![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja. De bak zit dan ook vol met Hansen.
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf al wel met verkeersagressie te maken gehad (gelukkig zat ik zelf in een auto toen), maar je kan niet snappen wat je dan nog naar je hoofd krijgt als de dader uitstapt. Als ik dan een kleurke had gehad dan was ik 'ne voile vremde'. Ik hoorde toen trouwens dat ik ne 'voile fascist' was. Ik zat daar dan met mijn lang haar en ford fiestake, he. En dat hoor je dan van iemand die nogal express tegen je auto heeft gereden... het maakt dat invullen van die blauwe formulieren er niet makkelijker op. De constatatie die ze in Nederland maken, nl. dat we allemaal rondlopen met een te kort lontje, dringt hier te lande nog niet door.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 mei 2006 om 00:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie in ieder geval enkel wat er in de artikelkes staat, en daar kan ik niet uit afleiden of de flikken denken "neenee, dit is 'gewoon' verkeersagressie" of "mja, er zijn wellicht wel racistische motieven maar laten we voorzichtig zijn met de pers". Maar jij weet blijkbaar meer. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 mei 2006 om 00:53. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Al ooit eens van het woord "scepsis" gehoord?
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen die geen voorkeursbehandeling krijgen, geen uitzondering op regelementen, .... dreigen steevast met voor het VB te zullen stemmen de volgende keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
on topic: deze en andere krantenknipseltjes verwijderen naar K&K of het vreemdelingensubforum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Ik vermeld het enkel. Ik ben er van overtuigd dat het racisme 'argument' nog een onnoemelijk aantal keren aangehaald zal worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof hier maw geen reet van, maar soit, ik vind het Vlaams Blok op zijn minst moreel verantwoordelijk, ofwel omdat die Turkse dames door de sfeer van racisme geneigd zijn zo'n verhaal op te dissen, ofwel omdat de chauffeur zeer duidelijk onder invloed stond van het VB.
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van wie zouden die 60 bedreigingen komen? Waarom heb ik daar nog met geen woord over horen reppen op de radio, maar wordt wel 'de kennis van...' in het lang en het breed opgevoerd (én volop becommentarieerd) omdat hij, vervuld van bakvissenliefdesverdriet, de aandacht probeert te trekken van zijn ex.lief?
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze krijgen hun dommigheid terug op hun eigen bord, maar denk je dat ze het door (willen) krijgen?
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het niet zo gevaarlijk was met wat de twee grote 'M's, de Machthebbers en de Media, vandaag bezig zijn, dan lachte ik me een breuk inplaats van te spotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of had jij een andere conclusie?
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "geen uitspraken doen op basis van onvoldoende kennis" is inderdaad iets dat jij als 'dommigheid' classificeert.
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar er is wél all�*ng zekerheid over de racistische motieven van de Belg die vier Turkse vrouwen de daver op het lijf joeg....
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
linkje?
![]() |