![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over prive zaken (alles wat te maken is met binnen huis) heb ik liever daarop niet te antwoorden, over andere zaken mag je gerust je vragen stellen ik zal zoveel mogelijk open zijn,.
#123 |
|
![]()
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die gasten pakken ze nooit vrees ik : een hele week hebben ze al gezocht en vermoedelijk zijn die jongens niet geficheerd en dus niet gevonden ! Dus nu de foto en film op de TV en website van de kranten... Wie weet zijn ze al lang niet bij familie of vrienden ondergebracht in het "thuisland" of buitenland (Nederland of Frankrijk)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() het CGKR en MRAX zouden overuren moeten kloppen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat je dat wel zelf moet zeggen.
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#130 |
Vreemdeling
|
![]() Lincoln, wat betekend dat arabisch geschrift?
|
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Ik getuig dat er geen god(aanschouwer ,aanbidder....) dan alleen allah, en ik getuig dat mo7ammed de profeet(his messenger) van allah is.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 19 april 2006 om 22:58. |
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() Dan heb ik nog een vraagje: is dit een politiek of een religieus forum?
|
![]() |
![]() |
#133 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Daarvoor moet je bij de moderators terecht zijn. Of bedoel je dat ik hier niet thuis hoor??
#135 |
Burger
|
![]() Hoe gaan Belgen reageren als de daders niet aangegeven / de politie niet getipt wordt en dus de daders niet gepakt kunnen worden?
|
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Dat is inderdaad zeer frustrerend.
#137 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoals ik al lang doe, islamieten mijden als de pest.
Laatst gewijzigd door slobodan : 20 april 2006 om 17:52. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Siencefiction is ook een soort dwaasheid ,het is niet dat sommigen SF een dwaasheid vinden dat dat ook zo is,. btw die onzin die jij noemt is voor velen een toevluchtsoord in deze harde tijden!!!