![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moet de soep verboden worden? | |||
Absoluut! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,57% |
neen, zolang er rekening gehouden wordt met andere geloven |
![]() ![]() ![]() |
9 | 12,86% |
Ja!, het is gewoon racisme |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,43% |
Nee, het is een schande dat men dergelijke inatieven wil verbieden |
![]() ![]() ![]() |
54 | 77,14% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat vind ik niet menslievend. Net zoals u, heb ik ook liever dat alle mensen hulp krijgen. Maar indien dat niet gebeurt, ben ik toch blij dat er tenminste een aantal mensen geholpen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenbelang komt meestal uit twee richtingen maar het is altijd de andere geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die wel varkensvlees lusten worden daar dan uitgesloten op racistische motieven. Zullen we die moslimliefdadigheidsinstellingen dan ook maar snel laten sluiten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie graag soep heeft met varkensvlees, kan die krijgen en moslims die die soep niet willen, kunnen ergens anders soep halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem is dat ze juist soep willen van die enige stand,maar de spekjes moeten eruit. ![]() Tenandere,ik verbied men vrouw van nog soep met spekjes te maken,men moslombuur ligt doodziek in zen bed wegens de opgesnoven spekjesgeur.. Vlaamse varkensboeren zijn ook grote racisten,ze doen werkelijk alles om onze arme moslimbroeders voor de kop te stuiten.Waarom kweken die geen geiten en kamelen Laatst gewijzigd door Gargamel : 4 februari 2006 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dit is zowat het grappigste dat ik ooit op dit forum las. Bestraffing eisen omdat iemand gratis soep uitdeelt met spekblokjes. Je kan het niet menen! Je hebt ons hier goed bij de kloten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, maar het gaat om het principe. Racisme blijft racisme.
![]() |
#129 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() In plaats van hun te verplichten nederlands te leren om hun integratie te bevorderen zou men ze beter dwingen om varkensvlees te eten. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Particulieren behoren het recht te hebben soep te delen aan wie zij wensen, ook al is dit op raciale basis. Dat laatste is niet eens het geval: iedereen die wil krijgt de soep. De goede gevers kunnen het niet helpen als de onwillige ontvangers de soep om zelfgekozen raciale redenen niet lusten.
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt ondertussen tijd voor het hoofdgerecht.
Wat dachten jullie van een lekker varkensgebraadje met groentenkrans en een glaasje wijn? Wie geen zin heeft hoeft niet te komen aanschuiven! Smakelijk. Laatst gewijzigd door circe : 6 februari 2006 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch raar dat de Joden nooit zagen over onze varkenskonsumptie, alhoewel dit verbod oorspronkelijk uit het judaïsme komt.De moslims hebben dit gewoon overgenomen van hen...net zoals de besnijdenis en nog heel wat anders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe laat word ik verwacht? Bloemen, of een goedkope uitgave van de Koran om door de plee te spoelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik hierboven al ergens schreef kennen we weinig gerechten waar geen varkensvlees bij gebruikt wordt. Zelfs mijn fazantje wordt met wat varkensvet gelardeerd om het sappig te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar... Mijn geloof verbiedt het eten van groenten. Ik EIS dan ook dat ge die groenten weglaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok,kom ook af als nikseter,beetje zand en water is al genoeg,maar als dessert een bommeke zie ik wel zitten. En zijn er geiten ?Weet wel hé Laatst gewijzigd door Gargamel : 6 februari 2006 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tuurlijk niet.....jij leest spekblokjes en meent er racisme in terug te vinden....
U vergeet wel heel handig dat de moslims evengoed een tas kunnen krijgen als dat de jood een tas kan krijgen... Maar dat deze beider omwille van een of andere achterlijke regel, dit uit VRIJE WIL niet willen. Om dat racisme te noemen...is er een beetje over vindt je dat nu zelf ook niet. Zeker nu iedereen het slachtoffer dreigt te worden van die onozele ideologie. Maar dat zal nog niet gedaagd zijn bij je? ![]()