![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik ben erg betrouwbaar en zou jou wel willen stalken, maar ik heb zo weinig tijd eh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (maar dat vertellen we niet verder ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens Jazeker heeft niet zoveel tijd meer met zijn nieuwe hobby... ![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"*******" bvb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() maja, op den duur is de lol van zo een forum ook wel af...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 26 november 2006 om 02:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() De boel is hier enorm aan het verzwakken. En dat komt mee door de immense berg regeltjes die de mods hier hebben ingevoerd. Zo graag post ik hier ook niet meer, ik heb bvb al gehad dat een artikel over binnenlandse politiek en geplaats in "binnenlandse politiek" gewoon verplaats werd naar ergens anders en dat ik er dan nog strafpunten voor kreeg ook.
![]() Dat is niet meer prettig om te posten, en zo zijn er verschillende dingen. Je hebt hier geen schrijversvrijheid meer. Spijtig dat er te weinig linksdenkenden op http://www.politicsinfo.net/forum/index.php zitten, maar een handvol durft de strijd daar aan. Daar heb je nog wel de vrijheid die je verwacht op een politiek forum. Het forum van politics.be zit in een neerwaartse spiraal, en er is geen enkele reden waarom men hier onder deze omstandigheden terug zou komen posten. Gewoon teveel bemoeienissen van de moderators! |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dit is gewoon met grote voorsprong het beste discussieforum op het net. Spijtig dat ik niet zoveel tijd meer heb om mee te komen discussiëren. Nu goed, hier zitten voldoende intelligente mensen om mijn aanwezigheid overbodig te maken. Dat kan van PI niet gezegd worden. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sorry, ik dacht efkes weer te keren, maar na dat topic over de varkens, ga ik nog wat wegblijven hoor. Als ontmenselijken als de standaard wordt genomen, dan kan er niet deftig gediscussieerd worden. en qua bemoeienissen van de mods hier heb ik geen last, het is trouwens opvallend dat sommigen dit forum als extreem-rechts beschouwen en anderen het als extreem-links. Bizar hoor, mss omdat alle meningen aan bod komen, behalve gortige uiteraard.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie overigens dat op PI de Antwerpse CD&V'er Ergün Top het epitheton 'moslimrat' krijgt toebedeeld. Het forumreglement zegt nochtans duidelijk: E. Forumgebruikers die op regelmatige basis en op irrelevante plaatsen, mensen of bevolkingsgroepen van hun mensheid ontdoen, hetzij door ze dood of ziek te wensen, hetzij door ze te degraderen tot een lagere (dier-)soort, zullen een waarschuwing ontvangen. Hoog tijd dat Kristofke de bezem haalt door het incompetente moderatorteam. Jammer dat hij daarvoor het lef niet heeft. Hij mag dan ook de twijfelachtige eer op zich nemen de man te zijn die het instituut Politicsinfo.net naar de mallebiezen heeft geholpen. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 28 november 2006 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
De hetze tegen, demonisering en stigmatisering van het Vlaams Belang door poco links moet maar eens ophouden. Walgelijk, idd.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 28 november 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het feit dat dit forum de prijs verdient voor de negativiteit is ook een reden waarom ik het daar nu al bijna 2 jaar geleden afgebold ben. En we kunnen ook niet zeggen dat de moderatie daar in handen is van mensen die zich politiek onafhankelijk houden hé want hier juist één zeer sterk punt is!
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() ah, dit is politicsinfo niet?? en ik de gansen tijd maar denken dat dat over deze website ging
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Veerle23 is er ondertussen misschien al 25
![]() en natuurlijk Kaffertje ... zit waarschijnlijk op zijn naaldhakken/laarzen fetish forum ![]() |
![]() |
![]() |