![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal je dan ook niet tegenspreken wanneer je stelt dat we op zoek moeten naar alternatieven voor fossiele brandstoffen. Ik zal je wel tegenspreken wanneer je dat aangrijpt als een excuus om ook kernenergie overboord te smijten. Citaat:
Zal je je backup kunnen afbouwen? Enkel wanneer je voorraadgaranties hebt. Heb je die voorraadgaranties? Nee, al was het al maar omwille van je gebrek aan stuurbaarheid en omwille van de lage productiecapaciteiten. Voor elke kWh windenergie, zal je tot nader order niet veel andere keuze hebben dan een snel inzetbare kWh in backup te hebben. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik blijf toch denken dat, als er al een kans is voor zinvolle benutting van windkracht, (varianten op) het oude Plan Lievense de beste optie vormen.
Het zou ook off shore kunnen worden gebouwd en tevens ruimte genoeg bieden voor combinatie met fotovoltaïsche panelen en omzetting naar waterstofgas, alcoholen. http://www.xs4all.nl/~dmeijers/vwgnop/wind/winde.htm |
![]() |
![]() |