Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2006, 19:51   #121
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Jij hebt gewoon nood aan een nieuwe stalker. Zijn er geen stalking bemiddelingsbureaus?
Geen idee... maar goed, wie weet wie je dan zoal op je dak krijgt he!
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 19:53   #122
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Geen idee... maar goed, wie weet wie je dan zoal op je dak krijgt he!
Tja, ik ben erg betrouwbaar en zou jou wel willen stalken, maar ik heb zo weinig tijd eh...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2006, 23:10   #123
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Tja, ik ben erg betrouwbaar en zou jou wel willen stalken, maar ik heb zo weinig tijd eh...
Ik wil je er zelfs voor betalen!

(maar dat vertellen we niet verder ).
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 00:05   #124
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Trouwens Jazeker heeft niet zoveel tijd meer met zijn nieuwe hobby...

Oud 26 november 2006, 01:34   #125
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Als je ziet wie er allemaal niet meer hier online is...

Raf, Paulus De Boskabouter, Vlaamse Leeuw, Hermand Desmedt, Vlaanderen72, Kotsmos, S., Aangebrande Phönix, Vliegende Hollander,...

Wat verandert een forum toch snel...
velen worden geband, en komen na een tijdje onder een andere naam terug...sommigen richtten zelfs hun eigen forum op ...
"*******" bvb.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 02:03   #126
MaXiMuS
Banneling

MaXiMuS's schermafbeelding

Standaard

maja, op den duur is de lol van zo een forum ook wel af...
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 02:57   #127
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 26 november 2006 om 02:57.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 12:05   #128
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

De boel is hier enorm aan het verzwakken. En dat komt mee door de immense berg regeltjes die de mods hier hebben ingevoerd. Zo graag post ik hier ook niet meer, ik heb bvb al gehad dat een artikel over binnenlandse politiek en geplaats in "binnenlandse politiek" gewoon verplaats werd naar ergens anders en dat ik er dan nog strafpunten voor kreeg ook.

Dat is niet meer prettig om te posten, en zo zijn er verschillende dingen. Je hebt hier geen schrijversvrijheid meer. Spijtig dat er te weinig linksdenkenden op http://www.politicsinfo.net/forum/index.php zitten, maar een handvol durft de strijd daar aan. Daar heb je nog wel de vrijheid die je verwacht op een politiek forum.

Het forum van politics.be zit in een neerwaartse spiraal, en er is geen enkele reden waarom men hier onder deze omstandigheden terug zou komen posten. Gewoon teveel bemoeienissen van de moderators!
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2006, 22:47   #129
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
De boel is hier enorm aan het verzwakken. En dat komt mee door de immense berg regeltjes die de mods hier hebben ingevoerd. Zo graag post ik hier ook niet meer, ik heb bvb al gehad dat een artikel over binnenlandse politiek en geplaats in "binnenlandse politiek" gewoon verplaats werd naar ergens anders en dat ik er dan nog strafpunten voor kreeg ook.
Op PI hebben ze ook regeltjes, alleen zijn er geen mods die ze toepassen, tenzij ne linkse ze overtreedt.

Citaat:
Dat is niet meer prettig om te posten, en zo zijn er verschillende dingen. Je hebt hier geen schrijversvrijheid meer. Spijtig dat er te weinig linksdenkenden op http://www.politicsinfo.net/forum/index.php zitten, maar een handvol durft de strijd daar aan. Daar heb je nog wel de vrijheid die je verwacht op een politiek forum.
Kostelijk! Dat je de partijdige moderatie van PI met haar arbitraire banpolitiek hier verdedigt, is veelzeggend. En dan nog stomverbaasd zijn dat er geen linksen van betekenis meer posten. Hoe hypocriet/blind kunt ge zijn?

Citaat:
Het forum van politics.be zit in een neerwaartse spiraal, en er is geen enkele reden waarom men hier onder deze omstandigheden terug zou komen posten. Gewoon teveel bemoeienissen van de moderators!
Maar ze modereren tenminste onpartijdig én ze bewaren een gepaste afstand. Mochten de mods op PI links zijn en ze modereren zoals de VB-moderators er nu modereren: je zou nogal staan janken...

Dit is gewoon met grote voorsprong het beste discussieforum op het net. Spijtig dat ik niet zoveel tijd meer heb om mee te komen discussiëren. Nu goed, hier zitten voldoende intelligente mensen om mijn aanwezigheid overbodig te maken. Dat kan van PI niet gezegd worden.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 09:18   #130
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
...
Dit is gewoon met grote voorsprong het beste discussieforum op het net. Spijtig dat ik niet zoveel tijd meer heb om mee te komen discussiëren. Nu goed, hier zitten voldoende intelligente mensen om mijn aanwezigheid overbodig te maken. Dat kan van PI niet gezegd worden.
wat een eer zeg dat u ons af en toe toch nog met aan geniaalheid grenzende intelligentie komt verblijden !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 09:51   #131
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Truder, het feit dat er zo weinig linksen zit op politicsinfo, waarom is dat denk je? enkel en alleen de schuld van de linksen?

sorry, ik dacht efkes weer te keren, maar na dat topic over de varkens, ga ik nog wat wegblijven hoor. Als ontmenselijken als de standaard wordt genomen, dan kan er niet deftig gediscussieerd worden.

en qua bemoeienissen van de mods hier heb ik geen last, het is trouwens opvallend dat sommigen dit forum als extreem-rechts beschouwen en anderen het als extreem-links. Bizar hoor, mss omdat alle meningen aan bod komen, behalve gortige uiteraard.
Oud 28 november 2006, 12:04   #132
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat een eer zeg dat u ons af en toe toch nog met aan geniaalheid grenzende intelligentie komt verblijden !
Je hoeft je niet aangesproken te voelen.

Ik zie overigens dat op PI de Antwerpse CD&V'er Ergün Top het epitheton 'moslimrat' krijgt toebedeeld. Het forumreglement zegt nochtans duidelijk:
E. Forumgebruikers die op regelmatige basis en op irrelevante plaatsen, mensen of bevolkingsgroepen van hun mensheid ontdoen, hetzij door ze dood of ziek te wensen, hetzij door ze te degraderen tot een lagere (dier-)soort, zullen een waarschuwing ontvangen.

Hoog tijd dat Kristofke de bezem haalt door het incompetente moderatorteam. Jammer dat hij daarvoor het lef niet heeft. Hij mag dan ook de twijfelachtige eer op zich nemen de man te zijn die het instituut Politicsinfo.net naar de mallebiezen heeft geholpen.

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 28 november 2006 om 12:05.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 12:15   #133
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik vind het hier best nog meevallen in de verhouding links-rechts en hun respectievelijke 'vrijheid van meningsuiting'. Je moet eens naar de poco-dictatuur van kifkif kijken, dat is nog eens wat anders.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 12:29   #134
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
E. Forumgebruikers die op regelmatige basis en op irrelevante plaatsen, mensen of bevolkingsgroepen van hun mensheid ontdoen, hetzij door ze dood of ziek te wensen, hetzij door ze te degraderen tot een lagere (dier-)soort, zullen een waarschuwing ontvangen.
Groot gelijk.
De hetze tegen, demonisering en stigmatisering van het Vlaams Belang door poco links moet maar eens ophouden.
Walgelijk, idd.

Laatst gewijzigd door stab : 28 november 2006 om 12:30.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 22:26   #135
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Tja een blinde ziet zelfs dat het PI forum een VB forum is bij uitstek, linksdekenden worden er gewoon letterlijk weggepest en ook mensen die ook maar een beetje durven een andere mening hebben.
Het feit dat dit forum de prijs verdient voor de negativiteit is ook een reden waarom ik het daar nu al bijna 2 jaar geleden afgebold ben.

En we kunnen ook niet zeggen dat de moderatie daar in handen is van mensen die zich politiek onafhankelijk houden hé want hier juist één zeer sterk punt is!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 22:51   #136
MaXiMuS
Banneling

MaXiMuS's schermafbeelding

Standaard

ah, dit is politicsinfo niet?? en ik de gansen tijd maar denken dat dat over deze website ging
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 23:41   #137
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Groot gelijk.
De hetze tegen, demonisering en stigmatisering van het Vlaams Belang door poco links moet maar eens ophouden.
Walgelijk, idd.
Ik snap eigenlijk niet wat uw opmerking met deze discussie te maken heeft.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 23:50   #138
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Ik snap eigenlijk niet wat uw opmerking met deze discussie te maken heeft.
Hij dacht dat Ergun Töp bij het VB zit.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2006, 23:52   #139
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hoort dit niet thuis in de date-draad?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 11:13   #140
Anna List
Banneling

Standaard

Veerle23 is er ondertussen misschien al 25

en natuurlijk Kaffertje ... zit waarschijnlijk op zijn naaldhakken/laarzen fetish forum
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be