![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zie de eerste resultaat is. Vlaams Belang heeft op zich geen forum maar er zijn forums genoeg die van Vlaams-Nationalisten komen. http://vlaamsnationalistisch.forumup.be/ http://www.taalaktiekomitee.org/fora/index.php http://www.zwartofwit.be/forum/index...aa150bd01c7f9a Bovendien is de forum van BUB zo lek als iets. Als ik rechtstreeks naar de BUB-forum gaat, komt erop dat ik geband ben. Ga ik echter via derden kan ik nog altijd berichten lezen op de BUB-forum. VB: bericht hans 1 terjuist [SIZE=1]Proletarian ![]() Joined: 19 Aug 2006 Posts: 79 [/SIZE][SIZE=1] ![]() ![]() Daar vind je antwoord op je vraag, wat eigenlijk geen vraag was, eender een verwijt. Jij zegt dat "de" Franstaligen geen Nederlands kennen. Dat zegt het Vlaams Belang toch ook? Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat Franstaligen die in de Rand gaan wonen (in Vlaanderen dus), zich moeten kunnen behelpen in het Nederlands. Iemand die al 20 jaar in Vlaanderen woont en geen woord Nederlands spreekt... Vind jij dat normaal? Ga je ons nu eens zeggen over hoeveel procent Franstaligen in de Rand we het hier hebben? Of heb je daar geen info over? _________________ België unitair ! Belgique unitaire ! Laatst gewijzigd door Vorenus : 10 september 2006 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Is daar goed hommeles tussen de belgicisten van de buub en de unie.
En die gaan zorgen voor de eenheid vh land? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hieruit kan je toch concluderen dat Bruno nog koppiger is dan een ezel. De bub is dan ook achterlijk. Hebben ze een forum waar gelijkgezinden kunnen 'discussieren', worden zelfs de gelijkgezinden gebanned omdat hun visie op belgië afwijkt van De Unitaire Droom. Wat gaat dat geven áls er daar eentje van verkozen geraakt. (Niet dat dat gaat gebeuren. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Van belgicisten zou je toch tenminste kunnen verwachten dat ze de wapenspreuk van hun Land kennen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Nog een voorbeeld van hun uitnodiging tot hun forum
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() lap... 'k heb één posting geplaatst en blijkbaar ben ik al geband....
't is overigens de onderstaande.... : Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom die twee gezichten? Voer deze discussie dan hier op een beschaafde manier... Nog véél meer mensen zullen het lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() zeg.. wat heeft Tantist dat ik niet heb? die mag blijkbaar wél blijven? potverdikke Tantist, wat is je geheim?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hans, dat mag je mij eens uitleggen.. 1) als het niet aanstootgevend is, waarom moest ze dan zelfs worden gewist? Niet alleen werd ik geband, maar niemand mocht er blijkbaar zelfs op reageren.... 2) sinds wanneer is er een link tussen de twee fora? dat zijn toch twee verschillende fora? 3) hoe komt het dat jullie op voorhand wisten dat het over dezelfde persoon ging.. voor zover ik weet is 'vulpes' niet gepatenteerd. 4) en waaruit blijkt dan wel dat ik op dit forum dan wel zo kinderachtig ben? Graag bewijzen. En aangezien het 'schril' is, verwacht ik dus wel overvloedige bewijzen. Bovendien kan het aanleveren van het bewijs bij 'schril' ook niet lang duren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Is kijken, vandaag om 19u11
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() om 19u11
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben naderhand weer toegevoegd.
![]() |
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() toevoeging:
Ik ben terug gebanned, nu zonder reden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Op deze forum krijg je tenminste uitleg als je een waarschuwing of een ban opdoet.
Er is hier zelfs een classificatiesysteem voor. Op BUB is het gewoon willekeur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So? Maak dan uw eigen forum hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker voorsmaakje van hoe de BUB de democratie zou toepassen. Geen alternatief voor de huidige dictatuur dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() U vergeet wel één punt.
Jullie maken je eigen zeer onpopulair mee door zulke toestanden. Op de UNIE-Forum kan je als andersdenkende een discussie aangaan over hun standpunten. Ze respecteren er tenminste je mening en schelden je niet uit als je het niet eens bent met hun. Op de BUB-Forum kan je dit niet. Iedere afwijkende mening wordt direkt geknipt of er volgt een ban. Bovendien zit er geen structuur in. Op den duur is er geen discussie meer mogelijk omdat ze niet meer weten of er geen sanctie volgt indien ze een opmerking of kritiek geven. Als je eerst iedereen uitnodigt op diverse fora (zelfs op Vlaams-Nationalistische fora) om je forum te bezoeken moet je achteraf niet klagen dat je kritiek of andere standpunten hoort. Zeker niet als je daarvoor opeens de regels verandert en willekeurig knipt. Dat de BUB-Forum een forum is om over de BUB, haar standpunten, ideologie en visie op de maatschappij te discussieren is, wel daar ben ik het eens mee. Het Allergrootste probleem is jullie gebrek aan inzicht. Jullie vereten dat de BUB-forum ook een PR-forum is voor jullie partij. Hier gaan kullie dan ook compleet de mist en schrikken daardoor toekomstige leden en stemmers mee af. Wat gaan ze denken over BUB als ze zien dat berichten zomaar geknipt worden en sommige woorden gecensureert zijn? Het zal inieder geval geen positieve indruk zijn. Integendeel, ze keren zich van de BUB af. Als ze nu al zo doen, wat wordt het dan als ze verkozen geraken denken ze. Resultaat, weg toekomstige leden, weg toekomstige stemmers. Je kan natuurlijk denken dat een stem niets uitmaakt. Fout, die ene persoon kan wel andere personen overtuigen om niet voor BUB te gaan. Voor je het weet kan dit je een zetel kosten of de kiesdrempel. Een ander gevolg is dat de BUB een negatieve bijsmaak krijgt. Waarom op die forum gaan als ze er toch censureren en bannen met willekeur. De mensen doen dan geen moeite om jullie forum te bezoeken en gaan dan direkt naar andere gelijkwaardige fora. Mij straf je niet met een ban, wel jezelf en je partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het overigens wel discriminerend dat ik niet de eretitel krijg om gebanned te worden...
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |