Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 18:53   #121
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabrientje Bekijk bericht
Reza
Bij deze nodig ik u uit, eens een week hier te komen logeren.
Benieuwd of u dan nog zo goed opschiet met die o zo brave moslims
Bij u is niks wat ik hier niet kan vinden.

Genk heeft genoeg mogelijkheden wat dat betreft en het gaat me nog altijd behoorlijk goed hoor!
Reza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 19:00   #122
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Geen idee, heb ik dat dan gezegd dat dat erin staat?
hierzo:
Citaat:
Nu zal er in de koran net zoals in de bijbel wel dingskes staan die niet altijd het meest vredelievend zijn.
Over je vetgedrukte zin: de vredelievende, gematigde moslims claimen de echte gelovigen te zijn, maar de gewelddadige doen dat evengoed. Ze zijn een uiting van hetzelfde fenomeen: cognitieve dissonantie: wanneer je geconfronteerd wordt met een realiteit die niet strookt met je denkbeelden, kan je je denkbeelden daaraan aanpassen: de gematigde gelovige. Je kan ook volledig terugplooien op je tradities, de realiteit niet onder ogen willen zien en je levenswijze desnoods met geweld verdedigen: de fundamentalist.
alharb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 19:37   #123
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik zeg niet moslimas maar EX EX EX-moslimas. Hou op met je politiek correcte zever zoals in de Bijbel staan ook wel dingen en trilalie en trilalaaaa. Die vergelijking gaat helemaal niet op. Zoek maar eens in mijn vorige postings. Het is steeds hetzelfde dat hier moet herhaald worden.
U zaait meer haat dan u denkt , maak maar dat je er zelf niet ooit het slachtoffer van wordt .
Tip= deze post .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 8 september 2006 om 19:40.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 20:02   #124
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
U zaait meer haat dan u denkt , maak maar dat je er zelf niet ooit het slachtoffer van wordt .
Tip= deze post .
Voor de pocos is de waarheid over die gevaarlijke ideologie zeggen inderdaad haat zaaien. Vandaar dat de waarheid daarover niet meer mag gezegd worden en de ondergronds gistende etter vroeg of laat in hun politiek correcte gezicht zal openbarsten.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=55212
Oud 8 september 2006, 20:09   #125
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
... Menneke, ik ken moslims genoeg en woon er zelf mee samen. Heb ik er helemaal gene last van !
Waar? Brugge, Sint-Gillis, Merksplas, Leuven?
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 20:34   #126
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 21:01   #127
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Lees!
Reza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2006, 04:29   #128
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw onwetendheid is droevig.
En wat die rellen in Frabkrijk betreft. Dat waren niet toevallig moslimjongeren. Denkt u nu werkelijk dat die rotideologie daar niks mee te maken heeft. Nogmaals, uw onwetendheid is droevig.
wereldvreemde pummel

waar zijt ge toch over aant zeveren, ge zijt zeker nnoit in contact gekomen met flikke vroeger zekers(?), ookal had ge niks gedaan. Ge weet nog nie half wat er in die jongens hun kop afspeelde, lekker veilig in uw gesloten wereldje.Ik heb nog met een paar jongens van daar gepraat achteraf, da was echt een godsdienst kwestie ja

Laatst gewijzigd door KrisKras : 9 september 2006 om 04:30.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2006, 04:32   #129
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
maakt da iets uit? Als ge in Brugge nie met mensen kunt omgaan zal da in Sint-Gillis, Merksplas en Leuven juist van hetzelfde zijn.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2006, 07:04   #130
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de pocos is de waarheid over die gevaarlijke ideologie zeggen inderdaad haat zaaien. Vandaar dat de waarheid daarover niet meer mag gezegd worden en de ondergronds gistende etter vroeg of laat in hun politiek correcte gezicht zal openbarsten.
Jouw zogenaamde versie van "de waarheid" helpt ons evenmin verder.
Citaat:

FUCK ISLAM !!! FUCK ISLAM !!!!

FUCK ISLAM !!!! BUITEN !!!! TERUG NAAR UW ZANDBAK !!!!!

RED DE DEMOCRATIE. STEM VLAAMS BELANG !!!
Oud 9 september 2006, 08:10   #131
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

okidoki here we go again :

Er zijn hier al genoeg bewijzen gebracht dat islam in tegenstrijd is
met democratie en wat hun uiteindelijk intenties zijn en dat het een schijnheilige boel is in functie van hun doel, is ook al meer dan duidelijk nu.
Dus we spenderen er geen tijd meer aan en we antwoorden op een
rudimentaire maar duidelijke manier : Pretty please islam rot op with lots
of sugar on top.

Al dat gespuis-racaille in parijs en hier ook al, moet idd verwijderd worden
met een Kärcher. Ze blijven plakken als kauwgom op de grond en doen niets anders dan de echte europese burgers ergeren en ons pakken geld kosten.

Laatst gewijzigd door colargo : 9 september 2006 om 08:13.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2006, 08:11   #132
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
wereldvreemde pummel

waar zijt ge toch over aant zeveren, ge zijt zeker nnoit in contact gekomen met flikke vroeger zekers(?), ookal had ge niks gedaan. Ge weet nog nie half wat er in die jongens hun kop afspeelde, lekker veilig in uw gesloten wereldje.Ik heb nog met een paar jongens van daar gepraat achteraf, da was echt een godsdienst kwestie ja
Ik nog niet in contact geweest met flikken ook al had ik niks gedaan? Ik heb al eens nadat ik in Leuven in mijn wagen stapte een flikkenrevolver voor mijn neus gekregen. Ik moest mijn zijraampje naar beneden doen met de revolver vlak op mijn gezicht gericht en moest mijn paspoort laten zien. Na de koffer te hebben geopend en de flikken er niks in hadden gevonde ndat op de buit van een bankoverval leek zijn ze vliegensvlug ingestapt en zonder boe of ba, zonder verontschuldiging weggestoven op zoek naar de echte daders. Ik ging daarom het straat niet afbreken, ik ging daarom niet roepen 'racisten'. Ik weet dat die flikken hun werk doen !!! En dat mag bij mij nu nog 20 keer voorvallen. Ik weet dat die flikken hun werk doen !!

Kent gij de fascistische moslimbroederschap ? Weet jij waarom zij in groep de politie op straat omsingelen? Weet jij hoe het komt dat als je ambras met 1 heb er dadelijk 50 bij komen staan om te vragen wat er scheelt? Durf eens iets tegen die dutskes over hun rotideologie zeggen. Islam daar niks mee te maken ? Duik eens onder tussen die moslimdutskes. Ga eens luisteren wat ze onder elkaar vertellen. Hoe zij denken. Wereldvreemde pummel.

Laatst gewijzigd door smiley : 9 september 2006 om 08:13.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2006, 08:15   #133
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Jouw zogenaamde versie van "de waarheid" helpt ons evenmin verder.
De waarheid verzwijgen. Dat is pas wat ons niet verder helpt.
Oud 9 september 2006, 08:18   #134
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

deze imam legt het allemaal zo mooi uit beste onwetende westerse burgers -> http://www.bigfun.be/Movie/Imam.htm volg deze ideologie en je zal dan pas weten wat verlossing is .
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2006, 08:48   #135
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydra Bekijk bericht
Hoe vaak we het ook willen ontkennen, zien we toch nooit 100% vrede tussen de moslims en christenen (in België)..Als we de situatie is zo bekijken, zou er een volle verbetering mogelijk zijn of integendeel: een achteruitgang..? (want als ik dit site bekijk, zie ik toch dat er veel anti-moslims en -christenen zijn..
Hoewel ik de bestaande problemen zeker niet wil minimaliseren denk ik dat het percentage Christenen en moslims dat hier in België direct met elkaar in conflict komt erg beperkt is. Het probleem is veeleer dat met naast elkaar leeft.
Dit gezegd zijnde, zijn er natuurlijk wel een aantal verontrustende tendenzen.
Ik ben terzake echter niet fatalistisch. Het is mogelijk een vreedzaam samenleven uit te bouwen, mits respect vor de fundamentele waarden en normen van onze samenleving en mits de gewelddadige extremisten (van welke pluimage dan ook) zonder pardon aangepakt worden.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2006, 08:49   #136
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Dat ze een zelfde achtergrond hebben is normaal zeker, De Islam komt vanuit het Christendom.
Dat is nonsens.
Oud 9 september 2006, 08:53   #137
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hydra Bekijk bericht
1) da heeft nix met afwijzing te maken..grote illusiewereld zie ik
2)Als imams illegaal zijn..dan neem ik aan dat wij ook illegalen zijn?
Hier hebt u het mis.
Ten eerste zijn er wel degelijk tendenzen in de moslim-wereld (bv. het steeds vaker voorkomen van bijzonder strenge vormen van sluiers) die een afwijzing inhouden van onze Westerse beschaving.
Ten tweede lijkt het mij evident dat als sommige imam's hier illegaal verblijven zij gedeporteerd dienen te worden.
Oud 9 september 2006, 08:55   #138
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
kzie ook geen probleme
Het zalige geluk van de struisvogel.
Oud 9 september 2006, 08:58   #139
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
In uw enggeestige visie is enkel de islam een gevaarlijke ideologie. Ik verruim dat naar ' iedere ideologie die niet kan omgaan met de andersheid van een ander'.
In mijn ogen zal de relatie tussen moslims en christenen dan ook slechts verbeteren indien we in staat zullen zijn om te leren leven met het andersheid van de ander. En nogmaals dit is een mes dat aan twee kanten snijdt.

Ik zou het apprecieren moest u niet nog eens vervallen in oeverloos sloganesk gezwans.
Het spijt mij maar ook u spreekt in slogans. De uitgesproken vijandigheid van een bepaald sgment binnen de moslim-bevolking jegens onze Westerse samenleving is wel degelijk een probleem. En dat is een specifiek probleem, dat je niet kan negeren door het te "verdrinken" in een slogan als: "iedere ideologie die niet kan omgaan met de andersheid van een ander".
Uiteraard bestaat de oplossing van dit probleem er niet in om te vervallen in blinde islamofobie. Maar de kop in het zand steken is ook geen oplossing.
Oud 9 september 2006, 08:59   #140
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ik ben terzake echter niet fatalistisch. Het is mogelijk een vreedzaam samenleven uit te bouwen, mits respect vor de fundamentele waarden en normen van onze samenleving en mits de gewelddadige extremisten (van welke pluimage dan ook) zonder pardon aangepakt worden.
Daar wringt hem juist het schoentje. Die zogenaamde 'verrijking' is immers compleet tegensgesteld aan de fundamentele normen en waarden van onze samenleving. Vandaar dan ook dat er 'integratie'problemen zijn. Wat die gevaarlijke ideologie onder vrede verstaat is ook niet hetzelfde als wat wij onder vrede verstaan want volgens die gevaarlijke ideologie zal er pas vrede zijn als zij het voor het zeggen heeft. U bet niet fatalistisch zegt u. U denkt die gevaarlijke ideologie te kunnen veranderen en in te passen in onze samenlevig door mensen die de waarheid daarover durven uitbrengen de mond te snoeren wegens imaginaire islamofobie. U bent dus veeleer een optimist, net zoals chaimberlin dit was ten tijde van de opkomst van de nazis. Ik hoop van niet.

Laatst gewijzigd door smiley : 9 september 2006 om 09:03.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be