden. Kheb nog respect voor een gebruiker die beseft dat het slecht is. Iemand die in ontkenning zit en geen info verdraagt over de effecten en gevolgen , is voor mij een idioot.

http://www.ussc.gov/crack/CHAP2.HTM
Hola! Er is geen enkele reden om zo hoog van de toren te blazen. U leek over die informatie te beschikken, dus waarom zou ik daar zelf naar moeten gaan zoeken, als ik dat evengoed aan u kan vragen. Of is dat teveel moeite?

Ik ben er altijd van uitgegaan Het grootste deel van coke in het spijsverteringsstelsel terechtkwam na het snuiven. Het is best mogelijk dat dat slechts een beperkt percentage is en dat het ander gedeelte via de neusslijmvliezen wordt opgenomen. Over opname via de longen zie ik dan weer niets staan in uw tekstje en d�*t was nochtans wat u eerst beweerde...

Ik heb op geen enkel moment in dit topic beweerd dat het gebruik van cocaïne gezond zou zijn en ik heb evenmin ontkend dat het gebruik ervan schadelijke bijwerkingen heeft. De koosnaampjes die u zo ijverig rondstrooit, mag u dus voor iemand anders reserveren. Ik reageerde enkel op de bewering dat iemand die cocaïne gebruikt niet normaal kan functioneren (hetgeen natuurlijk pertinent onjuist is).

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 15:39   #122
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik hou er nu eenmaal een andere ethiek op na...
Wel veel succes in't leven he maat. The world is your oyster

Laatst gewijzigd door Max : 16 januari 2006 om 15:47.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 15:46   #123
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Hola! Er is geen enkele reden om zo hoog van de toren te blazen. U leek over die informatie te beschikken, dus waarom zou ik daar zelf naar moeten gaan zoeken, als ik dat evengoed aan u kan vragen. Of is dat teveel moeite?

Ik ben er altijd van uitgegaan Het grootste deel van coke in het spijsverteringsstelsel terechtkwam na het snuiven. Het is best mogelijk dat dat slechts een beperkt percentage is en dat het ander gedeelte via de neusslijmvliezen wordt opgenomen. Over opname via de longen zie ik dan weer niets staan in uw tekstje en d�*t was nochtans wat u eerst beweerde...

Ik heb op geen enkel moment in dit topic beweerd dat het gebruik van cocaïne gezond zou zijn en ik heb evenmin ontkend dat het gebruik ervan schadelijke bijwerkingen heeft. De koosnaampjes die u zo ijverig rondstrooit, mag u dus voor iemand anders reserveren. Ik reageerde enkel op de bewering dat iemand die cocaïne gebruikt niet normaal kan functioneren (hetgeen natuurlijk pertinent onjuist is).
En ik was ervan overtuigd dat er ook in de longen geabsorbeerd werd. Ik heb ooit raar spul opgehoest. Blijkbaar geraakt bijna niets in de longen. Zoals ik al zei , kheb geen phd in pharmacologie

Het was niet specifiek tegen u bedoeld , manuel. Ik richtte mij op iedereen die doet alsof het een kofke drinken is , om zijn eigen geweten te sussen. Da's misdadig.

Laatst gewijzigd door Max : 16 januari 2006 om 15:47.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 15:51   #124
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk bericht
En ik was ervan overtuigd dat er ook in de longen geabsorbeerd werd. Ik heb ooit raar spul opgehoest. Blijkbaar geraakt bijna niets in de longen. Zoals ik al zei , kheb geen phd in pharmacologie

Het was niet specifiek tegen u bedoeld , manuel. Ik richtte mij op iedereen die doet alsof het een kofke drinken is , om zijn eigen geweten te sussen. Da's misdadig.
Oké, zand erover. Toch weer wat bijgeleerd vandaag. Dat is sowieso een goede dag.

Beide extremen zijn natuurlijk verkeerd. Zij die doen alsof drugs onschadelijk zouden zijn, zijn verkeerd, maar zij die de negatieve gevolgen uitvergroten en zonder meer toepassen op elke gebruiker zijn evengoed verkeerd. Ik ken in mijn nabije omgeving heel wat mensen die "drugs" gebruiken en die dat gebruik perfect onder controle kunnen houden en op elk vlak "normaal" kunnen functioneren in de samenleving. Dat wou ik maar even duidelijk maken...

Oud 17 januari 2006, 09:51   #125
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D�*t is nog eens grondig geargumenteerd zie... Ik weet zeker dat alle voorstanders na het lezen van deze doordachte redenering snel van mening zullen veranderen! Proficiat voor deze heldere uiteenzetting!

Het is zeker niet mijn bedoeling iemand van mening te laten veranderen. Dit zou nutteloos zijn.
Ik ben oud en wijs genoeg om te weten dat men het alleen gelooft als het te laat is.
Ik vindt alleen lollig hoe sommige pubers hun fopspeen zitten te verdedigen.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 14:06   #126
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis Bekijk bericht
Het is zeker niet mijn bedoeling iemand van mening te laten veranderen. Dit zou nutteloos zijn.
Ik ben oud en wijs genoeg om te weten dat men het alleen gelooft als het te laat is.
Ik vindt alleen lollig hoe sommige pubers hun fopspeen zitten te verdedigen.
Ah ja, want het zit hier natuurlijk vol cocaïneverslaafden...

Affijn, we weten nu tenminste dat uw bijdragen aan dit forum alleen als bladvulsel bedoeld zijn. Dat is toch ook al iets...

Oud 1 november 2012, 19:51   #127
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dus niemand vindt 'Cocotof' leuk?

Dat gaat señor Alemenez niet graag horen, ayayay!
Vin Mariani
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 19:54   #128
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Cocaïne wordt niet gebruikt "om de werkelijkheid te ontlopen".
Het is misschien geen bewustzijnverruimende of hallucinogene drug maar een onzeker persoon voelt er zich wel heel zelfzeker door en kan dus toch zijn werkelijkheid ontlopen. Of iemand kan bvb ook de werkelijkheid van een vermoeidheid ontlopen door het te gebruiken.
Oud 1 november 2012, 20:25   #129
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Zakjes cocaïne voor Halloween
Oud 6 februari 2013, 08:14   #130
skaldis
Banneling

Standaard

allen naar de colruyt
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 00:10   #131
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
coke is gewoon wat ik noem te lekker

het veraderlijke eraan is vooral dat je er geen kater van hebt
je kan dus blijven doorgaan

er zijn geen waarschuwingssignalen tot het te laat is ....

in feite heeft moeder natuur het voorzien als plaatselijk verdovingsmiddel waar het zijn gelijke niet in kent.
Moeder natuur?

Dus het is moeder natuur die de bereiding ervan doet met benzine, zwavelzuur, ammoniak,...

Kijk, moeder natuur is bezig vanaf 1:25...
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 00:29   #132
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van het VB zeker? Die gebruiken geen drugs, die dealen alleen...
O zeker. Ook onder de tienduizenden die tot onze partij behoren als lid of sympathisant zullen er wel een paar rotte appels te vinden zijn.
Alleen...
In mijn partij gaan die, indien de feiten bewezen zijn, onmiddelijk en zonder pardon aan de deur. En dit ongeacht hun rang of positie.

Kan je dat ook van jou partij zeggen?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 00:35   #133
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
O zeker. Ook onder de tienduizenden die tot onze partij behoren als lid of sympathisant zullen er wel een paar rotte appels te vinden zijn.
Alleen...
In mijn partij gaan die, indien de feiten bewezen zijn, onmiddelijk en zonder pardon aan de deur. En dit ongeacht hun rang of positie.

Kan je dat ook van jou partij zeggen?
Inderdaad, er zijn er, maar of ze ook effectief de deur gewezen worden zou ik niet durven beweren. Ik ken er een paar (gewone leden weliswaar), maar ik denk dat sommigen in de partij er wel eens gewoon de andere kant voor opkijken.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2013, 00:36   #134
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
destijds teste ik op flanders technologie ook eens mijn reactiesnelheid met een reactiesnelheidsmeter.

in nuchter toestand haalde ik ongeveer o.30 seconden
na het roken van een joint zat ik op 0.18 seconden

conclusie

in het drugdebat is het hetzelfde als in het armoededebat
mensen die geen ervaring hebben kunnen er beter geheel over zwijgen.
Zoiets heet tunneleffect, zoals in 'tunnelvision' weet je wel.
Je bent inderdaad scherper op datgene waarop je je op dat moment concentreert.
Wat daarbuiten gebeurt daarentegen...
Jammer dat je blind staren op één enkel knopje niet hetzelfde vraagt als een voertuig besturen hé...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be