Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2006, 14:44   #121
humble
Burgemeester

Standaard

Fantastisch die concerten.
Homo’s die zich outen voor hun Moslim broeders.
Berbers die hun Arabische Marokaanse broeders omarmen.
Zwarte Afrikaners en zwarte Marokanen op de schoot met licht getinte Marokaanse broeders.
De Sjeieten en Soenieten die zonder geweld de waarde van de taqiyyah ( geoorloofde leugen) schatten.
Islamitische meisjes die ongedwongen hun haren in de muziek laten uitdeinen en met flirten ogen naar met Vlaamse jongens kijken.
Onverdorven Vlaamse meisjes die zich nuchter en ongedrogeerd overleveren aan de verleidingen van al die Lauwerensen van Arabië .
Wulpse meisjes benen die ons laten hunkeren naar de 72 maagden en opzwepen tot de eindeloze lustverwekkend toekomstig eeuwigdurende orgie van het martelaarschap.
Lesbiennes die vertier zoeken bij onbezoedelde Oost-Europese en Aziatische importbruiden.
Nymfomane negenjarige meisjes die jacht maken op oudere hulpeloze mannen en hunkeren naar een kortstondig huwelijk (enkele uren) in het buitenland om hun lusten op die mannelijke slachtoffers bot te vieren.
Politie die verbroederd met agressors en criminelen en die een beschermend cordon leggen tegen die rechtse stemmers die het aandurfden voor deze sukkelaars en slachtoffers van onze uitbuitende slaven maatschappij straffen te eisen en hen terug te sturen naar hun land, die aan de onschuldige zelfs durven vragen te werken.
De staats veiligheid, die na de heroïsche opdracht van het uitselecteren van subversieve eurosongzangeres S. Collier uit de Urban Trad , het zekerstellen van de vrijheid van Erdal en nu onlangs weer zeventien gewapende militairen na 2 jaar zoeken kon localiseren vlak voor ze een allesomvattende massieve staatsgreep plande, zal tijdens de concerten garant staan voor het screenen tegen mogelijke aanslagen. Zelfs de Belgische staatsveiligheid wordt geacht hiervoor bekwaam te zijn temeer daar alle terroristen zijn gelocaliseerd op vier plaatsen en die plaatsen bevinden zich in Antwerpen Gent Luik en Bruxxel. Meer gaan we daar niet overzeggen anders zijn de onverlaten gewaarschuwd en dit is toch geen tv kwis.
Drugtrafikanten, -dealers en gebruikers die een grote handelsbeurs mogen organiseren op wel vier plaatsen tegelijk in België, gegarandeerd zonder invallen, Verhofstadt wil dat er geen incidenten zijn op de orkesten dus we gaan niet moeilijlk doen over een dosis minder of meer, dus veel leute en plezier..
Illegalen die voor de tribune hun oorspronkelijke pasporten verscheuren om in dit zedenloos verderfelijk land zo lang mogelijk te kunnen blijven.
Illegalen die zich outen na jaren werkloos toezien en nu zweten van inspanning om hun Belgisch werkeloosheids- en pensioenrecht opeisen, zelfs indien dit betekend niet naar de moskee te kunnen gaan maar verplich naar de kerk.
Slijmerige Collaborateurs van allerhande pluimage, sekse, ras en nationaliteit die als profeten van Nostradamus de uiteindelijke amorfe multiculturele pap als uniek eindpunt van onze beschaving zien. Die in hun kleine in zichzelf gekeerde wereldvreemde wereld het unieke karakter van culturen en individuen willen doden tot heil van het grote niets. En die de huidige spanningen, chaos en criminele afwijkingen niet herkennen als indicators van diepgewortelde onderscheiden ervaringswerelden maar afdoen als groeipijntjes naar de uiteindelijke hersenspoeling de multiculturele smaakloosheid.
Groene snotlappen die hun tiranieke lerarenpsychose niet kunnen loslaten en dus de dragers zijn van de onfeilbaarheid eigen aan hun status en eigen aan hun kleine maar fasictische geesten zullen wervend kwistig zielen en stemmen proberen te kopen van de verworpenen maar goedgelovige der aarde. Samen met de broeders in het opportunisme van de Ps zullen ze
het PC en het onbaatzuchtige begrip als glijmiddel gebruikend om de falus van het verderf pijnloos in te brengen daar waar de ontvanger hem het liefst ontvangt in zijn eigendunk.
Wetende dat ze bij de denkende burger gewogen en te licht gevonden werden richten zij zich nu nar nieuwe slachtoffers om te bewerken.

Die concerten MOETEN gehouden worden, zij zijn de uiting van de multicultuur, de eerste steen naar de toren van de welbespraaktheid het Babylon van de toekomst.

Reza ik ben dus niet in mijn gat gebeten ik weet dat uiteindelijk de rde het altijd haalt van de onzin, en ik zie de grap ervan in.

Laatst gewijzigd door humble : 26 september 2006 om 14:52.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 22:06   #122
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Pardon beste vriend, dat zijn niet de woorden van Tom Barman, het zijn de mijne. Niet de zaken in functie van uw populisme door elkaar gooien hé.

Dat zijn dan weer uw woorden, niet die van Tom noch de mijne. Uw woorden niet in iemands mond leggen in functie van uw populisme hé vriend.

Overigens zie ik niet in wat er mis is met drugs, drank , sex, homosexualiteit, of sodomie. Ik heb het allemaal geprobeerd en ik vond het allemaal wel bijzonder lekker. Zeker in combinatie met elkaar ...
u had ik moeten hebben als lerares maatschappelijke opvoeding, of zedenleer zie! Dan had het beslist prettig geweest op school

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 26 september 2006 om 22:07.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 22:06   #123
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Dat doe ik ook niet. Ik beschouw mezelf als a-moreel.
je bént toch lerares hé?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 22:58   #124
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Fantastisch die concerten.
Homo’s die zich outen voor hun Moslim broeders.
Berbers die hun Arabische Marokaanse broeders omarmen.
Zwarte Afrikaners en zwarte Marokanen op de schoot met licht getinte Marokaanse broeders.
De Sjeieten en Soenieten die zonder geweld de waarde van de taqiyyah ( geoorloofde leugen) schatten.
Islamitische meisjes die ongedwongen hun haren in de muziek laten uitdeinen en met flirten ogen naar met Vlaamse jongens kijken.
Onverdorven Vlaamse meisjes die zich nuchter en ongedrogeerd overleveren aan de verleidingen van al die Lauwerensen van Arabië .
Wulpse meisjes benen die ons laten hunkeren naar de 72 maagden en opzwepen tot de eindeloze lustverwekkend toekomstig eeuwigdurende orgie van het martelaarschap.
Lesbiennes die vertier zoeken bij onbezoedelde Oost-Europese en Aziatische importbruiden.
Nymfomane negenjarige meisjes die jacht maken op oudere hulpeloze mannen en hunkeren naar een kortstondig huwelijk (enkele uren) in het buitenland om hun lusten op die mannelijke slachtoffers bot te vieren.
Politie die verbroederd met agressors en criminelen en die een beschermend cordon leggen tegen die rechtse stemmers die het aandurfden voor deze sukkelaars en slachtoffers van onze uitbuitende slaven maatschappij straffen te eisen en hen terug te sturen naar hun land, die aan de onschuldige zelfs durven vragen te werken.
De staats veiligheid, die na de heroïsche opdracht van het uitselecteren van subversieve eurosongzangeres S. Collier uit de Urban Trad , het zekerstellen van de vrijheid van Erdal en nu onlangs weer zeventien gewapende militairen na 2 jaar zoeken kon localiseren vlak voor ze een allesomvattende massieve staatsgreep plande, zal tijdens de concerten garant staan voor het screenen tegen mogelijke aanslagen. Zelfs de Belgische staatsveiligheid wordt geacht hiervoor bekwaam te zijn temeer daar alle terroristen zijn gelocaliseerd op vier plaatsen en die plaatsen bevinden zich in Antwerpen Gent Luik en Bruxxel. Meer gaan we daar niet overzeggen anders zijn de onverlaten gewaarschuwd en dit is toch geen tv kwis.
Drugtrafikanten, -dealers en gebruikers die een grote handelsbeurs mogen organiseren op wel vier plaatsen tegelijk in België, gegarandeerd zonder invallen, Verhofstadt wil dat er geen incidenten zijn op de orkesten dus we gaan niet moeilijlk doen over een dosis minder of meer, dus veel leute en plezier..
Illegalen die voor de tribune hun oorspronkelijke pasporten verscheuren om in dit zedenloos verderfelijk land zo lang mogelijk te kunnen blijven.
Illegalen die zich outen na jaren werkloos toezien en nu zweten van inspanning om hun Belgisch werkeloosheids- en pensioenrecht opeisen, zelfs indien dit betekend niet naar de moskee te kunnen gaan maar verplich naar de kerk.
Slijmerige Collaborateurs van allerhande pluimage, sekse, ras en nationaliteit die als profeten van Nostradamus de uiteindelijke amorfe multiculturele pap als uniek eindpunt van onze beschaving zien. Die in hun kleine in zichzelf gekeerde wereldvreemde wereld het unieke karakter van culturen en individuen willen doden tot heil van het grote niets. En die de huidige spanningen, chaos en criminele afwijkingen niet herkennen als indicators van diepgewortelde onderscheiden ervaringswerelden maar afdoen als groeipijntjes naar de uiteindelijke hersenspoeling de multiculturele smaakloosheid.
Groene snotlappen die hun tiranieke lerarenpsychose niet kunnen loslaten en dus de dragers zijn van de onfeilbaarheid eigen aan hun status en eigen aan hun kleine maar fasictische geesten zullen wervend kwistig zielen en stemmen proberen te kopen van de verworpenen maar goedgelovige der aarde. Samen met de broeders in het opportunisme van de Ps zullen ze
het PC en het onbaatzuchtige begrip als glijmiddel gebruikend om de falus van het verderf pijnloos in te brengen daar waar de ontvanger hem het liefst ontvangt in zijn eigendunk.
Wetende dat ze bij de denkende burger gewogen en te licht gevonden werden richten zij zich nu nar nieuwe slachtoffers om te bewerken.

Die concerten MOETEN gehouden worden, zij zijn de uiting van de multicultuur, de eerste steen naar de toren van de welbespraaktheid het Babylon van de toekomst.

Reza ik ben dus niet in mijn gat gebeten ik weet dat uiteindelijk de rde het altijd haalt van de onzin, en ik zie de grap ervan in.
Misschien is het tijd dat gij eens goed van bil gaat ipv uw fantasie te laten spreken. Het gaat over een concert niet over een orgie.

De propagandamolen uit de jaren 30 is blijkbaar niet blijven stilstaan.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 23:03   #125
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Je weet maar al te goed dat artiesten die voor het Vlaams Belang zouden optreden, een muzikale zelfmoord plegen. Zij zullen nooit meer aan de bak komen als muzikant, want daar zullen de linksen en de media wel voor zorgen, is het niet ?
Wie voor VB iets doet, wordt geboycott. Fijne leefwereld!
Tja nu weet je hoe het voelt om als zondebok te dienen. Was er niet zo'n spreuk die zei "wens nooit een ander toe ...."
Oud 26 september 2006, 23:09   #126
Bazilfunk
Minister

Standaard

0110 werkt blijkbaar goed. Het heeft lang geduurd voor men door had dat men het VB enkel kan bestrijden met zijn eigen wapens. Het klinkt bijna als hitmuziek dat geklaag van de VBers dat ze gediscrimineerd worden.

09/10 wordt nog een groter feest dan 0110. De dag dag de VBers beseffen dat de champagne op is en er weer niets veranderd is.
Oud 27 september 2006, 07:16   #127
born2bewild
Banneling

Standaard

basiel, vooral blijven fluiten in het donker, dat helpt voor bange mannetjes en voor kinderen.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 09:19   #128
humble
Burgemeester

Standaard

Basiel heb je een selectief waarnemingsvermogen of ben je gewoon sexueel gefrustreerd?

Laatst gewijzigd door humble : 27 september 2006 om 09:26.
Oud 27 september 2006, 09:24   #129
humble
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Misschien is het tijd dat gij eens goed van bil gaat ipv uw fantasie te laten spreken. Het gaat over een concert niet over een orgie.

De propagandamolen uit de jaren 30 is blijkbaar niet blijven stilstaan.
Basiel heb je een selectief waarnemingsvermogen of ben je gewoon sexueel gefrustreerd?
Oud 27 september 2006, 13:07   #130
Stein
Burger

Standaard

Citaat:
Ik gok gewoon op onbekwaamheid en domheid.
Stein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 13:14   #131
Banneling

Standaard

Citaat:
0110 werkt blijkbaar goed. Het heeft lang geduurd voor men door had dat men het VB enkel kan bestrijden met zijn eigen wapens. Het klinkt bijna als hitmuziek dat geklaag van de VBers dat ze gediscrimineerd worden.

09/10 wordt nog een groter feest dan 0110. De dag dag de VBers beseffen dat de champagne op is en er weer niets veranderd is.
Ik las net in de krant dat het VB volgens een peiling van de stemmenkampioen 38 % zou halen in Antwerpen.
Tom Barman de onvolprezen (en gratis !) PR-man van het VB. En zeggen dat "Pètrick" zo diep in de portemonnee moest tasten om een campagne te betalen waarin hij niet met de SPA gelieerd wil worden. Hij had beter ineens het VB-logo in zijn campagne verwerkt.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 15:16   #132
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
basiel, vooral blijven fluiten in het donker, dat helpt voor bange mannetjes en voor kinderen.

Je kan ook zo dom zijn van te roepen "wacht maar op 8 oktober" Iedereen weet wat er op 8 oktober gebeurt. Het VB gaat terug voor 6 jaar naar de oppositie in Antwerpen. Ik zie niet in wat daar zo feestelijk aan is voor jullie. De winnaar regeert; de loser zit op de bank!

Dom en gefrustreerd noemen ze me dan
Oud 27 september 2006, 16:07   #133
humble
Burgemeester

Standaard

Bazieleke I (de frustreerde)
Toch raar dat je zo gefrustreerd reageert, rustig blijven man.
Ik snap niet dat je zo venijning moet reageren als je toch zo overtuigd bent dat je de winaar bent.
Ik begrijp dat als je er na het installeren van een beroepsverbod,het cordon sanitair,een media uitsluiting, misleiding van de burger, een censureren van het nieuws, een ban op onderzoek en op het publiceren van wetenschappelijke bevindingen, een selectie van de verspreiding van partijpublicatie een beperking van de vrije meningsuiting, een afname van de partijfinancieringen, het uitschelden van de stemmers en de partij, het geniepig inschakelen en spioneren vanb de staatsveiligheid en het instellen van een gedachte politie er enkel in slaagd ieder jaar meer te verliezen er enkel de frustratie overblijft.
Ik begrijp dat er niets anders opzit dan te doen dan alsof er niets aan de hand is, doen of het zinkendschip blijft drijvend, speel rustig voort de Brabacone terwijl het ijskoud water aan u lippen staat.
Doe zo voort ik lach me rot, het is gewoon pure fun je bezig te horen een echte malloot en het wordt als maar beter hoe meer rellen hoe beter, je zou die gasten in brussle en parijs moeten uitnodigen om op 0110 aanwezig te zijn kwestie van die schaapkes in hun ware vel te tonen.
Ik geniet met volle teugen iedere keer van je stijgende bloeddruk, doe zo voort Basilleke, de fun must go on

Laatst gewijzigd door humble : 27 september 2006 om 16:11.
Oud 27 september 2006, 17:28   #134
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Bazieleke I (de frustreerde)
Toch raar dat je zo gefrustreerd reageert, rustig blijven man.
Ik snap niet dat je zo venijning moet reageren als je toch zo overtuigd bent dat je de winaar bent.
Ik begrijp dat als je er na het installeren van een beroepsverbod,het cordon sanitair,een media uitsluiting, misleiding van de burger, een censureren van het nieuws, een ban op onderzoek en op het publiceren van wetenschappelijke bevindingen, een selectie van de verspreiding van partijpublicatie een beperking van de vrije meningsuiting, een afname van de partijfinancieringen, het uitschelden van de stemmers en de partij, het geniepig inschakelen en spioneren vanb de staatsveiligheid en het instellen van een gedachte politie er enkel in slaagd ieder jaar meer te verliezen er enkel de frustratie overblijft.
Ik begrijp dat er niets anders opzit dan te doen dan alsof er niets aan de hand is, doen of het zinkendschip blijft drijvend, speel rustig voort de Brabacone terwijl het ijskoud water aan u lippen staat.
Doe zo voort ik lach me rot, het is gewoon pure fun je bezig te horen een echte malloot en het wordt als maar beter hoe meer rellen hoe beter, je zou die gasten in brussle en parijs moeten uitnodigen om op 0110 aanwezig te zijn kwestie van die schaapkes in hun ware vel te tonen.
Ik geniet met volle teugen iedere keer van je stijgende bloeddruk, doe zo voort Basilleke, de fun must go on
Klinkt het venijnig? maar kom, ik hanteer de taal die jij zo graag hoort, enkel gebruik ik die taal tegen jouw soort. Gefrustreerd? Zou kunnen, hebben we toch iets gemeens zeker

Je lacht je rot? Als ik me rot lach dan ga ik niet snel even reageren om mijn frustraties toch maar van me af te typen.

Gefrustreerd zei je

Lachen doe jij zeker niet want jij weet evengoed als ik dat bazilleke op 9/10 niet in een stad wakker word die geregeerd wordt door het VB. Dus waar zouden de frustraties liggen?
Oud 27 september 2006, 17:45   #135
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
het installeren van een beroepsverbod,het cordon sanitair,een media uitsluiting, misleiding van de burger, een censureren van het nieuws, een ban op onderzoek en op het publiceren van wetenschappelijke bevindingen, een selectie van de verspreiding van partijpublicatie een beperking van de vrije meningsuiting, een afname van de partijfinancieringen, het uitschelden van de stemmers en de partij, het geniepig inschakelen en spioneren vanb de staatsveiligheid en het instellen van een gedachte politie
Doe daar nog de dagelijkse mediapogrom op het vlaams nationalisme bij en je hebt zowat een samenvatting van hetgeen wij kleine mieren kunnen zien en bewijzen...je moet niet vragen wat er achter de schermen nog allemaal loos is...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 september 2006 om 17:46.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 18:10   #136
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lachen doe jij zeker niet want jij weet evengoed als ik dat bazilleke op 9/10 niet in een stad wakker word die geregeerd wordt door het VB. Dus waar zouden de frustraties liggen?
Zeker weten?

Ook nog binnen een paar jaartjes?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 19:03   #137
humble
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Klinkt het venijnig? maar kom, ik hanteer de taal die jij zo graag hoort, enkel gebruik ik die taal tegen jouw soort. Gefrustreerd? Zou kunnen, hebben we toch iets gemeens zeker .

Blijven hopen Basieltje blijven hopen man.

Je lacht je rot? Als ik me rot lach dan ga ik niet snel even reageren om mijn frustraties toch maar van me af te typen.

Dit bewijst gelukkig weer dat we verschillend zijn.
Ik kan het me permiteren, en als ik tijd en lust heb dan ga ik verzuurde pc jennen, zoals jij.
Deed ik als student al met die schapen van pol & socs.die waren zooo simpel en zo slecht in het zelf denken dat het een plezier was die mannen/meisjes een ander visie te laten kennen, tot ergernis van de grote leiders van AMADA en Consoorten. .

Gefrustreerd zei je

Zoals Boadicea zegt wie weet? Bovendien ik heb geduld, ik ben niet gefrustreerd en weet dat uiteindelijk het gezond verstend zegevierd. Dus Basieltje wij gaan tesamen nog mooi jaren te gemoed, jij als nar en ik als toeschouwer.

En hop basieltje dansen hop!

Laatst gewijzigd door humble : 27 september 2006 om 19:04.
Oud 27 september 2006, 22:30   #138
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kan ook zo dom zijn van te roepen "wacht maar op 8 oktober" Iedereen weet wat er op 8 oktober gebeurt. Het VB gaat terug voor 6 jaar naar de oppositie in Antwerpen. Ik zie niet in wat daar zo feestelijk aan is voor jullie. De winnaar regeert; de loser zit op de bank!

Dom en gefrustreerd noemen ze me dan
Het vb hoeft geen 51% van de stemmen te behalen om de meerderheid te hebben.Ga het maar na,is wel beetje ingewikkeld maar ik weet dat je geen 51% moet hebben,ik zou dus nog niet te luid roepen moest ik van u zijn
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 23:15   #139
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:

En hop basieltje dansen hop!
zondag in antwerpen, zeker komen kijken!
Oud 28 september 2006, 09:28   #140
humble
Burgemeester

Standaard

[quote=Bazilfunk;2024447]zondag in antwerpen, zeker komen kijken! [/Zoals ik zei jij als nar en ik als toeschouwer.
quote]
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be