Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2006, 15:16   #121
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
( als het zit zoals jij hier stelt )
idd... gek he
pas op hé... en dan zou je dit voorbeeldje bv niet mogen gebruiken dat er wel eens sprake kan zijn van vooringenomenheid
en als hij uiteindelijk toch zou vrijkomen mag dat natuurlijk eens te meer
Het Luikse parket zit met een probleem , als ze den Out vrijlaten spreekt iedereen schande dat die vuile pedofiel weer buitenmag , en erger nog , dan moeten ze toegeven dat ze de echte dader weer niet kunnen pakken .
Mijn prognose : Den Abdellah heeft pech , schuldig of niet , de pers gaat hem zodanig bekladden dat de uitspraak al vaststaat :schuldig en levenslang .
En dat ze daar in Luik niet willen toegeven dat ze de kinderlijkjes pas gevonden hebben na een tip van de Nederlandse krant " De Telegraaf " bewijst hun onkunde en ongeloofwaardigheid .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 17:17   #122
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
goed, je kan hem dus niet straffen voor feiten die hij beging toen hij nog ziek was...
maar als dat zo een eigenaardige ziekte is, waar ge van de één op de andere dag van kunt genezen, zou je mischien wel even gemakkelijk terug ziek kunnen worden.Dokters hebben daar geen 100% zeker antwoord op dunkt me?We zijn dus in de twijfel.Die vreselijke feiten zijn echter wel degelijk gebeurt, en de nu "genezen" dader zal dan maar moeten begrijpen dat we hem niet meer kunnen loslaten, dat het gevaar om "terug ziek te worden " te groot is.En als hij zelfs DAT niet kan begrijpen, is hij zeker en vast niet zo genezen als de dokter wel denkt, en getuigt dat van een immense schaamteloosheid en egoïsme...[/quote]
zoietske dus ... toen ik sprak dat ik wel graten zag zitten dat nadat hij genezen is verklaard uiteindelijk het weer beoordeeld zou moeten worden

erg logisch zelfs
andere ziekten worden bv na genezing ook nog als sluimend riscofactor gezien bij verzekeringen

Laatst gewijzigd door praha : 11 september 2006 om 17:19.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 17:20   #123
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het Luikse parket zit met een probleem , als ze den Out vrijlaten spreekt iedereen schande dat die vuile pedofiel weer buitenmag , en erger nog , dan moeten ze toegeven dat ze de echte dader weer niet kunnen pakken .
Mijn prognose : Den Abdellah heeft pech , schuldig of niet , de pers gaat hem zodanig bekladden dat de uitspraak al vaststaat :schuldig en levenslang .
En dat ze daar in Luik niet willen toegeven dat ze de kinderlijkjes pas gevonden hebben na een tip van de Nederlandse krant " De Telegraaf " bewijst hun onkunde en ongeloofwaardigheid .
zo zie ik dat ook ergens
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be