![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net al aan gedacht... stel je voor dat Féret roept dat de kiezer voor deze verkiezingen maar VB moeten stemmen. Maar dat gebeurt niet. Feret is een randfiguur. Hij is racistisch maar marginaal... geldgewin was zijn enige project met het FN en daardoor kwam het nooit echt van de grond. Met Féret weg kan het FN groeien. Dan heeft Di Rupo niet veel meer te roepen tegen het fascisitische Vlaanderen en dan <ideale droomwereld>zouden de linkse medemensen hier zien dat Vlaanderen niet alleen staat in de roep om een volkser maatschappij</ideale droomwereld>. Ik denk dat Pietje dan nog steeds de Vlamingen zal haten, de Walen gaat verzwijgen en de EU inroepen als bevoegde instantie. Alles inroepen wat je wil, zolang het volk maar niet mag spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterk... we moeten hopen dat we bepaalde politieke stromingen uit het land moeten zetten (A. Hitler)
Je doet het goed... |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als filosoof minder verstandig was dan zou hij de wetten van zijn opvoeding als communicatie-expert vergeten en op mijn post reageren maar hij weet dat dat vergeefse moeite is.
Slaap lekker schatje... morgen beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jouw kijk op de zaak "Je zou kunnen beginnen met de partijdotatie af te pakken" is typerend. Zoals iedereen die achter die arbitraire wetten staat gaat het voor jou niet om gerechtigheid maar om één bepaalde partij te nekken omdat je die partij veracht. Je wilt niet weten van juridische problemen, gerechrigheid of de rechten van de verdediging. Het Blok moet aangepakt worden en die wetten zijn nu gestemd. Waar wachten "we" nu op? Waarom zit Dewinter nog niet in den bak? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als er Vlaamse meerderheid bestaat met het Vlaams Belang... dan is mijn doel bereikt. Dan kan ik eindelijk op rust.
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 21 april 2006 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() na u, want wij zullen rapper deel uitmaken van het beleid dan je (denkt)... sorry vreest !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom 'opinidelicten' aanpakken, wanneer de ware criminelen buiten schot blijven? Als ik mij een uitspraak van niemand minder dan M.E.S. kan herinneren maakte die er net melding van dat men dit arrest als rechtsgeleerde en democraat niet kan verdedigen! Het is niet omdat de PS en alle anderen een bepaalde mening verkondigen, die de mijne niet is, dat ik hen door rechtbanken moet laten verbieden! Wie op die manier partijen tracht te bekampen, kan zich moeilijk democraat noemen. Het proces tegen het Vlaams Blok en de uitspraak die het tot gevolg had, heeft het Vlaams Blok/Belang géén windeieren gelegd. Men zou dus terecht kunnen twijfelen aan de opportuniteit ervan. Als laatste puntje wil er toch nog even op hameren dat elke tegenstander van het VB het altijd heeft over de uitspraak van het Hof van Beroep te Gent, terwijl zij zwijgen over het de uitspraak in eerste aanleg en de uitspraak van het Hof van Beroep te Brussel. Dit was zonder meer een politiek proces met een politieke afrekening als gevolg. En... deze dienen behandeld te worden voor het Hof van Assisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wél wanneer die wetten bestemd zijn om een bepaalde partij uit te schakelen. Nergens heeft de rechter in eerste aanleg het over een racistische partij, maar verwijst hij naar het politieke karakter van het proces. Heeft dit proces de opmars van het Vlaams Blok/Belang afgeremd? Neen! Wat is dan de opportuniteit ervan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb ook nooit gezegd dat dit niet is. Maar de rechter heeft zich gebaseerd op uitreksels van jaren geleden en niet op uitreksels anno 2003 of 2004. Het is evident dat een partij of partijen door de jaren héén evolueren. Anders zou de MR ook veroordeeld kunnen worden voor 'racisme'. Bepaalde uitspraken en citaten moet men dan ook in de tijdsgeest en in de juiste context bekijken. Ik heb van u nog niet één VB-uitreksel gelezen dat er op zou kunnen wijzen dat het Vlaams Blok/Belang een 'racistische' partij zou (kunnen) zijn!
En indien het 70-puntenplan niet conform het EVRM zou zijn, had men niet moeten wachten tot na de verkiezingen van oktober 2000 om een proces aan te spannen tegen het Vlaams Blok! Dan kon men dit reeds in 1991! Wanneer is men het VB gaan viseren? Wanneer onze partij naast stemmen van de VU ook stemmen ging afsnoepen van de traditionele partijen en toen het plots de vierde partij van het land werd! In 1978 schreeuwde men (nog) niet dat het Vlaams Blok fascistisch, nazistisch, racistisch was... hoe hypocriet dat men dat jaren nadien wel is gaan doen... terwijl de idee door de jaren héén onveranderd is gebleven! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() KVE,
Je vergist je van vraag! De vraag is: Waarom is men het VB gaan viseren? (niet wanneer) Omdat het tegen democratisch gestemde wetten inging Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2006 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een belangrijke vraag die je moet stellen als je extreem-rechts wilt begrijpen, is, waarom de samenleving kwetsbaar zou zijn voor extreem-rechtse denkbeelden?, volgens sommigen althans. Ik denk dat het te maken heeft, omdat er over een aantal belangrijke vraagstukken überhaupt nooit gediscussieerd is. Extreem-rechts heeft wel een aantal vraagstukken aan de orde gesteld, waar door de gevestigde partijen over was afgesproken: "daar praten we niet over". En dat werkt verkeerd, want wat door extreem-rechts aan de kaak wordt gesteld zijn de politieke en maatschappelijke prestaties van de gevestigde partijen. Daar hebben ze niet over willen praten. Er is aanvankelijk depolitiserend gewerkt ten aanzien van extreem-rechts, terwijl dat punt een politiek probleem is.
Bij mijn weten zijn het de linkse jongens en meisjes die steeds hun veto tegen het Vlaams Belang hebben gesteld en opgedrongen aan VLD en CD&V en nu hoor ik hier en daar dat het Vlaams Belang niet wil samenwerken, dat is grove prietpraat natuurlijk !! Het is nog nooit gelukt om een bepaald verschijnsel met een verbod uit de samenleving te bannen. Die eis wordt bij andere zaken ook niet gesteld. Neem nu, de multiculturele samenleving om maar één voorbeeld uit te spitten, volgens mij is extreem-rechts daar op het goede pad om deze instroom van… sterk te beperken. Want de massa en snelheid van instroom van vreemdelingen, van gelijk welke bevolkingsgroepen dan ook, is oorzaak van de ellende in onze maatschappij. Ons land is te klein en daardoor is de capaciteit van onze opvang te beperkt en bijgevolg kunnen wij niet “alle sukkelaars” die naar hier willen komen herbergen en daarbij wij kunnen onze maatschappij toch niet om zeep helpen, nog veel minder onze maatschappij laten ontmantelen door de moslims die maar een doel hebben ons te integreren in hum moslim wereld, die bol staat van tegenstrijdigheden op vele vlakken die een normale samenleving kent. Wij moeten deze “sukkelaars” diets maken, dat ze hun rush naar Europa moeten stoppen. Die realiteit is misschien wel hard en pijnlijk maar o zo onvermijdelijk. Wij hebben het recht en de plicht orde op zaken te houden en dit is niet omdat ik die immigranten haat, noch omdat ik mij beter acht maar wel omdat de redelijkheid dit voorschrijft punt uit!, dat is democratie, ik wil mij op een "democratische" manier verzetten door een gefundeerde mening te verkondigen over politieke standpunten, en dat doen die zogenaamde progressieven partijen niet wegens het door hen ingestelde cordon sanitaire en dat noem ik ondemocratisch. Zolang de andere partijen niet willen inzien dat hun gelijk wel eens fout zou kunnen zijn en zolang zij zoveel energie blijven stoppen in het aanvallen van het Vlaams Belang, zolang zal ik volhouden dat dit uiterst ondemocratisch is en zullen meer en meer mensen gaan en blijven stemmen op het Vlaams Belang, ondanks het feit dat velen, verschillende partij standpunten v/h Vlaams Belang, niet genegen zijn! en ook omdat ze intuïtief aanvoelen dat die andere partijen op het verkeerde spoor zitten op vele gebieden, waardoor er verkeerde beslissingen worden genomen. Het is duidelijk dat het Vlaams Belang niet past in het unitaire Belgicistisch denken, ook de PS, de feitelijke macht in België, zal wel niet lopen te juichen over het "België Barst" en de financiële consequenties voor Wallonië en evenmin over een uitgesproken mening over de allochtonen problematiek en de islam, dat andere partijen angstvallig vermijden. Maar wat is daar in godsnaam in een democratie verkeerd aan? De kiezer en hij alleen kan en moet daar in het stemhokje over oordelen en niet het gerecht!!. Ik laat me in geen geval beïnvloeden door het “grote gelijk” dat sommige politici verkondigen via hun politieke partijen? Ik vind dat de PS-SPa en nog een paar anderen aan een zeer gevaarlijk spel bezig zijn. En dat allemaal om hun eigen miserie te verstoppen. Ik zou hun willen zeggen, wakker worden jongens, of hebben jullie nog niet gemerkt dat de speeltijd voorbij is!!. Ik moet, niet voor het eerst, concluderen dat er tot nu toe enkel over het VB-programma en de 'oplossingen' gediscussieerd is geworden, zonder iemand van de partij Vlaams Belang erbij te betrekken, waarbij ze van alles en nog wat zitten te fantaseren over waar het Vlaams Belang nu eigenlijk voor staat, wat meestal leugens zijn, dat is natuurlijk gemakkelijk want er is geen tegenspraak mogelijk. Ik hou er eigenlijk niet van dat “linksen” zitten te zeggen wat de “rechtsen” eigenlijk van plan zijn, ik luister gespannen en probeer daarna te begrijpen wat mijn politieke tegenstander heeft willen zeggen en als hij/zij gelijk heeft ongeacht de politieke overtuiging dan heeft hij/zij gelijk punt uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie verder.
Laatst gewijzigd door Bob : 24 april 2006 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och Belgie heeft geen democratie. Maar het antwoord is nog eenvoudiger dan dat ge dacht: wegens zijn Belgie barst standpunt. Zelfs onze Philippe weet dat, en die is niet van de slimste.
Laatst gewijzigd door Bob : 24 april 2006 om 18:54. |
![]() |
![]() |