![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
in de oppositie zitten ... Geef je mij eens een update ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
tot de grijze massa behorende niemandal zijn om puur voor een babe te gaan stemmen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Helaas is de realiteit wat ingewikkelder zoals Don Quichote terecht stelt. Misschien dat het Blok nog iets verder kan groeien, maar ik blijf geloven dat de meerderheid inziet dat de vaak simplistische voorstellen van het Blok niets oplossen. De politici zouden beter eerlijk zijn en niet altijd doen alsof zij alles kunnen oplossen. Sommige dingen nemen nu eenmaal veel tijd.
|
|
|
|
#124 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
er "net over" vinden en naar nva overstappen ipv een splitsing ?
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[SIZE=2]Dewinter dreigt geen belastingen meer te betalen[/SIZE]
[SIZE=2]In het weekblad Dag Allemaal dreigt Filip Dewinter ermee om geen belastingen meer te betalen als zijn partij opnieuw wordt aangeklaagd en veroordeeld wegens racisme. [/SIZE][SIZE=2][/SIZE] [SIZE=2]Onder meer Spirit bereidt een klacht voor bij de Raad van State tegen het pamflet van Vlaams Belang ,,Stop Migratie'', een pamflet naar aanleiding van de rellen in de Franse banlieus. Vlaams Belang dreigt daardoor een deel van zijn partijfinanciering te verliezen. Dewinter is boos om dit ,,politiek proces''. ,,Ik zeg u dat wij een eventuele veroordeling door de Raad van State niet zomaar zullen aanvaarden. Dan gaan wij in een hogere versnelling'', vertelt hij in het weekblad. Dewinter overweegt geen cent belastingen meer te betalen - ,,tot men mij de gevangenis indraait'' - en hij zou zijn één miljoen kiezers oproepen om hetzelfde te doen. Een zaak van burgerlijke ongehoorzaamheid tegen het Belgische regime, noemt hij het. ,,Moeten wij de wetten respecteren van een land waarvan de overheid ons permanent probeert te kraken?''[/SIZE] Bron: De Standaard Blijkbaar denkt meneer Dewinter boven de wet te staan... Nu goed, zijn plaats is inderdaad in de gevangenis... |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#129 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#130 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
soms zijn de simpelste oplossingen wel de beste. Voorbeeld van een simpele oplossing ??? Ongetwijfeld ken je de slagzin: Niet alle moslims zijn terroristen, maar ade meeste terroristen zijn wel moslim. Wil je minder terroristen, maakt dan dat je met minder moslims zit. Discriminerend ??? Met de huidige wetgeving is dat uiteraard zo. Maar die wetgeving vergat wel met de realiteit rekening te houden, en daar sta je dan. Je weet dat een bepaalde geimmigreerde cultuur of bevolkingsgroep voor het overgrote deel van de kleine criminaliteit (met grote persoonlijke impact) verantwoordelijk zijn, maar de wetgeving op discriminatie en racisme verbiedt je om de aanwezigheid van die bevolkingsgroep op ons grondgebied te verkleinen. Soms zijn de simpele oplossingen echt wel de beste hoor. Alleen zit (politiek) Europa met een zo groot schuldgevoel tg de holocaust , dat ze nu voortdurend met het multicultureel mes in eigen (ons) vlees snijden. Alsof de holocaust te vergelijken is met het uitzetten van criminele en tot geweld oproepende allochtonen. Groetjes Laatst gewijzigd door bob. : 14 maart 2006 om 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dus je stelling houdt geen steek. |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Lees anders post 36 en 118 in deze thread, en je krijgt de bevestiging van wat Superstaaf meent te zeggen over een CS dat een levensverzekering is voor alle andere partijen. Groetjes |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De peilingen geven haar sindsdien als grootste, en paars lijkt niet genoeg te halen om alleen coalitie te vormen. Reden om aan te nemen dat de drie groten 'incontournable' zijn, als ze hun cordonbelofte houden. Groen, N-Va, en andere kleine garnalen spelen niet echt mee, tenzij om als ze plooibaar genoeg blijken mee in de boot te nemen en als behang te figureren.
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Check even de oorspronkelijke post nadat ik een kleine wijziging aanbracht. Je hebt gelijk, maar na de aanpassing is mijn boodschap iets duidelijker. Spijkers op laag water zoeken is natuurlijk van deze forumwereld. En door te verwijzen naar ETA en IRA zet je de discussie alweer op een zijspoor. Maar dat is natuurlijk jouw goed recht. Groetjes |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#136 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Ik ben niet op jouw thread ingegaan omdat die regelitis hier niet terzake is. Wij weten heus wel dat we wat dat betreft fouten hebben gemaakt, maar aan de andere kant worden heel wat regeltjes toegeschreven aan ons, maar hebben wij daar niets mee te maken (ik denk hier bijvoorbeeld aan de Vlarem-wetgeving). Nog één ding: als ik de voorstellen en de organisatie van het Blok zie, lijkt me dat helemaal geen partij zonder regeltjes, integendeel. Citaat:
|
|
|
|
#137 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wel, man, als je dat als een goed voorbeeld ziet, dan vrees ik dat wij uitgepraat zijn en dat je hier net hebt getoond dat het inderdaad niet allemaal grote denkers zijn bij het Blok. Ingaan op jouw simplistisch voorstel zou mij teveel tijd vragen en ons te ver leiden. Het ging hier over het Cordon en daar wou ik alleen maar van zeggen dat het vruchten begint af te werpen, net op het moment dat het wat lijkt onder vuur te liggen.[/quote]
------------- Wablieft vruchten begint af te werpen ??????? Centrum partijen staan door hun CS-houding onder interne druk, de VB score gaat steeds maar de hoogte in. Hallo Makkie.....................verder alles in orde toch ?????? Het enige dat ik zie gebeuren is dat men onder valse voorwendselen (ontmaskeren, ontmaagden, mee in het bad trekken) met het Vlaams Belang ,...of althans toch met de bekommernissen van het electoraat ervan , ...wil rekening houden. Vergeet aub als groene jongen niet dat een VB deelname in het beleid in geen verste verste te vergelijken zal zijn met de Oostenrijkse of Nederlandse teleurstellingen. Het Vlaams Belang treedt niet in een coalitie zonder dat een belangrijk deel van de breekpunten wordt gerealiseerd. En is dat nu niet net de reden waarom ik op de partij stem. Let the good times begin. Groetjes |
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar beste VuilB'ers, zal em z'n woord houden ? Reken maar dat dit met argusogen wordt gevolgd
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
bij mijn weten is CD&V met een oppositiekuur bezig. Als dit niet zo is, please geef mij eens een update. De mening van Superstaaf ken ik ondertussen, en met een ander zijn mening moet je jezelf niet verdedigen. De oppositieplaats van het CD&V is het grootste bewijs dat ze zeker zijn van hun postjes grote nonsens zijn.
|
|
|
|