![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erg he... als anarchist moeten toegeven dat vrije meningsuiting niet zomaar kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisme vergelijken met kanker is een woordzwendel van eerste orde. Racisme is hoogstens een al dan niet verwerpelijke mening, vrij te aanhoren, of vrij te negeren, of zelfs te bestrijden met argumenten. Kanker is een dodelijke ziekte, die je niet kan negeren, en die tot op heden ook niet echt te bestrijden is. Als dat geen wereld van verschil is!
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom doe ik ook een oproep aan styllo_ben om ons te verblijden met zijn baanbrekende visie op het ontstaan van kanker bij de mens. En laat het aub niet bedroevend gemakzuchtig simplistisch zijn, c.q. "het is negatief", "het zit in de mens" en "het is eerst sluimerend aanwezig en als het tot uiting komt, is het te laat".
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij roept zijn paternalistische visie, vanwaaruit hij zijn medemens onbekwaam acht om voor zichzelf een racistische website weg te klikken, associaties op aan een mummelende pastoor met opgeheven wijsvingertje.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben sommige de principes in de UVRM genegen, maar acht het geen bindende wettekst, zeker niet daar landen UVRM ondertekenen, terwijl ze er in de praktijk ook zwierig hun kloten aan vegen.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien is hij wel bang om ooit zelf, na het "toevallig" uitkomen op zo'n site, aangestoken te worden door de racistische microbe? Het vat kan immers maar gevuld worden tot het vol is...
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Foute vergelijking, [SIZE=3]foei!
![]()
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat me niet zó snel opjutten.
![]()
![]() |
![]() |
#133 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw wie betaalt die boete ? toch dien advocaat mag ik hopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik jou morgen voor rot wil schelden aan de hand van onwaarheden en laat dat vervolgens in een krantje zetten opdat het je ernstig zou schaden dan doe ik maar... dus niet echt censuur hé... want censuur wilt zeggen dat je dat zelfs niet kunt beginnen vervolgens staat het jou vrij een klacht wegens laster in te dienen en is het aan mij te bewijzen dat al die zever die ik over jou verteld heb correct was... slaag ik er niet in zal ik flink moeten afdokken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het UVRM ... is dat nu de heilige koe ? wanneer wordt dat ge-updated ? of blijft dit document de onwijzigbare, onfeilbare heilige koe voor de volgende pakweg 500 jaar ? (om nog maar te zwijgen over de democratische legitimiteit ervan) ik blijf erbij : laat al die haatsites rustig doen ... en bestrijdt ze met woorden ... toch niet zo moeilijk met al de flauwekul die daarop prijkt ?! ... zo blijf je tenminste ook op de hoogte wat er in bepaalde subculturen leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo'n "experimenten" hebben in de loop van de geschiedenis al herhaaldelijk bewezen tot wat ze kunnen leiden en zijn dus ontoelaatbaar. En bovendien echt niet nodig om te weten wat er in bepaalde subculturen leeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() wel Edina, ik moet je tegenspreken, mensen zonder oogkleppen vinden het wel belangrijk om te weten wat er in vanalle subculturen leeft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu totalitaire regimes hebben in de loop van de geschiedenis ook al herhaaldelijk bewezen tot wat ze kunnen leiden, en zijn dus eveneens ontoelaatbaar. Alsof dat er in regimes die bepaalde meningen verbieden, gaan haat wordt gepredikt.
|
![]() |
![]() |