![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Is de Vlaamse leeuw door het Vals Behang(en aanverwanten) een aangebrand en controver | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 22,73% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
51 | 77,27% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stond met een (dubbele) leeuwenvlag op een sportwedstrijd en sloeg een babbel met enkele vriendelijke Marokkanen. Ze vroegen naar het verschil tussen de twee vlaggen en ik legde ze uit van de zwartgele strijdvlag en de officiële vlag met de rode klauwen. "Ah," zegde één van hen, "de Walen hebben [SIZE=4]een kip[/SIZE] in hun vlag!". ![]()
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementslid
|
![]() Ich denk jetzt mal einfach das da ein fieses Wortspiel hintersteckt, oder?
Tja, een kip, het was zeker niet de most brilliant keuze. Misschien daarom dat geen kat achter die vlag lopt. Laatst gewijzigd door restons courtois : 1 mei 2006 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |