![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt blijkbaar ervaring opgedaan in de materie, het is inderdaad ongetwijfeld zoals u zegt, en zelf voor bv, iets tegenkomen met te weinig bloed in uwen alcool, kunt ge al die weg opgaan. Mag ik vragen wat de reden was van die ondervragingen, en of u al dan niet schuldig was ? Indien u niet schuldig was, inderdaad, ze gaan ver om u te kraken en om er de waarheid uit te knijpen. Indien u schuldig was, ge weet toch dat ze u gaan pakken, waarom niet gewoon aanvaarden en het uzelf en die ondervragers niet moeilijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ongeacht of ie nu schuldig was of niet werd blijkbaar het ter hulp willen staan van de onderzoekers reeds als weerwil en/of betweterrij geïnterpreteerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar weet ge het is triestig geworden jong op de de wegen in den belgiek, als ge dan terugkomt, en ge passeert een paar normale landen waar ge wel nog deftig met den auto kunt rijden, ... Ge komt de grens over, en knip alles staat stil... het is alsof ge van Warp9 moet afremmen naar Slow Forward, (om niet te zeggen All Stop.) Ik had dan in den belziek al speciaal nen oto gekocht die niet te hard kon, (ik ken mijn eigen hé ) + al die fiscale strafmaatregelen die ze nemen als ge iets koopt dat geen slak is. Moest ik nog in den belziek wonen, werd het volgende voituurke ne Pickup met minstens nen 2.5 liter erin, alleen nog maar voor 't gouvernement te kloten, ingeschreven als ne lichten vracht. Goeiekoop van tax, oerdegelijk vlamt niet te rap, en ge kunt er ne schandalig grote gastank in leggen. (ge hebt de staat 2 x met zijn pietjen... ) + al die groenen die alergische reacties krijgen van dat soort auto's. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan had ik het volgende antwoord klaar : En nu zeg ik niks meer ... Of ge begint uw ondervragers te kloten... Ondervragers zijn uiteindelijk ook maar mensen, stel u maar eens voor dat ge nen dutroux moet ondervragen of die kinderpakker van Charleroi, die mannen, maken u zo zot als een deur als ze willen wat hebben die nog te verliezen. Ik ben er zeker van dat ge al ne speciale moet zijn ,om daar aan te beginnen. (Ik ken ne gast die zo nen helen dag met die mannen hun voeten gespeeld heeft, en met success... was in een fraude onderzoek. Die gasten van den BOB willen nadien mannen in den attelier, ondervragen en stuiten daar ook op een muur van stilzwijgende steenezels, die nog wat met hun kloten beginnen te spelen... ) 4 of 5 jaar na datum, nog altijd geen uitspraak. Die materie is immers zo ingewikkeld , de klacht berust bovendien bij een Ex-werknemer, en de firma die er als "benadeelde" in betrokken zat, is ondertussen overgenomen, en verkoopt bovendien zoveel via die firma, dat ze hoegenaamd geen belang hebben in een veroordeling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmm dat is een technische vraag vind ik. Ben je schuldig omdat je iets gedaan hebt of ben je schuldig omdat ze iets kunnen bewijzen dat je iets gedaan hebt. Je kan bv iets gedaan hebben dat ze niet kunnen bewijzen en u onschuldig verklaren hé. ![]() In een bepaald geval was ik zelfs onschuldig en hebben ze kunnen bewijzen dat ik wel schuldig was, wat trouwens altijd een leugen was. Daar was ik dus wel schuldig alhoewel ik onschuldig was. ![]() Over gans de lijn zou je kunnen zeggen dat ik wel enige schuld heb. Ik heb dat sportief opgenomen en gedaan wat van mij gevraagd is nadien en wat mij betrof was dat ook meteen het einde van één en ander. Wat niet wil zeggen dat ik op een bepaald moment toch heb willen emigreren naar chilli. Maar over de manier waarop één en ander tot stand is gekomen, daar zou ik een boekje kunnen over schrijven. Nu ja het is mijn stijl niet mensen na te trappen in zulke gevallen.
![]() |