![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn prognose : Den Abdellah heeft pech , schuldig of niet , de pers gaat hem zodanig bekladden dat de uitspraak al vaststaat :schuldig en levenslang . En dat ze daar in Luik niet willen toegeven dat ze de kinderlijkjes pas gevonden hebben na een tip van de Nederlandse krant " De Telegraaf " bewijst hun onkunde en ongeloofwaardigheid . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoietske dus ... toen ik sprak dat ik wel graten zag zitten dat nadat hij genezen is verklaard uiteindelijk het weer beoordeeld zou moeten worden erg logisch zelfs andere ziekten worden bv na genezing ook nog als sluimend riscofactor gezien bij verzekeringen Laatst gewijzigd door praha : 11 september 2006 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |