Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2006, 07:26   #121
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Jazeker, maar die zal wel betaald worden door het OCMW. Die kansarmen nietwaar?
boetes worden nooit door het ocmw betaald. Lees wat minder sprookjesboeken en informeer u degelijk.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 07:52   #122
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
boetes worden nooit door het ocmw betaald. Lees wat minder sprookjesboeken en informeer u degelijk.
U zal beter U laten voorlichten, de dame die met de burka is veroordeelt heeft haar boete laten betalen door het OCMW.
droom maar verder in uw goot.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 17:12   #123
humble
Burgemeester

Standaard

ik heb maar één bedenking bij die bedelaar met vliegen onder de bedelaars. kleine geesten hebben kleine gedachten.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 17:34   #124
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan (mag) niet hier niets over zeggen, maar ik hoor al dat gij van het OCMW geen fluit verstand hebt.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 17:49   #125
noledge
Burger

Standaard

Agressieve treinreiziger opgepakt in Linden

In het Vlaams-Brabantse Linden is maandagavond een man opgepakt die een vrouw had bedreigd en geëist had dat ze hem naar Luik zou brengen. De man was eerder in Leuven van de trein gezet wegens agressief gedrag, maar was daar aan de spoorwegpolitie ontkomen. Hij moet binnenkort voor de correctionele rechterbank verschijnen.

Gebroken neus
De man, de 24-jarige Murat Y. uit Jette, zat op de trein van Oostende naar Luik en maakte het daar zo bont dat de spoorwegpolitie hem in Leuven van de trein haalde. In het station ging hij de spoorwegagenten te lijf en ging op de loop. Een van de agenten hield aan het incident een gebroken neus over.

Murat Y. was op de vlucht en kwam in Linden terecht. Daar bedreigde hij een vrouw en eiste dat ze hem met de wagen naar Luik zou brengen. De vrouw kon ontkomen en verwittigde de politie. Die pakte de man op in de Gemeentestraat in Linden. Ook tijdens zijn arrestatie en zijn overbrenging bleef Murat agressief en beschadigde de politiecombi. Zelfs in de cel kalmeerde de man nauwelijks.

Dinsdagnamiddag werd de man voor de dienstdoende parketmagistraat geleid. Die besliste dat Murat Y. zich binnenkort voor de correctionele rechtbank mag verantwoorden in een snelrechtprocedure. Hij wordt beschuldigd van weerspannigheid en slagen en verwondingen.

bron http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=homeArt20

---

Zou hij een kaartje hebben gehad? Tegenwoordig moet een agent wel veel geduld hebben met zo'n "treinreiziger"..

ps "aan de spoorwegpolitie ontkomen"

De agenten trokken hun wapen en riepen halt of ik schiet, maar dachten 2 keer na en lieten hem wijselijk lopen?
noledge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 18:11   #126
Pontus
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noledge Bekijk bericht
De agenten trokken hun wapen en riepen halt of ik schiet, maar dachten 2 keer na en lieten hem wijselijk lopen?
Hadden ze hem neergeschoten was het land weer te klein geweest omdat de spoorwegpolitie allemaal racisten zijn. Als een allochtoon een kalashnikov leeg schiet op de politie is dat uiteraard 'per ongeluk'.

Ik denk zelfs dat de spoorwegpolitie niet gewapend is.

Laatst gewijzigd door Pontus : 4 juli 2006 om 18:12.
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 18:42   #127
noledge
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Ik denk zelfs dat de spoorwegpolitie niet gewapend is.
Ahja, dat kan.

Gelukkig is die vrouw kunnen ontkomen en heeft zij hem getipt, anders was hij spoorloos.
noledge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 19:24   #128
Vision
Lokaal Raadslid

Standaard

Dit vat het geheel knap samen
Bijgevoegde afbeelding(e)

Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 20:07   #129
strijder
Burgemeester

strijder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wat gaat ge dan met mij doen ( autochtoon die noodgedwongen ook al eens vertikt om te betalen op de bus ) ? 8)
in den bak is nog plaats voor idioten.8)
Oud 4 juli 2006, 20:11   #130
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
dat vertik ik ik wil dat zien dat ze mij daartoe willen gaan dwingen echt nu moet ik ff gaan liggen hoor - lang geleden dat ik nog zo gelachen heb .

ik zou wel bereid zijn om fultime bussen en trams te gaan kuisen maar dan wel tegen minimaal 1200 euro netto he
zoals ik al zegde den bak in met paljassen ge zult daar wel leren wat mag en niet mag En laten werken voor u eten niet werken geen eten en dan kunt ge B.V. bussen kuisen in ruil voor u eten

Laatst gewijzigd door strijder : 4 juli 2006 om 20:13.
strijder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 20:19   #131
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
al eens bij stil gestaan dat indien men de straffen voor het rijden zonder vervoersbewijs gaat verhogen de drang bij de wanbetaler groter gaat worden om de controleur een klop op zijn kop te geven om eronder uit te muizen trouwens ?

soit er is een heel oud spreekwoord en dat zegt

wie wind zaait zal storm oogsten

jullie verdienen niet meer dan een onveilige maatschappij met jullie rechts gezwam

geef mij dan maar stief gratis en zijn gratis bussen in hasselt - een systeem dat zorgt dat niemand van het openbaar vervoer wordt uitgesloten en dus de veiligheid in ieders belang verhoogd.

hoe financieren we dat ? simpel - gewoon de wegentaks en de takst op benzine verhogen. laat de vervuiler en de decadenterik die zich te goed voelt om met het openbaar vervoer te reizen maar afdokken. Zijn centen worden dan geinvesteerd in veiligheid.
Die vervuilers zijn dan ook de bussen en de trams of dacht ge dat die op waterstof rijden
slimmerik
Oud 4 juli 2006, 20:23   #132
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe financieren we dat ? simpel - gewoon de wegentaks en de takst op benzine verhogen. laat de vervuiler en de decadenterik die zich te goed voelt om met het openbaar vervoer te reizen maar afdokken. Zijn centen worden dan geinvesteerd in veiligheid.
Ik geraak niet op mijn werk met de bus,tram,trein, ik ben dus verplicht meer te betalen om een ander gratis te laten rijden, in wat voor ne wereld leven wij.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 21:28   #133
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
auto rijden is blijkbaar toch nog niet duur genoeg als ik zie hoeveel auto er gereden wordt, als ik zie naar de resultaten van de metingen van de lucht enz. Er zullen mss wel minder mensen met de auto gaan rijden dat is waar. begin jaren negentig had ik ook nog een auto, nu kan ik me dat niet meer permiteren. maar erg vind ik dat niet, ik voel me niet te goed voor het openbaar vervoer en fiets ook graag ( liefst in niet te veel uitlaatgassen ).

bovendien is het idd heel belangrijk dat er wat rijkere mensen blijven die wel met de auto kunnen blijven rijden zodat we die ook kunnen blijven uitmelken om oa het gratis openbaar vervoer te bekostigen. daarom ben ik ook tegen een totaal communisme. (basisbehoeften moeten gratis zijn al de rest daar moet men voor werken )

is gewoon een evenwichtsoefening dus inzake financiering van basisbehoeften voor iedereen ( openbaar vervoer ) enerzijds en het heffen van taksen anderzijds op luxeproducten van enkelen ( een eigen auto ).
als het nu lees ben u gewoon gefustreed om dat u u auto heeft moeten weg doen en de andere automobilsten het leven wilt auur maken om dat u geen auto meer heeft als ik al u topics lees bent u en flink gefustreede links persoon
Oud 4 juli 2006, 21:35   #134
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
nope oude pc s smijten ze gratis naar je kop omdat ze bij bedrijven moeten betalen om ervan af te geraken ( wat natuurlijk een goede zaak is )

nu heb ik nog een abbo maar kan dat eigenlijk niet betalen ( maar geen internet staat gelijk aan zwijgen tegenwoordig )

ik overweeg dan ook om draadloos te gaan ( wat helaas wel geld kost ) en internetpiraat te worden.

wees gerust dus op de een of andere manier zal ik hier en elders op het net jullie wel met mijn waarheid om de oren blijven slaan
u waarheid kan best eens eengrote leugen zijn??????
Oud 4 juli 2006, 21:58   #135
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
nu antwoord jij niet op mijn vraag maar herhaalt gewoon de door mij reeds tot op het bot ontkrachtte utopie.

en idd je weet nu wat ik bedoel met een van de norm afwijkend profiel. maar dat zegt evenwel niets over mijn kwaliteiten als cafebaas. als cafebaas is het trouwens de gouden regel om in alle talen over politiek te zwijgen. ( terwijl je aan het werk bent toch )
Indien u echt cafee baas bent zoals u beweerdmoest men in u kroeg komen drinken en zonder betalen doorgaan en in dien u en klacht indient bij de politie moest men u gewoon negeren en als u klacht tegen de kanten moest men gewoon op u kop slagen want u vraagt er om zoals u in één van u topics neer pent oog om oog tand om tand. 8)
Oud 5 juli 2006, 06:38   #136
Pontus
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Ik geraak niet op mijn werk met de bus,tram,trein, ik ben dus verplicht meer te betalen om een ander gratis te laten rijden, in wat voor ne wereld leven wij.
Ik heb als student altijd het openbaar vervoer gebruikt, en als ik voor het werk de mogelijkheid had deed ik dat ook. Nu gaat dat niet meer, moet ik alweer gestraft worden omdat ik wil werken?

Wij leven in een wereld waar parasieten beschermd worden op de kap van de hardwerkende Vlaming.

Laatst gewijzigd door Pontus : 5 juli 2006 om 06:39.
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 08:01   #137
Bijter
Lokaal Raadslid

Bijter's schermafbeelding

Standaard

Eum strijder, 'k weet 't niet zeker maar 't is precies of je je persoonlijk aangevallen voelt....Misschien maar een apart topic starten zoiets van "In de ring" - "clash van 2 giganten". Maak daar wat ruzie.

P.S.: Niet persoonlijk opvatten
Bijter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2006, 08:39   #138
strijder
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bijter Bekijk bericht
Eum strijder, 'k weet 't niet zeker maar 't is precies of je je persoonlijk aangevallen voelt....Misschien maar een apart topic starten zoiets van "In de ring" - "clash van 2 giganten". Maak daar wat ruzie.

P.S.: Niet persoonlijk opvatten
Ik voel mij niet persoonlijk aangevallen ik kan alleen niet verdragen dat sommige personen de feiten minmaliseren en de schuld nog trachten afte schuifen op het slachtofer of op de maatschappij en dan nog volharden in hun boosheid8)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be