![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quoot je toch wel mijn eigen tekst zeker!
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 september 2006 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U vroeg mij zelf om uw volledige antwoord te quoten. Nogmaals nageteld en inderdaad U geeft 2 maal toe dat eender welke mening - publiekelijk zelfs - geuit kan worden. Linkerhoek van het doel deze keer. Mooi onderlangs de lat. Die censuurknop oeps...vrije ontwijkknop snel, snel!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 september 2006 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste Jos, Lees ik het goed? Schrijft U : "wat heeft dat door het onderwijsdepartement geëiste respect voor respect voor waarden die diametraal tegengesteld zijn aan jouw eigen waarden, überhaupt te maken met ‘mensenrechten’? Nog eens: fascist roepen is gemakkelijk" U beschikt over waarden die diametraal staan op die van de Universele verklaring van de rechten van de mens. Wat mogen die orthogonale waarden dan wel zijn? Fascist roepen valt me altijd zwaar. Kan U even uitweiden over het verhevene dat U voorstaat? Immers: ik riskeer de risée van dit forum te worden indien ik het het woord fascist al te onbesuisd aanwend. Alvast mijn welgemeende excuses om U als een ordinaire Uebermensch-hugger beschouwd te hebben. Mea culpa, U bent overduidelijk een geëvolueerd specimen binnen dat clubje self-kickers. Multi-individueelsgewijs, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 september 2006 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar genoot je blijkbaar écht van, en het is je gegund. Maar een aandachtige lezer gaat nog even door. Die merkt op dat er een vervolg komt, wat kort samengevat luidt: Je kan elke mening verkondigen, maar sommige meningen niet vrijuit. Dat impliceert dat de vrije meningsuiting hier niet bestaat. En daar draait de discussie om. Je probeert dus je gelijk te halen met 'het grapje van de champignons'. Je beweert dat alle paddestoelen eetbaar zijn. Ik geef dat zelfs toe. Maar sommige slechts één keer. Dat laatste vergeet jij (doelbewust omwille van een semantisch doelpuntje te scoren?) Citaat:
Zelfs daarin win je met het uittentreure herhalen van dezelfde foefjes geen match.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb jij ten overvloede bewezen........
Citaat:
Het lukt je best. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Perfecte own-goal.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zin in een replay van een andere ferme own-goal?
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 september 2006 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er niks tegen inbrengen.
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet.
En wij zijn blijkbaar de enigen niet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wacht maar tot feremans er zijn lichtje laat over schijnen
![]()
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooraleer het ik vergeet: een goedemorgen. Voorvechters der vrije ontwijkbaarheid slapen amper, merk ik. Ik noteer dus. Wanneer U beweert dat : “publiekelijk eender welke mening verkondigd kan worden”, beweert U dit ogenschijnlijk. Wanneer U beweert dat : “er niet vrijuit gegaan wordt bij het uiten van een mening”, beweert U dat dan ook ogenschijnlijk? Komt U samen met een compact verhelderende gebruiksaanwijzing? Taant het messcherpe denken? Omarmt U na het politiek correcte vocabularium, voortaan ook het maniërisme der onderschikking ? Icarusje gemaakt? Sta me toe, mijn waarde SuperStaaf, het er nogmaals langoureus in te wrijven bij U. Het staat U vrij eender welke mening te verkondigen, dan is publiekelijk en expliciet. Er bestaat wel altijd de mogelijkheid dat er aanstoot genomen wordt aan, dat er soms een klacht ingediend volgt (hetzij op persoonlijk aansturen, hetzij via een burgerlijke partij stelling) en al dan niet een rechterlijk vonnis geveld wordt. Zelfs op dit punt aanbeland heeft nog steeds niemand, voor zover ik het zie, U verhindert welke mening dan ook te uiten. Voor de slechte verstaander: er is nog steeds geen sprake van censuur. U kan die dierbare mening uiten. Period. Indien U afziet om die al even dierbare mening te verkondigen, komt dat geheel op uw conto. Nogmaals, niemand verhindert U die aan het hart gekoesterde mening te verkondigen, tenzij uw eigenste glorieuze zelf. Om af te sluiten. Vertel mij nu even: Wat voor soort mening, is een mening waarvan U zowaar zelf beslist om ze in te houden? Rechtlijnig als ik ben, ben ik geneigd te zeggen: geen mening watdanook, hoogstens een opflakkeren uwer synapsen. Flits! Hersenspinnend, Virmiljoen
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 3 september 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gôh, wat is incasseren toch gesneden koek voor een bankier.
Zozeer zelfs dat U niet merkte dat ondertussen van speelhelft geswapped werd. Keert U ook rente uit? Best even natellen, vooraf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef je niet dat grappen (alle champignons zijn eetbaar-alle meningen kunnen verkondigd worden) best maar éénmaal gedebiteerd worden? Wanneer de ene mening wél vrij kan geuit worden, terwijl andere meningsuitingen slechts onder dreiging van vervolging, en dreiging met opsluiting kunnen geuit worden, dan is de meningsuiting niet vrij. Jammer genoeg is dat laatste in België het geval (met negationistische meningen, revisionistische meningen en ook meningen die aanzetten tot haat en/of discriminatie) In ons land heerst dus geen vrijheid van meningsuiting. Veel simpeler kan ik het niet uitleggen. Moet het?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 september 2006 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik schat dat je bijna aan 4x10E6 luchtbellen zit.