![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Het feit dat een gebied bewoond wordt door bedoeïenen is nog geen reden voor anderen om het te koloniseren.
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als pakweg de Verenigde Staten of Australië, respectievelijk onafhankelijk geworden in 1776 en 1901 en op ongeveer dezelfde manier veroverd. De V.S. zijn dus 230 jaar onafhankelijk, Australie 105 jaar en Israel 58 jaar. Ik zie niet in waarom enkel over Israel dat gezeur oneindelijk blijft doorgaan. Dat land is er om te blijven. Tot spijt van wie het benijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking : het probleem van de 20 miljoen Europese vluchtelingen van de tweede wereldoorlog is op 5 jaar tijd helemaal opgelost. Van de solidaire Arabische 'broeders' gesproken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En wat de Europese vluchtelingen na WOII betreft: het feit dat die relatief goed zijn opgenomen, wil niet zeggen dat het een kwalijke gebeurtenis was, die beter vermeden had kunnen worden.
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill Laatst gewijzigd door Twanne : 21 juni 2006 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel is voor al die oplossingen te vinden. De Palestijnen willen er niets van weten, en de huidige regering van Palestina wil niet eens weten van het bestaan van Israel. Duidelijk waar het probleem zit. Tuurlijk niet. Ik wilde alleen vergelijken. Europa : 20 miljoen vluchtelingen, op een aantal jaar opgelost. Palestijnen in Arabia : 700.000 vluchtelingen, en na 60 jaar gegroeid tot een bevolking van 3.5 miljoen, nog steeds onder dezelfde omstandigheden in dezelfde vluchtelingenkampen. Omdat de Arabieren ze gewoon ooit hebben geholpen. Als d�*t geen slechte wil is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We moeten kijken naar de toekomst van beide staten, en ervoor zorgen dat er sprake is van een duurzame vrede, zonder steeds alle pijnlijke koeien uit de sloot te halen.
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik heb een klein beetje meer gevolgd dan enkele cursussen geschiedenis. Na mijn licentiaatsstudies behaalde ik ook een MA en een PhD in geschiedenis, alsook diverse internationale studiebeurzen. Mijn academische carriëre als docent en researcher heb ik reeds geruime tijd geleden vaarwel gezegd om mij uit te leven in een ander beroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De islam heeft zich enkel vanuit Arabië naar Mauretanië en naar indonesië en alles wat ertussen ligt kunnen verspreiden door geweld en brutale bezettingsdwang. In vele gebieden waren de bewoners het slachtoffer van de horden. Christenen en Joden kregen nog een min of meer wettelijk maar apartheidssysteem opgelegd (gelijkheid WTF) maar de Vuuraanbidders in Persië en andere godsdiensten konden op minder sympathie rekenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als ik mag vragen: welk beroep?
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill Laatst gewijzigd door Twanne : 21 juni 2006 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe verklaart u de plotse verdwijning van de bloeiende christelijke gemeenschappen in Noord-afrika plots nadat de horden van de opvolgers van Mohammed verschenen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 200 jaar tijd is niet zo héél plots.