![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Je zou eens wat vaker openbaar op stap moeten met Bertje Bleitsmoel, Feremanske Noorman |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel sinds er de Ijzerwake is, waarom komen die volgens jou 10 duizenden dan niet terug naar de Ijzerbedevaart ? Als de Ijzerbedevaart de radicale Vlamingen uitspuwt is het logisch dat er minder volk opdaagt voor de Ijzerbedevaart. Je moet nu niet komen klagen want mensen zoals jij waren juist blij dat het VB er nu weg bleef. Dat je nadien komt klagen dat er te weinig volk is tja... Hoe dan ook is niet het aantal aanwezigen dat iets wilt zeggen. Er zijn veel Vlaams gezinden die niet gaan, en dat zijn verdorie een pak meer dan 5.000 |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan ook moeilijk verwachten dat Vlaamse separatisten gaan vechten voor de Belgische driekleur. Een beetje redelijk blijven ook hé. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't café was toe... wekelijkse rustdag voor de barman
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrede : "Met die van het belang willen wij niet klappen want dat zijn facisten... " jaja, 't toont maar hoe graag jullie vrede willen zeker... ? Versteylen, en De Winter gaan samen een pint pakken. Wel ik moet zeggen, voor Versteylen, zijn agalevers, ... Die man heeft het toen ongetwijfeld nooit zo betoeld dat ze zo zouden worden, ... Dat is ook de reden denk ik waarom hij nu met FDW een klappeke gaat doen. Ik moet zeggen, k had niet gedacht dat dat mogelijk zou zijn. Vrijheid : Schoon vrijheid dat ik hier heb, als ik mijn woorden niet op een bascule leg, en niet over bepaalde zaken zwijg, ze mij in den bak steken, ... vrijheid my asse ja. Verdraagzaamheid : nog zo'n belachelijk begrip om te horen van de organisatoren van de ijzerbedevaart en de politieke groeperingen in wiens gat ze gekropen zijn... Verdraagzaamheid, voor al de bandieten, drugsverslaafden, iligaalen, gansters, ontsnappers, onkelinksen en die ruppos maar als ge een partijkaart van het belang bij hebt , gelieve u klaar te maken om uitgespuwd, en beledigd te worden, ... jekkes, vuile nazi's en facisten ! Maw... Uw 3 princiepes, die overigens de verkrachte versies zijn van de vorige princiepes, zijn nog niet eens toepasbaar op het eigen gedrag van het ijzerbedevaart comité en de politiek partijen waar ze mee colaboreren. |
|
|
|
|
|
|
#126 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je leven op het spel zetten, ten oorlog trekken, doe je niet zonder nadenken en afwegen. Citaat:
Voor of tegen België? Citaat:
Er zijn daar trouwens adequatere manieren voor dan vechten (in Rusland)
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Maar het ijzerbedevaart is al altijd met politiek gekoppeld. Als je er toch zoveel keer bent geweest moet je ook weten wat er staat op het monument!! ZIEHIER ONS BLOED WANNEER ONS RECHT!!! Ben je dat vergeten! Het monument was vooral een oproep voor meer vlaamse rechten. Of ben je ook vergeten dat 7 op de 10 belgische gesneuvelden Vlamingen waren. En dit wilden de vlamingen duidelijk maken aan het dierbare belgie dat het weeral zij waren die de hoogste prijs moest betalen. wat kregen ze terug STANK VOOR DANK! Dus voor je hier je verontwaardiging uitspuwt leer eerst je geschiedenisles. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Minister-President
|
Ach dat er zo weinig volk naar de ijzerbedevaart komt dat is toch eigenlijk normaal. De kerken lopen toch ook leeg, als ik in scherpenheuvel kijk naar het aantal bedevaarders dat daar per jaar nog komt dan is dat ook pakken minder dan 10 jaar geleden. Het is eigenlijk simpel de jongeren vinden het oudbollig en de ouderen die vallen één voor één weg.
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1999 |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De Duitse bezetting had gewoon geen oog voor een Vlaamse onafhankelijkheid. Zij steunde het Belgisch establishment omwille van haar steun aan de Duitse oorlogsproductie. Alle beloften voor een onafhankelijk Vlaanderen werden verwezen voor NA het beëindigen van de vijandelijkheden. Zie: "Geen plaats voor Vlaanderen in een Duits Europa", Louis Van Roy. http://secessie.nu/pdf/11-5.pdf …En nog een klein detail… De oostfrontstrijders is men blijven vervolgen terwijl de kapitalisten van de Société Générale en de Banque Lambert onmiddellijk amnestie kregen. Dergelijke politiek kon niet afgewogen worden door de kleine man in de straat. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Parlementslid
|
U haalt twee oorlogen door elkaar mijn beste.
|
|
|
#132 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dank u voor de hulp! |
|||||
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet heel goed wat er geschreven staat. Maar jullie zijn Godverdomme vergeten dat de vijand NIET je eigen VOLK is, en mijn vraag aan jullie is dus enkel, WANNEER DENKEN JULLIE IETS GEDAAN T KRIJGEN ALS JE DE RANGEN NIET SLUIT. Zelf de Romeinen wisten al dat ze de Vlamingen enkel konden verslagen als ze twist en verdeeldheid in hun rangen konden zaaien. En ook de Walen weten dat. Verkiezingsuitslag van vorige federale verkiezingen eens nakijken en de uitslag van de Volksunie partijen eens samen tellen, want dat zijn jullie drie bekvechtende partijen. Zelfs Verhofstad heeft angst dat hij niets meer te vertellen heeft als dit gebeurt. Samen zijn we sterk, zelfs te sterk voor iedere andere politieke tegenstander in België. |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De IJzerbedevaart dient niet om de rangen te sluiten met het Belgisch establishment.
Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 augustus 2006 om 15:17. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja juist, zolang er geen water bij de wijn word gedaan tussen de Vlaams gezinde partijen zullen anderen over Vlaanderen baas blijven spelen.
Praat nu eens als grote mensen jullie problemen uit en werk samen. Jullie hebben samen begod meer dan 40% van de stemmen in Vlaanderen. Beseffen jullie wel hoe machtig een verenigd VB/SPIRIT/NV.A is. Of hebben jullie soms angst om werkelijk iets te zeggen te hebben. |
|
|
|