Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2006, 23:15   #121
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Een suggestietje die iemand als onuitvoerbaar bestempelt verdedig je niet en beweert ge niet dat hij er niets van kent.
Ik zou niet weten waarom niet... Ondertussen heeft hij nog steeds niet laten blijken dat hij er inderdaad iets van kent, buiten wat loze beweringen.

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 23:16   #122
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Net zoals ik al enkele keren naar de uwe vroeg, maar buiten uw bewering dat uw pappie u verteld heeft dat het zo is en uw later bijgevoegde bewering dat u ook al eens een wapen heeft vastgehouden, heb ik nog niet veel argumenten gezien...
Zoals ik zei, dat je niet kan lezen, is jouw probleem. Dat je maar blijft rondspartelen in nietszeggende leegheid, is veeleer typerend. Probeer het nog eens wanneer je geleerd hebt te argumenteren mijn beste.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 23:21   #123
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Zoals ik zei, dat je niet kan lezen, is jouw probleem. Dat je maar blijft rondspartelen in nietszeggende leegheid, is veeleer typerend. Probeer het nog eens wanneer je geleerd hebt te argumenteren mijn beste.

Goed geprobeerd. Nochtans bent U degene die blijft rondspartelen in nietszeggende leegheid. Buiten wat nietszeggende beweringen over uw pappie en over uw "ervaringsdeskundigheid" ( ) hebt u nog helemaal geen argumenten aangedragen. Ik heb op de plaatselijk kermis ook al eens een vuurwapen in handen gehad. Het heeft me zelfs een grote pluchen beer opgeleverd en ik meen uit de bewonderende blikken van mijn vrouw te mogen afleiden dat ik een gewèldig schutter ben! Ik ben dus evengoed een "ervaringsdeskundige" als u...

Oud 2 februari 2006, 23:23   #124
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou niet weten waarom niet... Ondertussen heeft hij nog steeds niet laten blijken dat hij er inderdaad iets van kent, buiten wat loze beweringen.
Doeiii
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 23:25   #125
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Doeiii
Toedeloe!

Oud 2 februari 2006, 23:25   #126
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Goed geprobeerd. Nochtans bent U degene die blijft rondspartelen in nietszeggende leegheid. Buiten wat nietszeggende beweringen over uw pappie en over uw "ervaringsdeskundigheid" ( ) hebt u nog helemaal geen argumenten aangedragen. Ik heb op de plaatselijk kermis ook al eens een vuurwapen in handen gehad. Het heeft me zelfs een grote pluchen beer opgeleverd en ik meen uit de bewonderende blikken van mijn vrouw te mogen afleiden dat ik een gewèldig schutter ben! Ik ben dus evengoed een "ervaringsdeskundige" als u...
Oud 2 februari 2006, 23:28   #127
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Draai maar met uw ogen... Het was nochtans niet simpel hoor: het was een bewegend doel, en dan nog van rubber (u weet wel: flexibiliteit en zo), maar ik heb het toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Oud 3 februari 2006, 08:18   #128
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Manuel, ik stel voor dat U nu uw volledig financieel vermogen nu aan mij geeft, kwestie, de politie mag toch niks doen, dus bedreig ik U nu met mijn kruisboog.
En omdat U het bent, de kleine commerciële, niet het 18 kg zware monster dat ik een deze dagen afgewerkt ga hebben.

Aangezien U een wagen van 1.3 ton niet ziet als een wapen waarop de politie mag reageren, zal mijn 2 kg kruisboogje natuurlijk helemaal geen reden zijn voor de politie om me omhoog te schieten. En U gaat dat zeker niet doen nietwaar, U mag namelijk ook geen rechter, jury en beul zijn.

Laatst gewijzigd door maddox : 3 februari 2006 om 08:18.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2006, 09:57   #129
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Manuel, ik stel voor dat U nu uw volledig financieel vermogen nu aan mij geeft, kwestie, de politie mag toch niks doen, dus bedreig ik U nu met mijn kruisboog.
En omdat U het bent, de kleine commerciële, niet het 18 kg zware monster dat ik een deze dagen afgewerkt ga hebben.

Aangezien U een wagen van 1.3 ton niet ziet als een wapen waarop de politie mag reageren, zal mijn 2 kg kruisboogje natuurlijk helemaal geen reden zijn voor de politie om me omhoog te schieten. En U gaat dat zeker niet doen nietwaar, U mag namelijk ook geen rechter, jury en beul zijn.
Maar ik mag dan weer wel een beroep doen op het recht op zelfverdediging en u met kruiboog en al omver knallen met mijn tweeloop.

Oud 3 februari 2006, 11:01   #130
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:

Mijn beste, als jij nu echt denkt dat ik mijn tijd ga blijven verdoen met een nitwit zoals jij, dan heb je het verkeerd. Ik heb uitgelegd waarom hetgeen jij als realiteit beschouwt, niet realistisch is. Jij bent tot nu toe nog steeds in gebreke gebleven om deze uitleg te weerleggen of om aan te geven waarom jouw visie wel zou kloppen. Daarmee heb je enkel aangetoond dat je niet weet waarover je het hebt en dat je uit je nek staat te kletsen. Telkens rond de pot blijven draaien zoals je deed en waarschijnljk wel opnieuw zal doen, verandert niets aan die zaak. Zolang je rond die pot blijft draaien en je argumenten voor jouw gelijk weg blijven, voel ik me niet bepaald geroepen om deze "discussie" verder te voeren. Als jij je er goed bij voelt om jezelf keer op keer afte spiegelen als onwetende wijsneus, dan doe je maar.
Oud 3 februari 2006, 11:38   #131
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb uitgelegd waarom hetgeen jij als realiteit beschouwt, niet realistisch is.
U hebt uw mening gegeven, gebaseerd op wat uw pappie u vertelde. Waarom zou ik uw mening als evangelie moeten slikken? U heeft tot nu toe nog steeds niets aangetoond, mijn beste. Uw beledigende toontje wijst er op dat u stilaan aan het einde van uw "argumentatie" gekomen bent, voor zover daar al sprake van was...

Oud 3 februari 2006, 12:04   #132
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
U hebt uw mening gegeven, gebaseerd op wat uw pappie u vertelde. Waarom zou ik uw mening als evangelie moeten slikken? U heeft tot nu toe nog steeds niets aangetoond, mijn beste. Uw beledigende toontje wijst er op dat u stilaan aan het einde van uw "argumentatie" gekomen bent, voor zover daar al sprake van was...
Aan het einde van je argumentatie komen is nog steeds beter dan helemaalnooit een argumentatie hebben nietwaar .
Probeer het later nog eens mijn beste.
Oud 3 februari 2006, 12:21   #133
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Aan het einde van je argumentatie komen is nog steeds beter dan helemaalnooit een argumentatie hebben nietwaar .
Ik hoef helemaal niets te argumenteren, mijn beste, dat heeft u blijkbaar nog steeds niet door. U was immers degene die met een twijfelachtig theorietje kwam aandraven. Als ik dan vraag om dat een beetje te onderbouwen, begint u te leuteren over uw pappie en over uw capriolen bij uw schietclubje.

Zoals u zelf zegt: probeer het later nog eens, wanneer u weet waar u over spreekt.

Oud 3 februari 2006, 12:33   #134
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef de man toch gelijk, tegen zijn ondervinding met vuurwapens op de plaatselijke kermis is toch geen kruid gewassen. Zonodig haalt er een of andere commissie bij om de betekenis van een woord dat ge gebruikt te ontkrachten.
Oud 3 februari 2006, 13:43   #135
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef de man toch gelijk, tegen zijn ondervinding met vuurwapens op de plaatselijke kermis is toch geen kruid gewassen. Zonodig haalt er een of andere commissie bij om de betekenis van een woord dat ge gebruikt te ontkrachten.
Inderdaad; had ik maar geweten dat hij de scherpschutter van de plaatselijke kermis was ; daar heeft hij me nu wel even ferm liggen se ; I surrender, wie weet kan ik wel in de leer gaan bij hem 8)
Oud 3 februari 2006, 14:04   #136
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Jullie kunnen misschien samen een clubje oprichten: de "hoe-verdedig-ik-een-waanzinnig-theortietje-zonder-argumenten-club"...

Oud 3 februari 2006, 18:49   #137
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie kunnen misschien samen een clubje oprichten: de "hoe-verdedig-ik-een-waanzinnig-theortietje-zonder-argumenten-club"...
Met jou als voorzitter vanzelfsprekend
Oud 3 februari 2006, 21:00   #138
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad; had ik maar geweten dat hij de scherpschutter van de plaatselijke kermis was ; daar heeft hij me nu wel even ferm liggen se ; I surrender, wie weet kan ik wel in de leer gaan bij hem
We kunnen hem misschien schietinstructeur bij de politie maken .
Hij kan daar de agenten leren hoe ze een gewapende gangster zijn wijsvinger kunnen afschieten zodat ze de trekker niet meer kunnen overhalen.
Oud 3 februari 2006, 21:29   #139
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Met jou als voorzitter vanzelfsprekend
Nee hoor. Ik heb hier immers geen theorietjes gelanceerd; ik hoef dus ook helemaal niets te verdedigen. U wel, maar jammer genoeg lukt het u niet om dat theorietje ook maar een klein beetje te onderbouwen. Maar kom, ik ben nog de kwaadste niet: u kan dan misschien niet argumenteren, maar ik stel u qua "amusementswaarde" wel op prijs.

Oud 3 februari 2006, 21:34   #140
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
We kunnen hem misschien schietinstructeur bij de politie maken .
Hij kan daar de agenten leren hoe ze een gewapende gangster zijn wijsvinger kunnen afschieten zodat ze de trekker niet meer kunnen overhalen.
Hier is nog een beter voorstel: misschien kan u de agenten aanleren hoe ze gangsters in een comateuze toestand kunnen brengen door aan hun oren te zeuren met irrelevante prietpraat. Zo moet er niemand schieten en hebben ze die gangsters maar op te rapen. Als d�*t geen geweldloze oplossing is! Alhoewel...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be