![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hollanders kennen geen remmen. Als hun decadent beleid vroeg of laat ontspoort, moet de rest van de wereld hun rotzooi maar opkuisen, en zich liefst nog in dezelfde waanzinnige draaikolk van bandeloosheid storten. Als er geen smeerlapperij wordt aangeboden, hebben we er ook geen last van. Punt uit.
![]() |
![]() |
#122 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ooit al een pak slaag gekregen van een cannabis roker bill? Heeft een cannabis gebruiker ooit al in uw schoenen of brievenbus komen kakken? Heeft u ooit al een joint gezien of zelf geroken? Ik heb last van de wirlerkoersen voor mijn deur, moeten die dan ook afgeschaft worden... U hebt maar 1 redenering, ik rook het niet, dus verbied het maar.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En laat me even toeliggen van het lachen... Nederland een draaikolk van bandeloosheid door het gedogen van cannabisgebruik... Serieus blijven eh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit weliswaar volgens dat britse onderzoek.
![]() |
![]() |
#126 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar al dat gekak op een gast met een jointje.... En dan mag je er zeker van zijn dat de meerderheid hier nog nooit een joint in handen heeft gehad... Als je weed wil roken, doe dat dan... als je niet wil, doe het niet... maar probeer mekaar toch niet elkaars wil op te dringen... straks word hier in belgie die domme cannabis zaak zo opgeblazen dat er nog wel een klacht gaat naar die dienst voor bestrijding van rasicme... ze discrimineren mij omdat ik weed rook.... LOOOOOOL Laatst gewijzigd door xylitar : 2 juni 2006 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Toeval wil echter dat ik ook last heb van wielerkoersen, maar nog meer van assholes die na de eerste 'klassiekers' zichzelf heel wat wanen omdat ze toevallig hetzelfde flikkerpakje gekocht hebben als diegene die bij de laatste koers de meeste rommel had ingepakt cq de boel afgesproken had.. ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Komaan, ik ben volledig akkoord dat er een ZEEER strenge wetgeving moet zijn die ALLE MINDERJARIGEN zo veel mogelijk moet beschermen. Maar gewoon verbieden is geen oplossing. Wie dat denkt, maakt zichzelf wat wijs. Als men kan leven met mensen die stomdronken op zaterdagavond van cafe naar huis kruipen, en mensen die geen blik meer hebben van al de medicijnen kan men ook leven met iemand die in zijn prive vertrekken een joint rookt... Wat heeft men gedaan met de sigaretten? VERBODEN ONDER DE 16... toegelaten daar boven... Maar met cannabis kan dat dus blijkbaar niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eerst wist ik niet over wat ik sprak, en nu gaan we de boel wat minimaliseren. Singaporegewijs iedereen met meer dan dagelijkse gebruikerhoeveelheid ophangen, brengt mijn inziens meer aarde aan de dijk dan wat zinloze softiemaatregelen.
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En wat zit u te zeveren over minimaliseren? hoeveel keer ruikt u weed op straat? Ik echt heel heel zelden... Komt er op tv soms het bericht, cannabis gebruiker door het lint en steekt vriendin dood? Nog niet gezien.... Maar u bevestigd u radicaal gedachten van "ik rook het niet (meer) (ik vond dat het slecht was), dus hang iedereen die het wel doet maar op.... goeie gedachten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Zijn jullie waarschijnlijk allemaal blij dat we niet in mexico wonen...
Mexico legalises possession of hard drugs Wat trouwens met de mensen hier die pleiten voor een Groot-Nederland? Of zullen we toch maar voor aparte wetten kiezen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik ben er zeker van dat er weer mensen gaan zeggen, jamaar, cannabis dan wel, en coke niet... t'is allemaal drugs he... daarom dat er vroeger het verschil werd aangeduid met hard en soft zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als je kinderen hebt, jongetje, draag je de gevolgen van de daden van je kinderen, of je dat nu graag hebt of niet, of je nu een goede opvoeding gaf of niet. Snappie of moet ik het tekenen? Misschien zul je weinig weed ruiken op een akker in bachten de kupe. In een stad/perron, treinen ruik ik het meer dan ik wens.
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We gaan toch geen rekening houden met een hanvol Hollandlovers zeker?
![]() |
#138 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() en jij hebt daar dus blijkbaar last van dat iemand een joint rookt... want je ruikt het en je klaagt dat het bijna met de dood moet worden verboden.... Wat een onverdraagzame mens ben jij... vallen ze je dan lastig... ga dan naar de politie... Er is een wetgeving die zegt "niet op openbare plaatsten".Maar wees geen radicaal kankeraar dat iedere mens die een joint durft roken tot een junk, rebel, onruststoker veroordeeld.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zufallig auf Deutsch, oder links Herdentier?
![]() |
#140 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |