![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken dat verhaal niet. Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Den Eric is toch een fijnzinnige man! En dan wordt hij nog verkeerd begrepen ook. Och arme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Vilvoorde dat gaat ook over BHV en de Vlaamse Rand. Ik vind dus je reactie onbegrijpelijk. Kun je dat verduidelijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() zie eerste bericht :
Citaat:
Er is een REDEN dat dewever zo tegen het VB is met momenten, respect moet wederzijds zijn, de door de ander gekozen gesprekspartner respecteren (en niet om diens ontslag roepen) is daar een vorm van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
geen punt voor u , een dozijn belgicisten aan de top van het systeem houden het wel tegen 8) lol, en ik die dacht dat jij voor directe democratie en zo was ![]() en niet eens gestart ? wat zijn dan volgens u de staatshervormingen so far ?
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 7 mei 2006 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij zijn uiteraard duidelijke afspraken gemaakt. CD&V wil opnieuw de nationale politiek beheerschen. Het is dus (bijna zo goed als) zeker dat CD&V geëist heeft dat samenwerking met het VB verboden is. Want de PS zou dat nooit aanvaarden. Daarmee is toch alles gezegd. Welkomecho komt er zelfs niet bij te pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |