Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2006, 13:05   #121
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Ik ken dat verhaal niet. Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2006, 13:35   #122
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Je begrijpt me verkeerd: ik bedoel niet dat Morel een sekswerkster is!
Ik bedoel dat het beledigend is voor sexwerkers om vergeleken te worden met Morel
Je zal maar hoer zijn en een Morel genoemd worden! Heel kwetsend hoor!
Den Eric is toch een fijnzinnige man! En dan wordt hij nog verkeerd begrepen ook. Och arme!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2006, 13:44   #123
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik ken dat verhaal niet. Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen.
Geachte, uit je vorige bijdragen leid ik af dat je Vlaamsnationalist bent. En hier zeg je nu dat in Vilvoorde JLDH - FDF - NVA je niet kan schelen.
Vilvoorde dat gaat ook over BHV en de Vlaamse Rand.
Ik vind dus je reactie onbegrijpelijk. Kun je dat verduidelijken?
Oud 7 mei 2006, 00:41   #124
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

zie eerste bericht :
Citaat:
Ware het niet beter geweest dat De Wever een stap terug zet als voorzitter en ruimte maakt voor iemand zonder vooroordelen?
Als de twee Vlaams-Nationalistische partijen eens een einde willen maken aan deze broedertwist, is dat de enige oplossing. Het Vlaams Belang is nu al de grootste partij, en als de N-VA de CD&V laat schieten (slechts een kwestie van tijd) kunnen N-VA en VB samenwerken aan een toekomst voor Vlaanderen, aan onze onafhankelijkheid.
Puik plan, DeWever zet een stap terug om het VB te plezieren ... zal Vanhecke een stap terugzetten als tegengeste ? DAT zou pas een mooi verhaal zijn. Dichter bijeenkomen en zo ... beiden water in de wijn doen ... Als jij een VBer bent en nu zegt "wat zou een niet VB er beslissen wie onze voorzitter moet zijn" dan zal je weten waarom de NVA dit geen leuk plan zal lijken.

Er is een REDEN dat dewever zo tegen het VB is met momenten, respect moet wederzijds zijn, de door de ander gekozen gesprekspartner respecteren (en niet om diens ontslag roepen) is daar een vorm van.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2006, 00:50   #125
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
't Is niet de kwantiteit die van belang is!
Kwaliteit, dat is van tel.

Gezien in België de politieke beslissingsmacht niet bij de burger ligt, is voor een splitsing een politieke meerderheid benodigd. Die is vooralsnog onbestaande.
We hoeven als Belgicist de splitsing niet tegen te houden. Ze is nog niet eens gestart.
Het volk dat stemt ? een meerderheid (die om allerlei redenen) stemt tegen belgie ?
geen punt voor u , een dozijn belgicisten aan de top van het systeem houden het wel tegen 8)

lol, en ik die dacht dat jij voor directe democratie en zo was

en niet eens gestart ? wat zijn dan volgens u de staatshervormingen so far ?
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 7 mei 2006 om 00:50.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 16:53   #126
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garga Bekijk bericht
De Welkomecho maakt volgens mij alle toenadering onmogelijk. En het Vlaams Belang weet dat wel, maar dat deert hen niet. Het is toch de N-VA, in deze thread zelfs De Wever, die de zwarte piet doorgestoken krijgt de samenwerking af te blokken.
NVA vormt met CD&V een kartel om aldus een deel van hun programma te verwezelijken.
Daarbij zijn uiteraard duidelijke afspraken gemaakt. CD&V wil opnieuw de nationale politiek beheerschen. Het is dus (bijna zo goed als) zeker dat CD&V geëist heeft dat samenwerking met het VB verboden is. Want de PS zou dat nooit aanvaarden.
Daarmee is toch alles gezegd. Welkomecho komt er zelfs niet bij te pas.
Oud 9 mei 2006, 12:54   #127
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Voor iemand die zuiver durft redeneren is er geen bezwaar. De kwaliteiten (of het gebrek eraan) van één persoon kan je immers niet klakkeloos transponeren naar alle individuën van dezelfde politieke strekking.
Lees eens rond op dit forum, en acht je gelukkig dat ik mij aan dergelijke foute veralgemening niet bezondig.
ik doelde op de kwaliteiten van de kroonprins tegenover de kwantiteit van de koninklijke familie (waar zit dat probleem van vergrijzing en omgekeerde bevolkingspiramide daar ?)
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be