![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar naar welke jeugdbewegingen sturen zij hun kinderen? Naar welke schaakclub gaan ze? Naar welke TV-zenders kijken ze? Naar welke scholen sturen ze hun kinderen? In welke taal voeden ze ze op? Wat is de omgangstaal thuis? enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() na lang zoeken uiteindelijk het kwestieuze document gevonden... idd wel vreemd dat het zonder al te veel pers is gepasseerd... Hans, volgens mij is dat een complot!
de stemming werd niet vermeld. http://www.dekamer.be/kvvcr/showpage...dossierID=2494 Laatst gewijzigd door vulpes : 24 juli 2006 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Accepteer u die koppel of ziet u meer de Vlaming(e) in kwestie als een "landsverrad(st)er"?
Laatst gewijzigd door Everytime : 24 juli 2006 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
meer zelfs, Anna is zelf ooit deel van 'een multicultureel koppel' geweest (ik was samen met een heel mooi meisje van Charleroi, dat ik in Italië had leren kennen) ... en zelfs toen zag ik mezelf niet als landverrader ![]() bij de weg, ik accepteer alle burgers hoor, geen enkel probleem, ik accepteer alleen geen belgisch staatsverband, daar heeft geen enkel individueel burger schuld aan Laatst gewijzigd door Anna List : 24 juli 2006 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |