![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Burger
|
![]() Nee, want dat is niet gay genoeg !
Laatst gewijzigd door Hans.. : 10 augustus 2006 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Slechts één generatie lang,
en zo raakt het autoprobleem ook opgelost. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 augustus 2006 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou ja tram je goesting. Ik sta op pakweg 25 �* 35 minuten van Gent in centrum antwerpen waar ik wil zijn. Zie ik u niet te doen. ![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Degene die pro of anti auto zijn, zijn gewoon idioten. Ik heb een auto gehad ( vrij dure auto voor alleenstaande) en nu niet. Niet omdat ik opeens anti-auto ben geworden. Alleen omdat ik de voordelen als nadelen bekijk. Door men verhuis had ik geen behoefte voor een auto. Alles is op een wandelafstand bij mij in de buurt (woon in een stad). En ik ga met de bus gewoon naar men werk. Als de dag aankomt dat ik meer landelijk ga wonen of een gezin sticht. Dat is de dag dat ik me opnieuw een auto aanschaf. Niet voor de status, maar uit praktische redenen. En deze auto mag gerust luxe bevatten, minimum airco en een 2 liter moter. Daarmee dat ik gerust durf zeggen dat degene een auto gewoon voor status kopen of tegen de autogebruik algemeen zijn, de grootste idioten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Burgemeester
|
![]() ik heb dan ook nergens vermeld dat ik tegen de auto ben...ik ben het eens met het feit dat er sprake moet zijn van "behoefte naar",ik ben wel tegen diegene die denkt dat hij wat meer is dan een ander omdat hij een wagen heeft...
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() @Aan alle Tegendradigaards
Onbegrijpelijk, hoe Tegendradigaards er niet in slagen af te geven op de auto. Als je bij het joggen twee of drie keer opgeschept wordt op de motorkap, midden het zebrapad, dan geef je toch af op de auto! Of niet soms? Zelfs op de bestuurder. Je zou gaan vermoeden, dat ze alleen stoppen voor Zebras... |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als je kinderen hebt vind ik het normaal dat je je een auto aanschaft, maar wegbrengen naar school met de auto ? Nooit van mijn leven, ookal was het maar om hen een deel van de vrijheid te geven ! Heb je een auto nodig een stad ? In feite niet, daarom versta ik niet dat er zoveel geparkeerde auto's 's nachts in een stad staan ! Hebben studenten (of 18 jarigen) een auto nodig ? Totaal niet. Wederom het enige voordeel van een auto : soms sneller (hangt ervanaf welk traject) en asociaal ! Veel mensen vinden een auto een gevoel van vrijheid. Volgens mij een vals gevoel. Voor mij moet de overheid zoveel mogelijk maatregelen nemen om het gevoel van vrijheid te beperken als je in een auto zit. Lekker allemaal in de file staan, terwijl een bus voorbijraast. Laatst gewijzigd door Hans.. : 11 augustus 2006 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Op de dag van het laatste oordeel.
Autogeddon... Laatst gewijzigd door eno2 : 11 augustus 2006 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben voorstander voor een debielentest voor je met de auto mag rijden...
Wedden dat er veel buizen... Maarja de auto is en blijft de heilige koe van de bevolking, ik bespaar liever het geld en doe er iets anders mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat... |
|
![]() |
![]() |