![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1565611]Voor een groot stuk weldegelijk!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse Volksbeweging nodigde deze ahum....N-VA-er uit om ons op donderdag 16 maart in het Aalsterse stadhuis vertrouwd te maken met volgend onderwerp: 'Verkiezingen en referenda: de stem van het volk?' Ik zal er uiteraard zijn. Wie nog?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2006 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarbij N-VA de orkaan is.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA een orkaan?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo krijg ik 25000 bijdrages op mijn conto
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn rechtstreekse baas zijn initialen zijn FS.
Daarbij ga ik op mijn werk niet op politiek geinspireerde sites. In tegenstelling tot velen, post ik hier in mijn vrije tijd op mijn PC thuis. Dit kenmerkt nu het VB, conclusies trekken zonder ergens iets van af te weten. En met zo'n partij zouden wij moeten samenwerken?
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar schrijf ik dat ik het "VB" ben? Waar trek ik conclusies? Als je het over mijn baas hebt heb je het over FS, een andere baas heb ik niet. Of bedoel je Geert Bourgeois? Geert heeft mij nog nooit iets verboden.
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Hou op met naast de kwestie te praten! geef eens een eerlijke reactie in de topic van wetteren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef geen reactie op iets waar ik het fijne niet van weet, heb ik trouwens hierboven al geschreven (in de juiste topic). Daarbij een schorsing wil nog niets zeggen, zij krijgen de mogelijkheid (een eerlijke kans) om zich te verdedigen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 3 maart 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doet er mij aan denken: de discussie over de grondwet ben je toch maar mooi uit de weg gegaan he.
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niets uit de weg gegaan. Mijn standpunt stond haarfijn uitgelegd door een andere N-VAer, als ik hier niets aan toe te voegen heb, biedt het ook geen meerwaarde hier iets aan toe te voegen.
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieus? Dan heb ik iets gemist want ik meen me te herinneren dat alle argumenten pro grondwet al duizend keer ontkracht zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan zeker niet mijn probleem. Ik kan me vinden in de pro-standpunten. Ik persoonlijk vind het helemaal niet erg dat we ook over dit standpunt van mening verschillen. Maar goed ook dat N-VA en het VB over zoveel zaken van mening verschillen, dit is ook de reden dat wij (voorlopig???) niet willen samenwerken met het VB
![]() |