![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() Mag ik even? Lang geleden dat ik hier nog op bezoek ben geweest, met al die toestanden in Antwerpen vond ik dit nu wel terug eens interessant.
Waarom verbaast het me weer niet, dat de meerderheid van dit forum weer bezet wordt door rechtse rakkers? Niets op tegen hoor tegen jullie, maar probeer toch eens de moeite te doen om uw paardebril af te zetten. Als je morgen opstaat, dan zal je wakker worden in een comfortabel huis en je zal heel je dag kunnen doorbrengen zonder angst om te moeten overleven. In plaats van altijd te zitten klagen en zagen en te denken aan al de vreemdelingen die hier zijn, probeer misschien tenminste eerst eens te genieten van het leven. Jullie genieten dus totaal niet, althans, kakken op alles wat slecht gaat in Vlaanderen, dat noem ik toch niet genieten. Ga eens naar buiten, zoek een hobby, leer uw buitenwereld kennen, want weet je, als je je eens zult openstellen voor andere dingen, zal er een heel gamma aan toffe, kleurrijke dingen voor je aan bod komen. Maar ja, ik zal nu weer de linkse rat zijn waarschijnlijk? Nogmaals, we leven in een enorm welvarend land. Stop eens met altijd negatief te doen en over alles te zagen. En trouwens, je ziet wat er gebeurd is met Hans Van Temsche, de arme jongen. Decennia lang in een gesloten Vlaams-nationalistisch milieu gezeten en je ziet waar hij het gebracht heeft. Wat volgt er na de vreemdelingen? De gehandicapten? De werklozen? Hoe nee?? Zijn brengen onze samenleving toch ook niets op? Begrijp je... jullie denken dat door bvb. ne hele hoop buiten te smijten het beter zal worden.. vergeet het, stel je gewoon wat meer open. |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hey MMM, ik ben hier ook sinds zeer lange tijd terug om ongeveer dezelfde redenen!
maar als ik dan al die rechtse rakkers hier weer van die zever hoor verkondigen, is mijn goesting al bijna over en moet ik haast naar de immodium grijpen. |
![]() |
![]() |
#123 |
Vreemdeling
|
![]() Wel wel wel, ik dacht dat ik een serieus boze tegenreacties ging krijgen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
![]() De eerste keer vergeet je nooit en zeker de eerste reactie niet (in waarschijnlijk jaren). Uw reactie als eerste reactie zal mijn geheugen morgen deugd doen! |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Het VB beweert dat Hans Van Temsche (ze zullen waarschijnlijk trots zijn op de oude schrijfwijze) een geïsoleerde gek is? Ai ai ai, VB toch, de gezinspartij bij uitstek, verraadt hun eigen familie ...
Ik persoonlijk hé, ik heb het daarnet al gezegd, ik heb medeleven met de slachtoffers, heel veel zelfs, maar ook medeleven voor die jongen. 18 zijn en verloren voor het leven en gehaat door velen. In een fractie van een seconde wat frustraties getoond... maar vanwaar kwamen die frustraties? Aha. Lees maar eens de eerste bladzijden van de humo (ik hoor het ze al zeggen: waaaaaa nu is het zeker een linkse rat, hij leest de humo). Zeer interessant. |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is een individu die deze barbaarse moord heeft begaan.
Elk individu is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Men kan niet 1 politieke partij mee schuldig maken aan de idealogie van 1 individu. Elke dag komen wij in contact met massa's informatie. Via de media (tv,krant,radio,...), via het internet, via vrienden en kennissen,..... uit al deze factoren gecombineerd met onze opvoeding, persoonlijkheid en levensomstandigheden ontwikkelen we ons zelfbeeld, principes en idealogie over wat juist is met de informatie die we op dat moment hebben. Het is heel onwaarschijnlijk en eigenlijk onmogelijk om het VB mede schuldig te maken aan de daad van een gestoord individu die op vele manieren beïnvloed kan geweest zijn en hierdoor gefrustreerd is geraakt en dit samen met zijn eigen mislukkingen in zijn leven agressief en ziekelijk moordend is geworden. Indien men het VB mede schuldig maakt aan deze moord moet men ook de andere partijen schuldig maken. want het is een feit dat machteloosheid frustratie worden en frustratie word uiteindelijk agressie. Het feit dat het VB altijd word aangevallen, beledigd,bedreigd, vernederd en genegeerd word zorgt ervoor dat een klein aantal individuen zich machteloos gaan voelen en het gevoel krijgen niet te worden aanhoord en uit dit onstaat frustratie en die heeft geleid tot deze moord partij en dus is ook de rest van de politieke partijen mee verantwoordelijk. maar zo denk ik er dus niet over, ik zie enkel een doorgedraaid ziekelijk individu die niet meer kon leven met zijn eigen mislukt en ellendig leven en hiervoor een zondebok zocht en vond in de allochtonen en deze ook barbaars heeft vermoord evenals een blank kindje. dat laatste is zelfs een bewijs dat het hem niet veel interesseerd wie er voor zou boeten maar iemand moest boeten voor zijn mislukkingen.en als er geen allochtonen bestonden waren het autochtonen geweest die hem niet aanstonden. voor ziekelijke individuen kan het minste een exuus zijn om die persoon te vermoorden. sommige vermoorden mensen om de domste zaken, voor een mp3 speler, omdat ze op een moto rijden, omdat het kinderen zijn (dunblane schotland), ga zo maar door. het ziekelijk brein van zo'n individu kan goed en kwaad niet meer onderscheiden laat staan dat ze handelen in naam van een politieke partij. in dit opzicht vraag ik me af op wie dutroux stemde? laat het VB dus buiten in deze laffe barbaarse moord en speel het politiek spelletje fair en laat zoals het hoort het volk beslissen in de verkiezingen. tot slot "oordeel niet als je zelf niet veroordeelt wilt worden" "wie zonder zonde is werpe de eerste steen" |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
met een "d" dus, in dit geval.
![]() |
#127 |
Vreemdeling
|
![]() Hmm.. één opmerking hierbij: als een Hans Van Temsche, met zijn achtergrond, dat kind ook doodschiet, trekt hij misschien de conclusie van: dat zijn ook de slechten, want zij hebben het graag dat er hier vreemdelingen zijn. Een potentieel gevaar dus!
De klasgenoten of tenminste één vriend van Van Temsche zei trouwens dat de jongen al langer met het idee zat om 'makakken' te vermoorden, maar hij dacht dat Hans dit toch niet ging doen. Toch wel dus.. |
![]() |
![]() |
#128 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
We wonen inderdaad in een tamelijk goed landje, en dat willen we ook graag zo houden, vandaar. En of jij en je fans nu een immodium nemen en/of nog een jointje roken, Kan niemand hier eigenlijk een barst schelen. Volstaat dit als boze tegenreactie? ![]()
![]() |
#129 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() bravo zeg amai.
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Straks gaat men nog zeggen dat de reden was, omdat wij weer eens niet geselecteerd zijn voor het songfestival. Moeten we dan meteen Bert den bleiter verantwoordelijk stellen? En hem tot aftreden dwingen?
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() Ik had niets beters verwacht, meneer doodshoofd.
Trouwens, geitenwollen sokken staan in aanbieding in de Carrefour en het zijn VlaamSCHE , en als je een Arische dikke teen hebt begint uit het sokje de Vlaamsche leeuw te spelen. Trouwens, één punt heb je wel, vroeger als ik kind was, wou ik inderdaad priester worden. Maar ik denk niet dat mijn woorden je opvielen wel je veralgemening, die direct dacht: ola , tis gene van de onze, laten we er maar eens lekker op kakken. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Want jij hebt duidelijk last van enige frustraties. Moeilijke jeugd gehad?
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() Hmm.. het was niet altijd gemakkelijk. Maar ik ben al geïnteresseerd in politiek vanaf mijn 14de. Toen ik of 15 of 16 was, was er één partij die mij facineerde en waarvoor ik wat voorkeur had, het Vlaams Blok namelijk.
Naarmate ik wat ouder werd, besloot ik om Ronduit N-VA'er te worden. Wat ik nu al 2 jaar of zo niet meer ben, uit de jongerenafdeling gegaan dus. Zonder slaande deuren trouwens, is met wederzijds respect gebeurd. Maar toen ik 15 was, had ik dus ook wel degelijk een paardebril op, denk ik. Ik had het moeilijk denk ik, om mij in te leven in andere mensen. Nu niet meer (opgelucht). En het doet deugd om wat meer open-minded te zijn. Wie weet worden we dan toch wijzer naarmate we ouder worden. Maar, ik heb voor iedereen respect, ook voor diegenen die totaal anders denken dan ik. |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat je hier vroeger ook al was klopt niet want je hebt hier nog maar 6 berichten gepost. Waarom daarover liegen?
![]() |
#135 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk misschien eerst eens even naar mijn inschrijving alvorens je mij verdenkt van liegen.. ik had mij dan waarsch. ingeschreven om het forum gewoon te lezen. Ik ben trouwens geen linkse racist, zoals ik al zei, ik heb respect voor IEDEREEN. Als je respect hebt voor iedereen, is het onmogelijk om racist te zijn.
Waarom die ommezwaai? Wel, in de eerste plaats praatte ik vroeger veel met mijn opa (zaliger) over politiek. Ik verdedigde tegenover hem het Blok. Wat hij trouwens totaal niet deed, begrijpelijk, want hij had de oorlog meegemaakt. Nuja, hij liet het goed genoeg voelen dat hij ertegen was. Toen hij opgebaard lag, fluisterde ik hem 2 dingen in zijn oor, het ene was dat ik nooit voor het Blok zou stemmen. Naarmate de jaren verstreken en ik meer mijn ogen begon open te doen in de wereld rondom mij, besefte ik dat ik een gematigd Vlaams-nationalist was. Daarom dus ook voor N-VA gekozen. Toen was ik nog voorvechter van het onafhankelijke Vlaanderen. Het doet eigenlijk wel raar om dit te horen, want nu besef ik dat mijn argumenten waren voor een onafhankelijk Vlaanderen : 1) ikke , ikke , en de rest kan stikken 2) Het onafhankelijk Vlaanderenland. Nu ben ik 25, terug wat ouder. 2 jaar geleden had ik als uitleg voor mijn vertrek tegenover een N-VA-mandataris het volgende: als ik morgen opsta, dan zal ik mijn gezicht wassen. Dit gebeurt door de volgende opeenvolgende handelingen: ik doe het kraantje open, ik steek er mijn washandje onder en ik was mijn gezicht. Op het eerste zicht niets raars mee natuurlijk. Ware het niet dat ik die kraan liet openstaan waaruit er water loopt. Water, waarvoor vele kinderen in Afrika bij wijze van spreken een moord zouden plegen. Met wat hou ik mij dan hier in godsnaam bezig door te zeggen dat Walen profiteren van Vlamingen en dat Vlaanderen onafhankelijk moet worden.. ahja, het is maar hoe je het bekijkt.
#136 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn reactie zal kort zijn, omdat het al redelijk laat is. Op één iets wil ik nog reageren, de rest van mijn reactie zal voor één van de volgende dagen zijn. Ik beschouw VB'ers en mensen die op het VB stemmen zeker niet als krapuul, ik heb er zelfs respect voor. Ik neem wel afstand van hun standpunten. Maar nogmaals, het is maar hoe je het bekijkt.
#138 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat dit te maken heeft met d elink tussen deze persoon en VB ontgaat me trousens (of is al excuus goed om over iets anders te beginnen?) Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |