Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2003, 00:49   #121
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Trouwens, we weten ondertussen heus wel dat u de knopjes voor vette, grote, en gekleurde tekst weet staan. Bang dat u niet hard genoeg zal opvallen?
Néén, de indruk dat een aantal mensen stekeblind is!!!
U bedoelt dat sommige mensen een andere mening hebben dan u? Hoe erg toch. Gelukkig redeneren we niet allemaal zo, of mijn scherm stond vol grote, vette, gekleurde letters. En da's inderdaad om stekeblind van te worden...

Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2003, 01:41   #122
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

"Ze" hadden er dus beter wat meer aan gedaan inplaats van enkel hun eigenbelang via een cordon sanitair proberen veilig te stellen.
Knuppel,
Er zal altijd wel iets zijn waarover men zegt
Citaat:
"ze" doen er niks aan..
of het nu moslims, verkeer, Dutroux, hondenpoep, zwerfvuil, luchtverontreiniging, nachtvluchten, of misschien wel gewoon het weer is (d�*t heeft men nù het broeikaseffekt genoemd )....kortom, alles wat irriteerbare mensen irriteert...
D�*t zijn gewoon maar de excuses om eens lekker baldadig te doen: Heb je je ooit al afgevraagd [size=6]wie [/size]het niet kan laten in een openbaar toilet uitwerpselen op de muur te smeren? of graffitti te spuiten of vrouw en kinderen te mishandelen, of, of...(ik heb meer dan een halve eeuw voorbeelden uit de eerste hand of tweede hand ter beschikking...)
We moeten realist zijn: er zijn nu eenmaal een reeks mensen met gedragsstoornissen die ze nog goed genoeg kunnen verstoppen om in de maatschappij mee te draaien, maar die in privé, zonder sociale ontrole, er véél minder fraai uitkomen.
Je k�*n gewoon NIET aan "de overheid" vragen, alle frustraties van alle mensen weg te nemen ten koste van de anderen(mijn frustratie begint waar de jouwe eindigt.. )

Sommige partijen bieden een uitlaatklep voor een deel van die gefrustreerde mensen en anderen lopen er nietsvermoedend achteraan, gewoon uit leedvermaak omwille van het onbehagen die de aanwezigheid en het succes van een dgl. partij uitlokt bij "de politiekers"en bij hun "politiek correct" denkende medeburgers. Was het niet de rechtse demagoog Fortuyn die van "politiek correct", (ttz "maatschappellijk correct"!) een scheldwoord maakte?

Let wel, ik schrijf hier [size=6]niet [/size]dat alle zwartblokkiezers uitwerpselen tegen de muren smeren.. maar de opinies waar ze (soms) prat op gaan doen er dikwijls wel aan denken...(hé, Oeteke, Eichmann, Guderian, Skye, Ferro & c°?)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2003, 01:58   #123
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
of het nu moslims, verkeer, Dutroux, hondenpoep, zwerfvuil, luchtverontreiniging, nachtvluchten, of misschien wel gewoon het weer is (d�*t heeft men nù het broeikaseffekt genoemd )....kortom, alles wat irriteerbare mensen irriteert...
D�*t zijn gewoon maar de excuses om eens lekker baldadig te doen
U vergeet het Vlaams Blok nog in dat lijstje te zetten...
Oud 25 juli 2003, 02:50   #124
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Distel,
Blijf ff logisch: niemand zal zwartblok stemmen omd�*t hij (of zij) geïrriteerd of gefrustreerd is door het VB. (anders zou het zwartblok al lang een absolute meerderheid hebben)
Oud 25 juli 2003, 03:02   #125
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
vrij van etatisme
Maar toch wil je een eigen staat waarin iedereen moet meemarcheren:

Citaat:
als het volk zich niet meer kan optillen uit de lethargie waarin het is gedompeld, dan zijn de radicale nationalisten de voorhoede en de elite die dit volk zal meetrekken, desnoods willens nillens!
Ach ja, en toevallig behoor jij tot die elite, zeker? En jij weet natuurlijk wat goed is voor het volk, hé? Toch vreemd dat aanhangers van eliteteorieën altijd van zichzelf denken dat zij toevallig tot die Elite of Uitverkoren Volk behoren, niet?

Maar in een ander topic schreef je:

Citaat:
Ik ben voorstander van echte democratie, waarin de Volkswil dus tot uiting komt.
Zo zal het er dus in je "volks"demokratie (waar hebben we dat nog gehoord?) aan toegaan: een elite die bepaalt wat goed of slecht is voor "hun" volk (waarbij zij die "hun" letterlijk nemen, namelijk in de vorm van "hun onderhorigen").

Weet je wat? Je kunt je "volks"staat in je reet steken als ik alleen maar jouw slippendrager mag zijn. Ik zal mij wel onafhankelijk verklaren van jouw "volks"staat.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2003, 07:42   #126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Filosoof schreef:

Citaat:
Heb je je ooit al afgevraagd wie het niet kan laten in een openbaar toilet uitwerpselen op de muur te smeren? of graffitti te spuiten of vrouw en kinderen te mishandelen, of, of..

Zeg eens?
Oud 25 juli 2003, 13:06   #127
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Distel,
Blijf ff logisch: niemand zal zwartblok stemmen omd�*t hij (of zij) geïrriteerd of gefrustreerd is door het VB. (anders zou het zwartblok al lang een absolute meerderheid hebben)
Ik had het niet over het stemgedrag, Filosoof. Ik had het over het feit dat sommigen blijkbaar mateloos geïrriteerd geraken door het Blok en dat dan als excuus gebruiken om zèlf lekker baldadig te zitten doen. Racist hier, fascist ginder, een beetje lullen over hoe democratisch we wel zijn, laten we de partij verbieden, Tweede Wereldoorlog, blah blah blah.

Je mag blijkbaar over niks klagen want dan ben je verzuurd. Over het Blok, daarentegen, laat je daarover maar eens goed gaan. Dan ben je namelijk politiek correct....
Oud 25 juli 2003, 14:13   #128
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Distel,
Waarom u zich "filosoof" noemt is een raadsel. Uw niveau overstijgt dat van de gemiddelde Flair-lezer niet eens...
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2003, 14:18   #129
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:
vrij van etatisme
Maar toch wil je een eigen staat waarin iedereen moet meemarcheren:
?????? Leer eerst eens de betekenis van etatisme en kijk dan eens naar wat ik voorstander van ben alvorens uit uw nek te kletsen aub.
Citaat:
Citaat:
als het volk zich niet meer kan optillen uit de lethargie waarin het is gedompeld, dan zijn de radicale nationalisten de voorhoede en de elite die dit volk zal meetrekken, desnoods willens nillens!
Ach ja, en toevallig behoor jij tot die elite, zeker? En jij weet natuurlijk wat goed is voor het volk, hé? Toch vreemd dat aanhangers van eliteteorieën altijd van zichzelf denken dat zij toevallig tot die Elite of Uitverkoren Volk behoren, niet?
Waar heb ik ooit beweerd mezelf tot een dergelijke "elite" te rekenen? Ten andere, het is gewoon een feit dat bepaalde personen een natuurlijk leiderschap in zich hebben, en dat zeg ik niet over mezelf.
Citaat:
Maar in een ander topic schreef je:

Citaat:
Ik ben voorstander van echte democratie, waarin de Volkswil dus tot uiting komt.
Zo zal het er dus in je "volks"demokratie (waar hebben we dat nog gehoord?) aan toegaan: een elite die bepaalt wat goed of slecht is voor "hun" volk (waarbij zij die "hun" letterlijk nemen, namelijk in de vorm van "hun onderhorigen").

Weet je wat? Je kunt je "volks"staat in je reet steken als ik alleen maar jouw slippendrager mag zijn. Ik zal mij wel onafhankelijk verklaren van jouw "volks"staat.
Uw niveau is werkelijk adembenemend! U bent waarschijnlijk een schitterend toogfilosoof...
Oud 25 juli 2003, 14:21   #130
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

jij hebt geen niveau.

Het volk moet willens nillens gered worden? lol. Wat een gezever.
Oud 25 juli 2003, 14:31   #131
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
jij hebt geen niveau.

Het volk moet willens nillens gered worden? lol. Wat een gezever.

... zei de forumnar! Van een intellectueel onderdeurtje als jij brengen dergelijke antwoorden mij een stralende glimlach op het gezicht.
Oud 25 juli 2003, 14:41   #132
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Lach maar Guderian, de rest lacht wel met jou.

Zeg eens... voor wanneer zal het zijn, de revolutie?
Oud 25 juli 2003, 15:00   #133
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat die "rest" nu net bestaan uit linkse ratten, belgicisten, linkse liberalen en ander maatschappelijk afval! Is dat dan niet verheugend dat die "rest" lacht met wat ik schrijf? Ik vind van wel...
Citaat:
Ik vrees dat u mij verwart met Coolov, Solidarnosc, Lorens en andere extreem-linkse klaplopers.
Maar ik begrijp dat hoor, als het van u komt... 8)
Oud 25 juli 2003, 15:07   #134
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Elle
Standaard

Chilleeeeeeeeeeuuuuuuuuuhhhhh, gudiboy...
We looooooooooooooooooove you!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 25 juli 2003, 16:05   #135
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Laat die "rest" nu net bestaan uit linkse ratten, belgicisten, linkse liberalen en ander maatschappelijk afval! Is dat dan niet verheugend dat die "rest" lacht met wat ik schrijf? Ik vind van wel...
Citaat:
Ik vrees dat u mij verwart met Coolov, Solidarnosc, Lorens en andere extreem-linkse klaplopers.
Maar ik begrijp dat hoor, als het van u komt... 8)
ahja rechts is beter hé.. vooral extreem dan.. he? klein geniepig dictatortje...

hahahahaha lolololololol

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2003, 16:48   #136
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Distel,
Waarom u zich "filosoof" noemt is een raadsel. Uw niveau overstijgt dat van de gemiddelde Flair-lezer niet eens...
Ik denk niet dat " Guderian" voldoende niveau heeft om daarover te oordelen...
Oud 25 juli 2003, 16:51   #137
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Distel,
Ik denk niet dat "Guderian" de goede persoon is om daarover te oordelen...
inderdaad..

en hij vergist flair met zijn vlaams blok krantje denk ik

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2003, 16:53   #138
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Elle
Standaard

Hela, Flair is wel van hoog niveau hoor!!! In vgl met VB-gezever.....
Oud 25 juli 2003, 17:21   #139
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Hela, Flair is wel van hoog niveau hoor!!! In vgl met VB-gezever.....
Juist ja...
Oud 25 juli 2003, 17:22   #140
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Distel,
Ik denk niet dat " Guderian" voldoende niveau heeft om daarover te oordelen...
Sukkeltje toch, ik wil gerust een discussie aangaan met jou over politiek. We zullen al snel uw maat eens nemen als "filosoof"...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be