![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() [quote=PelgrimForever;1786375]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() de bevolking die gedwongen word om samen te leven met hordes vreemde indringers zijn de oorspronkelijke Europese arbeidersklasse.In diens buurten, in de sociale woningen die voor hen gebouwd zijn, met de centen van hun ouders en grootouders, komen al die zogezegde "kansarmen" die hier veel meer kansen hebben als in hun eigen land, zich samenklitten, om zich ongebreideld voort te plantten, en onze sociale zekerheid te overlasten.Over de kosten dat hun onderhoud in het gevang meebrengt spreek ik niet eens...NIEMAND "dwingt" die mensen om hier te blijven.Het tegendeel gaat echter spoedig komen, geloof ik, gezien hoe het er aan toe gaat.Alle goede wil ten spijt, is het multikul-avontuur mislukt, en het einde nabij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() [quote=PelgrimForever;1786380]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In werkelijkheid geloven de aanhangers in hun eigen overtuiging of wat leiders hun inpompen of opdringen. Zodra ze dat beseffen is het gedaan met die godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bedoeld die leeggezogen en verdrukte ex-kolonies van het westen ? Als enige uitzondering Rusland dan, maar bij mijn weten is Rusland dan ook niet echt een land maar een allegaartje staten die nog steeds in een vooroorlogs staatsbestel bijeen worden gehouden. En ja, dan wil je nog even helemaal belachelijk doen door een paar westerse steden te vernoemen waar migranten en vluchtelingen uit die gebieden per definitie in de kansarmoede belanden. Weinig besef waar kansarmoede allemaal toe leidt zeker ? Het enige intelligente dat je hebt neergeschreven is een dt fout verbeteren, iets waar ik allerminst aandacht aan besteed op dit forum, het is immers de boodschap die primeert, niet ? Dus weeral een van je posts waar je veralgemeent en ALLE islamieten als geweldadig afschrijft. Puur rascistisch trekje, als kan je inderdaad wel even de miereneuker spelen en komen mekkeren dat "ras" niet zo'n correcte term is ... Maar jij zal het selectief ontgaan dat rijke islamieten zich niet wagen aan terrorisme, en dat pakweg verarmde kristenen zich evenzeer tot geweld keren. Het zal je ook wel selectief ontgaan dat je niet alleen tiranieke politieke systemen hebt in islamitische landen, maar dat pakweg een Bush zo'n late bekering is. Het is bekend dat "late bekeringen" fanatieker zijn dan gewoon, en in dit geval hebben we voldoende berichten op cnn tot wat zijn fanatisme leidt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dt fout zou kunnen leiden. Leg eens uit ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het christendom heeft geen conflikt gehad met eerder welke andere godsdienst, ze hebben ze simpelweg uitgemoord, of verdrukt en bekeerd ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=carlgustaaf;1792642]
Citaat:
je zult me dan ook met het grootste plezier en gemak de nuance in je eigen post kunnen aanduiden: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=53 Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rascisme in z'n puurste soort. "in de sociale woningen die voor hen gebouwd zijn" inderdaad, er wonen geen vlamingen en walen in sociale woningen ![]() zogezegde "kansarmen" in jouw ogen is het nog erger: paria's die verwijderd moeten worden. Het regeringsstandpunt van Duitsland was in '39 net hetzelfde: joden moeten uit het land verwijderd worden, hoe maakt niet uit. In Zweden heeft men alle joden laten vluchten, en hebben de lokale duitse leiders heel pragmatisch beslist dat hun taak ook met succes volbracht was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het einde van de wereld is nabij ![]() zo'n zotten kennen we al eeuwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=carlgustaaf;1792674]
Citaat:
![]() En, ik vergelijk enkel jouw met apen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Pelgrim
Vindt u het dan niet vreemd dat overal waar de islam heerst, er gewapende conflicten zijn met de niet-islamitische buurlanden? U zegt dat armoede de oorzaak daarvan is maar dat zijn uw woorden. Zij zeggen het nochtans helemaal anders hoor. Zij hebben het over heilige grond en zo. Over veroverd gebied dat nooit meer mag prijsgegeven worden en over de islamitisering van de gehele wereld. Het probleem is dat als men dat probeert aan te kaarten bij mensen zoals u, met daarbij honderden jaren geschiedenis plus de huidige actualiteit als illustrerend voorbeeld; Jij nog steeds zal zeggen dat niet alle islamieten zo zijn. Als men dat aantoont met verzen uit hun heilige schriften, dat dit inderdaad wel zo is; dan is men volgens u islamofoob. Wanneer men wijst op het onderliggende gevaar dat de islam weldegelijk ook van plan is om Vlaams grondgebied te claimen, dan maakt u ze belachelijk. Nochtans pelgrim zijn al de beweringen stevig gefundeerd zowel in de geschiedenis, als in de actualiteit, als in de leer van de islam zelf. Argumenten moet je niet tellen. Argumenten moet je wegen. Twintig jaar geleden waren er ook een paar die jou gedachtengoed aangaande de islam verdedigden in ex-Joegoslavië. Vandaag durft niemand dat nog doen aldaar. Ze weten, net zoals op vele plaatsen ter wereld, tot wat de islam in staat is. Durf dat ook eens zien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 juli 2006 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wonen inderdaad nog wat Belgen in de sociale woningen.Het grootste deel is echter bezet door mensen van vreemde (niet-europese) afkomst.En inderdaad, die sociale woningen zijn in de eerste plaats gebouwd voor de ekonomisch minder sterke Belgen, en niet voor een miljoen inwijkelingen uit voornamelijk noord-afrika en het midden-oosten.Wat er nu "racistisch" aan is om dit af te keuren zie ik niet goed.Maar gij zult dat weer gaan uitleggen zeker, alles bekijkend door uw fanatieke anti-eigen volk uilenbril... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() [quote=PelgrimForever;1792893]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() moest dit de waarheid zijn , was er vandaag geen enkele moslim nog in leven.Na al die jaren kolonisatie, dat de blanke christenen in die landen de baas waren...Ziet ge dat nu zelf niet in, dat ge totaal fout zit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de goedgelovige zielen zullen verdrinken in het multikultureel moeras ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoek daar eens één witte merel tussen duizend raven ![]() A van Antwerpen Allochtoon Armzalig Armtierig Ambetant Analfabeet
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |